ATE schreef:ik heb net nadine opgegeven ze vond het wel tof
rona wil ook.
ga dr morgen opgeven.
moet nog ff wat leuks bedenken.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
mntj schreef:xan schreef:Is dit iets voor Rona, Roan of andere kinderen van ons ?????
http://www.pennydefilm.nl/ / Nieuwsredactie
Binnenkort gaan de opnames van een nieuwe paardenfilm van start. Op dit moment zijn de voorbereidingen in volle gang. Penny’s Shadow wordt een bioscoopfilm en vertelt het verhaal van het getraumatiseerde paard Shadow dat op het pad van Luna komt, een meisje dat verblijft op de Amelandse vakantieboerderij van Kai en zijn vader. Luna wint zijn vertrouwen te winnen en kan hem later ook berijden.
Filmproducent Steven de Jong zoekt voor deze film vijf jongens en / of meisjes die net als Luna een twee-eenheid vormen met hun pony.
Jongens en meisjes van 10 tot 17 jaar.
Dit zijn ruiters met voldoende rijervaring om tijdens een gevorderde strandrit hun pony goed in de hand te kunnen houden.
Deelnemers met de tijd en mogelijkheid om in augustus of september op Ameland een dagdeel of meerdere dagdelen deel te nemen aan de opnamen.
Naast Shadow verschijnt ook de Shetlander Rakker in de film. Steven de Jong is tevens op zoek naar een Shetlander die kunstjes kan en onder appèl staat.
Een Shetlander die kunstjes kan.
Een handige en kundige eigenaar die zin en tijd heeft om in augustus en september met zijn of haar Shetlander de opnamen bij te wonen en het paard te begeleiden gedurende de gehele opnameperiode.
De castingdag is 22 mei op het terrein van de KNHS in Ermelo.
Verwant artikel
[VN] Steven de Jong maakt paardenfilm genaamd "Penny"
grgr krijg alleen de vuurtoren. de rest zie ik niet.
ik heb een penny in huis die aan de voorwaarde doet en het leuk vind.
(doe gewoon 2 vlechten in neimand die het ziet. hihi)
xan schreef:Vanavond maar eens kijken of ik kan longeren in de buitenbak.
Lijkt me lekkerder dan in de longeercirkel (of is die weer gevlakt ??)
Nu ff eten maken, moet ook gedaan worden
ATE schreef:Shenavallie schreef:Wat raar om dan meteen op een ander onderwerp over te stappen, terwijl dit echt rotnieuws is...![]()
Is er iemand die Dekamarkt-stickers spaart? Wesley heeft een paar dubbele en zou die graag willen ruilen! De volgende heeft hij dubbel:
1, 15, 21, 31 (2x)
laat hem ff aan linda vragen die spaart ze ook
ATE schreef:LIQUITA schreef:Ja Jo...het lijkt me ook vrschrikkelijk om je vader zo te moeten zien. Fijn dat de huisarts goed helpt. Ik wens jullie nogmaals heel veel sterkte.
ik heb vandaag ff een off day zeker omdat die huisarts heel eerlijk was
ben zo bang om me vader kwijt te raken dat doe echt heel veel pijn

mntj schreef:saai hier hoor.
iedereeen al plat patat????
moet ik zo ook meer doen dan.
doeiiigie

Tytje schreef:Ja, weet alleen niet waar de startcoupons heen moeten?! Ik heb mij ook ingeschreven voor 30 mei in Purmer en 13 juni bij de Amethyst.
ATE schreef:LIQUITA schreef:Ja Jo...het lijkt me ook vrschrikkelijk om je vader zo te moeten zien. Fijn dat de huisarts goed helpt. Ik wens jullie nogmaals heel veel sterkte.
ik heb vandaag ff een off day zeker omdat die huisarts heel eerlijk was
ben zo bang om me vader kwijt te raken dat doe echt heel veel pijn
ATE schreef:vandaag is huisarts geweest bij me vader
ze heeft veel gevraagt en vragen beandwoord
ik had haar vanmorgen gebeld
ik heb naar prognose gevraagt dat kon ze me niet zeggen ze zei wel dat bij de ene snel gaat en andere iets minder snel
bij mijn vader heeft ze ook erg goed geholpen
begreep mijn vragen en die van me vader goed
mijn vader krijg nog meer medikatie erbij
hij heeft erge jeuk
ik dacht mischien van andere pillen maar komt dus van de lever af net als dat hij bijna cola kleur plast
de dokter gaat er alles aan doen om hem geen pijn te laten hebben iets wat hij nu nog niet heeft gelukkig
vind het erg zwaar om me vader zo te zien zeker nadat mijn neefje die autistisch is zo hardverschurend met opa te zien huilen

Citaat:Gerrie m'n man ligt nu de hele dag op bed in de kamer. Hij had gezegd. Dat bed moet er maar komen maar je moet niet denken dat ik de
hele dag in bed ga liggen...... Inmiddels kan hij bijna niet meer lopen en gaat met de rolstoel naar het toilet. Gaat nog net.
Hij slaapt en kijkt televisie. De verpleging komt s'morgens en s'avonds om z'n benen te verbinden. Hij heeft geen pijn. Heel bizar want
het is inmiddels zo'n beetje overal uitgezaaid.
Shenavallie schreef:Citaat:Rowan wil graag 1 en 21 hebben.
Hij heeft 2 4 6 13 14 16 23 26 27 28 32 33 dubbel liggen, dus voor de liefhebber .....
Hoi!
Dan wil ik deze wel graag met je ruilen voor nummer 4 en 23!Wanneer ben je op stal? Ik ben er zelf morgenochtend!
smuidra schreef:ATE schreef:vandaag is huisarts geweest bij me vader
ze heeft veel gevraagt en vragen beandwoord
ik had haar vanmorgen gebeld
ik heb naar prognose gevraagt dat kon ze me niet zeggen ze zei wel dat bij de ene snel gaat en andere iets minder snel
bij mijn vader heeft ze ook erg goed geholpen
begreep mijn vragen en die van me vader goed
mijn vader krijg nog meer medikatie erbij
hij heeft erge jeuk
ik dacht mischien van andere pillen maar komt dus van de lever af net als dat hij bijna cola kleur plast
de dokter gaat er alles aan doen om hem geen pijn te laten hebben iets wat hij nu nog niet heeft gelukkig
vind het erg zwaar om me vader zo te zien zeker nadat mijn neefje die autistisch is zo hardverschurend met opa te zien huilen
Ate heel veel sterkte. Ben zelf blij dat alles tegenwoordig bespreekbaar is. Hoe moeilijk het ook is. Niets weten is ook niet goed.
Gerrie m'n man ligt nu de hele dag op bed in de kamer. Hij had gezegd. Dat bed moet er maar komen maar je moet niet denken dat ik de
hele dag in bed ga liggen...... Inmiddels kan hij bijna niet meer lopen en gaat met de rolstoel naar het toilet. Gaat nog net.
Hij slaapt en kijkt televisie. De verpleging komt s'morgens en s'avonds om z'n benen te verbinden. Hij heeft geen pijn. Heel bizar want
het is inmiddels zo'n beetje overal uitgezaaid.
Shenavallie schreef:Citaat:Rowan wil graag 1 en 21 hebben.
Hij heeft 2 4 6 13 14 16 23 26 27 28 32 33 dubbel liggen, dus voor de liefhebber .....
Hoi!
Dan wil ik deze wel graag met je ruilen voor nummer 4 en 23!Wanneer ben je op stal? Ik ben er zelf morgenochtend!