ik vind hem niet echt mooi ofzo maar het is wel een foto van marley in actie
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

AnitaJoeri schreef:haha die Ireen.
Mijn haf is ook zo een vraatzuchtig monster en Joepi is ook zo een l ulletje die zo langzaam eet en zelfs vaak wat laat staan.
Nou dat zal mijn haf ook echt niet gebeuren hoor.
Dat had Evita nooit overkomen! 

Vrees wel dat ik een pony hoofdstel moet gaan kopen. Ireen_ schreef:AnitaJoeri schreef:haha die Ireen.
Mijn haf is ook zo een vraatzuchtig monster en Joepi is ook zo een l ulletje die zo langzaam eet en zelfs vaak wat laat staan.
Nou dat zal mijn haf ook echt niet gebeuren hoor.
Zo grappig inderdaad.. ze had vanmiddag een bak met wortels die ze rustig op ging eten, een half uur later kijk ik liggen er gewoon nog wat kleine wortels die ze blijkbaar over het hoofd had gezien.Dat had Evita nooit overkomen!
Ik ben inderdaad blij met haar Marion, het klikt zeker.. ik weet niet of het ooit zo kan worden als met Eviet, maar dat hoeft ook niet.
Mooie foto's Femke, wat is Glenn licht geworden!!
Paar fotootjes van Yade nog, dan zal ik jullie er even niet meer mee lastig vallen hoor
Vriendjes maken met iedereen, vroeg me af of het wel een merrie was maar ze kan toch wel gillen
Ze past gelukkig net in cob halstersVrees wel dat ik een pony hoofdstel moet gaan kopen.
maar het wordt echt heel speciaal weer...anders ...en zo leuk
Fammiie_x schreef:
ik vind hem niet echt mooi ofzo maar het is wel een foto van marley in actie
Ze ziet er al relaxted uit op haar nieuwe stekkie!!

)
moet ook gebeuren.. 

)
hihihi..
hahahahahahahahaha..
Ach arm beest, ik rij nooit in die bak en dan verwacht ik soms dat hij alles maar begrijpt en in 1 keer goed doet... dus vandaag ging goed en ik ga gewoon ietsjes meer oefenen in de bak.