Wooow.. volgens mij is mijn ding al bijna droog! ga vanmiddag even proberen hem los te pulken.. en of die dan blijft staan.. zodat ik aan de volgende helft kan beginnen we moeten toch een beetje doorknutselen willen we het voor de wedstrijd af hebben
pfff das toch niet normaal meer..! haha ik wilde vanmiddag gaan sporten.. vergeet ik mijn sportspullen.. nouja.. dan maar gewoon naar huis en aan de knutsel
ik moest vanochtend naar me stage gesprek bij de politie.. was echt super zenuwachtig maar het ging echt heel goed! ze waren helemaal enthousiast en ik ook, het gaat super leuk worden, dat weet ik zeker..!!!
Hoooww Sabine! ik ben echt JALOEEEERS op jou! ik was vroeger als klein meisje al helemaal weg van de bereden politie.. en is stiekem nog steeds een beetje een droom
Hahahaha jaaa ik wil er ook zo graag werken! Maar je moet eerst 6 jaar op straat lopen, en dan hopen dat je door stroomt.. Maar voor stage is het echt leuk, ben zo blij dat ik erheen kan!!
hahaha dus je gaat gezond eten, maar toch niet want je weet dat het je niet lukt en je gaat nu lekkr wafels halen in de stad ":P
Ja maar het zijn van die droge wafels Niet van die suikerwafeldingen Dus dat is al beter vind ik Hahaha maar ik ga het proberen We gaan vanaf volgende week woensdag met de halve klas niet meer snoepen en 1 keer in de week hardlopen Dus ik moet alvast wennen
of afspreken, ja maar als we nou allebei een broodje kroket/friakndel/kaassoufle *what ever* nemen.. dan staan we quitte en dan mag het
Reformer
Geplaatst: 09-02-10 12:48
aatjuh12 schreef:
jaa inderdaad ! hoe kom je daar zo terecht?
Heb mijn eerste proeve van bekwaamheid stage, soort examen, en school had een plek kunnen krijgen bij de politie. Nou wouden helaas de andere 24 uit me klas er ook graag heen, maar ik ben ervoor geselecteeerd dus was helemaal heppie
Nee maar op zaterdag mag het wel en zondag ook een beetje, maar doordeweeks niet. Het is gewoon in de pauze wat gezondere koekjes, en als je thuis komt gewoon 2 kaakjes ipv chips of snoep
Ja ik ben ook benieuwd Vind wel dat er iets af mag en ik gewoon zoiezo wat gezonder mag eten.. Als ik zie wat ik nu eet ben ik echt dicht aan het slippen