Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 08:39

Morning mensen daar ben ik ook weer eens! Nog 3 dagen werken en dan heb ik 4 hele weken vrij *\o/* *\o/* *\o/*
Ik moet eerlijk bekennen: ik ben er aan toe ook! A.s. woensdag worden mijn nekwerfels trouwens voor het eerst gekraakt (daar schijnt de ontsteking in mijn schouder steeds vandaan te komen). Ik ben bloednerveus! Heeft iemand zich wel eens moeten laten kraken en hoe is dat?

Voor alle FFTers: ik hoop dat jullie een superdag gaan krijgen met mooi weer en dappere pony's! Stiekem ben ik best wel een beetje jaloers op jullie hoor! Ik hoop dat mijn pony op een dag ook zo dapper zal zijn :D.

Mayo, vertel eens wat je op je vrijgezellenfeestje hebt gedaan, ik ben zo nieuwsgierig! Of ben je vanavond op stal?!

essiedepessie

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 08:42

Ik moet een keer in de twee weken sannie! En het maakt een hard geluid maar het doet geen pijn! Daarna ben je lekker los!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 08:59

Eén keer in de twee weken :oo ! De chiropractor vertelde dat dit een behandeling is voor als het heel erg is, maar dat je dit niet onbeperkt kunt herhalen!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 09:03

Ik word ook lang niet altijd gekraakt.. Ook vaak alleen spieren losmaken. Maar ik heb 5 jaar terug een auto ongeluk gehad, en daardoor wil het nog al eens fout gaan in mijn rug en nek.. Ik voel t dan ook gewoon scheef gaan zegmaar als ik verkeerd beweeg of wat ook...

Hij houdt t gewoon onder controle, want af en toe ben ik t dan zat, en dan is het na drie maanden weer vreselijk...

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 09:04

San1978 schreef:
Morning mensen daar ben ik ook weer eens! Nog 3 dagen werken en dan heb ik 4 hele weken vrij *\o/* *\o/* *\o/*
Ik moet eerlijk bekennen: ik ben er aan toe ook! A.s. woensdag worden mijn nekwerfels trouwens voor het eerst gekraakt (daar schijnt de ontsteking in mijn schouder steeds vandaan te komen). Ik ben bloednerveus! Heeft iemand zich wel eens moeten laten kraken en hoe is dat?

Voor alle FFTers: ik hoop dat jullie een superdag gaan krijgen met mooi weer en dappere pony's! Stiekem ben ik best wel een beetje jaloers op jullie hoor! Ik hoop dat mijn pony op een dag ook zo dapper zal zijn :D.

Mayo, vertel eens wat je op je vrijgezellenfeestje hebt gedaan, ik ben zo nieuwsgierig! Of ben je vanavond op stal?!

ik ben vanavond op stal!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 09:06

Ah I see ! Thanks iig Es, het is fijn om te weten dat het geen pijn doet (hoewel alles beter dan hoe het nu is).

Mayo, ik ben benieuwd!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 09:42

@San: Jeeej wat lekker zeg 4 weken vrij! Inderdaad met volle teugen ervan genieten 8-) Kraken is niet zo eng, mijn fysio doet het af en toe als ik weer last heb van m'n rug. Echt leuk vind ik het persoonlijk niet, maar pijn doet het echt niet ;)

@Anne: Haha ja het is wel een beetje ver he? :+ Aanmoedigingen en peptalks via de sms zijn van harte welkom hoor!

Kimmie_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 10:25

Ik ben vanmiddag op stal.

Btw niemand zin in een show van DreamMen :P

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 10:27

Nee sorry Laar, ik ga al naar RATM haha.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-10 12:49

Cassidy schreef:
Mogge IJp!

Heb jij geen gejaagd gevoel als je je dag zo begint? Ik heb me ook niet zo vaak verslapen, maar de keren dat ik te laat was, kwam dat gejaagde gevoel de hele dag niet meer goed...

Nee hoor, ik ben totaal relaxed, zou zo weer kunnen slapen. Miste alleen wel even mijn bakkie thee vanmorgen en het was wel al drukker op de weg dan rond het tijdstip dat ik normaal wegga.

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 16:56

San1978 schreef:

Heb het ook een aantal keer laten doen ivm met een scheefgegroeid staartbeentje....maar vond het niet fijn hoor, ik vertel wel een keer hoe ze dit geprobeerd hebben om recht te zetten. In je nek en schouders valt reuze mee hoor.....

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 16:58

Miss_Montana schreef:
amarilla schreef:
Goeie naam Polderdiva's. Wij (De Chico's) starten om 12.45 dus dan kunnen we nog even kennismaken (of we komen jullie de hele tijd achterop rijden, want er zit maar 1 team tussen ons in :D ) Chips! vliegengordijn helemaal vergeten! Heb ik ook niet in de buurt, dus laat maar. Volgens mij wordt het ontzettend lachen zondag,en ik heb er hééél veel zin in! Vergeet vooral de fototoestellen niet.

Leuk! Haha we zullen elkaar vast en zeker tegenkomen :)) Over familie gesproken, mijn teammaatje Rieneke d'r paard heet Skipastar Mermaid, dus kunnen jullie een familieportret maken met z'n allen!

Haha idd een familieportret....Leuk dat jullie na ons starten, enne gaat absoluut lachen worden...

chexgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 06:55

goedemorgen allemaal!

chexgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 06:57

is nou dit weekend de FFT? Leuk hoor!
Als my little pony groot is wil ik ook mee :)

Jullie krijgen iig mooi weer als het goed is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 08:12

Het is idd dit weekend, het komt al snel dichterbij :)) Gisteren na de les geoefend met het vliegengordijn (is ook een hindernis met de FFT) en mijn dappere poown gaat nu helemaal zelfstandig door het gordijn *\o/*

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 08:24

Wat goed Beau! Doet ze nu niet meer haar buik inhouden alsof dat gordijn niet meegeeft en alsof ze zich door zo'n smal kiertje moet wurmen? Haha, dat was ècht een grappig gezicht!

Vandaag is het zover kraaktechnisch gezien. Heb aardig wat formulieren moeten invullen en ik lees net pas in de folder dat je in je ondergoed moet. Fijn. Uitgerekend vandaag heb ik een enorme verwassen en kapotte fuik aan in een kleur dat ooit roze was mèt totaal niet bijpassende zwarte bh. Dat heb ik weer...

Mayo, volgens mij ben ik jou gister straal voorbij gelopen!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 08:38

@san: ga echt straal....ik stond bij billy in de box en daar ging mevrouw le noble....

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 09:42

Sorry hoor, ik was compleet in gedachten verzonken. Heb wel Kim gedag gezegd volgens mij toch? Alsje, alsje, alsje, álsjeblieft vergeef het me. Over 1,5 wk. ben ik weer normaal (voor zover ik ooit normaal ben).

chexgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 10:13

ben je nu al gekraakt san?

ik heb het ooit moeten laten doen voor me rug en nek,
me rug dat voelde daarna als 'opluchting', maar me nek vond ik geen fijn gevoel (met name omdat ik het zelf eng vind als iemand aan je nek gaat trekken... en die man maar zeggen, blijf ontspannen!).

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 10:31

Een zonnige goeiemorgen all!!

@San: Ja hoor, mij heb je netjes gedag gezegd :D

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 10:36

@san: ja dat valt ook meer op he die zwarte haren van Kim bij Billy Jean dan mijn bloemkoolblonde koppie ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 11:37

San1978 schreef:
Wat goed [***]! Doet ze nu niet meer haar buik inhouden alsof dat gordijn niet meegeeft en alsof ze zich door zo'n smal kiertje moet wurmen? Haha, dat was ècht een grappig gezicht!

Hihi nee gelukkig niet :D Dit keer keek ze in het begin meer van "Heb je nou nóg niet door dat je daar niet doorheen kunt?!" Maar uiteindelijk snapte ze dus wel dat ze erdoorheen kon en toen vond ze het wel leuk :))

@Marjolijn: Je gaat gewoon op in je paard door diezelfde haarkleur hihi! Billy en Suzy hebben een mooie bungalow gekregen! Gaan julllie nog een Stablewarming houden? :+

Ohja, voor de mensen die gisterenavond in de kantine zaten. Dit is het topic waar ik het over had: [RT-D] Dressuur voorwaarts in oefeningen tot western oefeningen Beetje jammer van een paar zeiksnorren die een aantal dingen niet willen snappen maar als je daar overheen leest is het op zich een best interessant om eens door te lezen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 12:49

Kimmetje :+: ik hoorde dat je maandag de peuwnies water hebt gegeven, senkies daarvoor! :*

En het concert waar we heen gaan is uitverkocht! "Uitverkocht rockconcert" klinkt beter dan "concert van bandje waar niemand ooit van heeft gehoord" :D .

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 12:51

Beau, die 2 flapdrollen in dat topic die moeten ze even onder water houden!

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 12:53

Graag gedaan!!

Oh je bedoelt die band waar ik tot voor kort ook nog nooit van gehoord had, waar ik de naam maar niet van kan onthouden en geen enkel nummer van ken? Je bedoelt die gasten?
Ja natuurlijk zijn die uitverkocht! Wie wil dat nou missen?!