Ik moet eerlijk bekennen: ik ben er aan toe ook! A.s. woensdag worden mijn nekwerfels trouwens voor het eerst gekraakt (daar schijnt de ontsteking in mijn schouder steeds vandaan te komen). Ik ben bloednerveus! Heeft iemand zich wel eens moeten laten kraken en hoe is dat?
Voor alle FFTers: ik hoop dat jullie een superdag gaan krijgen met mooi weer en dappere pony's! Stiekem ben ik best wel een beetje jaloers op jullie hoor! Ik hoop dat mijn pony op een dag ook zo dapper zal zijn
. Mayo, vertel eens wat je op je vrijgezellenfeestje hebt gedaan, ik ben zo nieuwsgierig! Of ben je vanavond op stal?!
! De chiropractor vertelde dat dit een behandeling is voor als het heel erg is, maar dat je dit niet onbeperkt kunt herhalen!
Kraken is niet zo eng, mijn fysio doet het af en toe als ik weer last heb van m'n rug. Echt leuk vind ik het persoonlijk niet, maar pijn doet het echt niet
Aanmoedigingen en peptalks via de sms zijn van harte welkom hoor!
Over familie gesproken, mijn teammaatje Rieneke d'r paard heet Skipastar Mermaid, dus kunnen jullie een familieportret maken met z'n allen!

ik hoorde dat je maandag de peuwnies water hebt gegeven, senkies daarvoor!