LIQUITA schreef:Ik ben trouwens erg blij dat ik morgen niemand hoef voor te lezen, heb nu bijna geen stem meer.ahahaha kunnen we liplezen
ATE schreef:LIQUITA schreef:Ik ben trouwens erg blij dat ik morgen niemand hoef voor te lezen, heb nu bijna geen stem meer.ahahaha kunnen we liplezenstrakke broek aan?
ik zit net nog even op die site te kijken. Er staat een top 50.De nummer 1 heeft 938 stemmen en nummer 50 heeft 215 stemmen.
winnitou schreef:Liquita heb het al weggegooid, kun je het nog een keer sturen,http://www.hollandsnexttophorse.nl/inde ... aard=Imola
ATE schreef:zullen de klanten dat snappen ?Ben bang van niet. Maar misschien komt die ene man incognito wel langs .
ATE schreef:ja liquita zie je de klanten al galopeerend door de praxis gaan ? hahahahahahahhahahahJa zeker, maar wel op het verkeerde been, hihihihihihiii.
LIQUITA schreef:ATE schreef:zullen de klanten dat snappen ?Ben bang van niet. Maar misschien komt die ene man incognito wel langs .nee die komt niet die is wintersporten zei san kan dus lekker in neus puiteren zonder dat ie ziet hahahahhahaah
ATE schreef:neem me proefje mee ga ik door de microfoon voorlezen door de zaakkan ik nog even bij jullie komen oefenen!ben mijn boekje kwijt....
LIQUITA schreef:ATE schreef:ja liquita zie je de klanten al galopeerend door de praxis gaan ? hahahahahahahhahahahJa zeker, maar wel op het verkeerde been, hihihihihihiii.overkruist hahahahah
winnitou schreef:ATE schreef:neem me proefje mee ga ik door de microfoon voorlezen door de zaakkan ik nog even bij jullie komen oefenen!ben mijn boekje kwijt....drusuurproeven .nl daar kan je zo uitprinten
ATE schreef:kan dus lekker in neus puiteren zonder dat ie ziet hahahahhahaahJa...zo kom je ook nooit aan een vent, hihihi.
LIQUITA schreef:ATE schreef:kan dus lekker in neus puiteren zonder dat ie ziet hahahahhahaahJa...zo kom je ook nooit aan een vent, hihihi.
ATE schreef:winnitou schreef:kan ik nog even bij jullie komen oefenen!ben mijn boekje kwijt....drusuurproeven .nl daar kan je zo uitprintenmijn printer staat in de box en de andere ergens in een verhuisdoos (maar die doet het niet)moet de boel nog instaleren
winnitou schreef:ATE schreef:drusuurproeven .nl daar kan je zo uitprintenmijn printer staat in de box en de andere ergens in een verhuisdoos (maar die doet het niet)moet de boel nog instalerenbeetje jammer he moet je hele nacht voor de pc zitten oefenen