Cross met ons mee, in 't Reelaer topic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Britt_Sisi

Re: Cross met ons mee, in 't Reelaer topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 20:30

haha als ik kon kwam ik wel ff langs... :')
maarja jij komt al hierheen.... :')

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 20:31

:')

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 20:34

ik maak wel foto's _O-

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 20:35

Ik word later 1.98!!!!!!!!!!!!!!!!!

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 20:36

JAAAA BRITT WORDT 1.98 :):)

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 20:37

haha en nu is ze lekker nog kleinn :D

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 20:37

Ja iris tuurlijk joh :')
kom ff overvliegen

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 20:38

Britt_Sisi schreef:
Ik word later 1.98!!!!!!!!!!!!!!!!!

jij gaat groeien ipv krimpen :P ?

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 20:38

_Patriciaa schreef:
Ja iris tuurlijk joh :')
kom ff overvliegen

ja, ik heb vleugels gekregen van de red bull =)

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 20:39

ahaaa

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 20:40

ik moet me tas inpakken maar heb geen ziin :+

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 20:41

hupppp patries.

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 21:23

halleeeuu...! Heb net gesprongen met tam, sinds honderd jaar, eigen hindernisjes gebouwd enzo, onder andere een soort hek van de kippenren en dan schuin, ze vond het eerst doodeng maar uiteindelijk ging ze erover, is gelijk wel een goede oefening voor 't reelaer, want die crosshindernissen kent ze ook niet.. :)

Enne Britt, je moet geen 1.98 worden hoor, is zo groot...

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 08:31

Goeiemoggel ! :):)

Woaaaw Britt! zo groot.
Ben benieuwd hoe het springen is gegaan Patries! btw; veel plezier bij Britt, ik wou ook komen maar zat beetje met reizen en moet me boeken vandaag inleveren, anders werd het allemaal haasten haasten.

Olijkje: Leuk dat je gesprongen hebt, maar heb je geen normale hindernissen, vind een kippenren best wel gevaarlijk aangezien daar gaas in zit en Tam daar met haar been in kan komen. Maar wel super dat ze erover heen is gegaan :) blijven trainen!

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 08:39

woaaw zijn hier in mijn straat 3 auto's naast elkaar de banden lek gestoken, de eerste heeft 4 lekke banden, de tweede heeft er 3, de derde heeft er 2.
Echt niet normaal joh, paar jaar geleden waren er ook auto's met zilvere verf ondergespoten, atenes eraf getrokken of ruitewissers, en ik woon gewoon in een dood normale wijk NAH stomme mensen.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 09:54

haha losers zeg eef!
nee ik zou 1.76 ofzo worden maar ik typte verkeerd naar iris :')

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 09:56

Ja echt loser mensen hoor.
Kom op, die mensen die kunnen nu niet naar hun werk.
Is nu een man de banden volgens mij aan het maken, lekker veel werk.

Net terug van school, me boeken ingeleverd, zo ook weer kwijt hahaha.
O ik dacht! zo groot, haha.

mar_leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 10:03

Joram schreef:
Hoi,

Nog even verslagje van mij. Het crossen op Reelaer was erg tof :D, maar de trektocht viel wel zwaar tegen. We mochten namelijk helemaal niks, we steeds achter elkaar in de volgorde die de leiding had bedacht en oh wee als we me de paarden eventjes de berm in gingen. Want volgens de leiding staan de bewoners van Raalte bekend om dat ze klagen om de kleinste dingentjes.
Wat een gekheid, heb toen maar even een bewoonster aangesproken en die vond geen enkel probleem dat ik bij haar door de berm ree.
Ook had ik mij zo er op verheugd om lekker over de zandpaden te rijden in de natuur.... nou dat was fantastische, geloof dat wel minste 80% van de rit alleen maar over autoweggetjes hebben gereden.

Overnachtingen waren ook super, we mochten helemaal niks op de campings. En een van de dagen hebben ook nog overnacht bij manege Bartels. Daar stonden paarden op stallen en in stand met hout zagelse uit de fabriek als bodem bedekking, in hele donkere stallen zonder enig licht en water hadden ze ook niet. Zag er zo verschrikkelijk zielig uit. Je moet eens weten hoe boos ik ben dat die paarden daar zo verschrikkelijk woorden verwaarloosd.
Ondanks dat Reelaer dit weet gaan ze toch gerust in zee met deze dierenbeulen om daar hun overnachtingen te boeken.
Ze zijn geen haar beter.....

Daarom wil ik niks meer te maken hebben met Reelaer, ze zijn echt verschrikkelijk. Hoe kunnen ze ????
Nee, zo iets valt niet goed te praten.... Hoe kunnen ze,,,,

Eej Joram,

Jammer dat jij het niet naar je zin heb gehad...

Ik heb het echt zoooo super naar mijn zin gehad!!!
In het begin had ik wel zo iets van wtf is dit? Mogen we in de bossen niet eens naast elkaar en mogen we niet eens zelf weten waar we rijden?!
Maar toen ze je wat beter kende mochten we gewoon naast elkaar rijden in de bossen... en jah de volgorde snap ik ook wel... want deze paarden leven in kudde gedrag wat ik erg goed vind!!! Net als ik heb bijna heel de tijd achter aan gereden maar ja... vond ik eerst wel jammer maar ja boeiend!!!

Ik vond manege Bartels wel erg slecht er uit zien, de paarden zagen er daar idd erg slecht uit enzo... ze hadden idd geen water bakken in de stallen... dus heeft de helft van de groep daar de paarden water gegeven en de andere helft onze paarden (die paarden hadden toen echt dorst)... maar ja op een gegeven moment moesten ze stoppen omdat de emmers van onze manege waren en dat ze anders bang waren voor besmettingen wat ik ook wel snap.

Dat je op de campings nix mocht vind ik onzin... Oke we mochten na 22.00 uur geen herrie meer maken buiten en moesten we naar binnen... dat snap ik ook wel want mensen willen ook slapen!!! En op een gegeven moment mocht je niet meer van de leiding herrie maken omdat zei ook wouden slapen omdat we om 05.30 weer op moesten... (eerste overnachting)

de 2e overnachting vond ik heel erg netjes!!! Zooo leuk die paardjes voor je neus :)
We mochten doen en late wat we wouden tot savonds laat!!!

En ff over de berm... je mocht idd niet in gemaaide bermen lopen... vond ik ook niet zooo heel raar... ik zou er ook niet blij van worden als er 9 wken lang 14 paardne door men berm rijden... voor de rest hebben we altijd in de berm gereden...
En dat je iemand aansprak is niet echt waar... de leiding riep wat zeiden we over gemaaide bermen!!! toen we voorop reden... Toen zei die vrouw daar van ohhh vind ik niet erg hoor... dat kan zijn maar er zijn ook mensen die dat wel erg vinden!

En ik vind dat we ook genoeg bosweggentjes hebben gehad vooral de 2e dag....
de eerste dag waren het vooral wegen maar ja! wat wil je in een bos blijven rondcircelen? dan kom je niet ver...
de 2e dag was 80% bos!!! en jah de 3 dag hebben we een beetje van alles gehad vooral wegen ja maar wel mooie wegen...

en dat het Reelaer met Bartels omgaat vind ik echt niet erg!!! De leiding was er ook niet over te spreken maar ja waar wil je 9 wken lang 14 paarden minstens kwijt kunne?? dat lukt echt niet zomaar!!!

Ik wil volgend jaar zkr weer op TREC ik vond het echt super!!!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 10:12

mooi dat jij wel een super week hebt gehad..
bij ons hadden de paarden idd ook geen water en wij hebben daar al die stands(stallen) en de stal waar de welshjes stonden uitgemest, maar die paarden zagen er verder niet slecht uit (behalve dat veulen , die zat onder de wondjes) maar die man zei dat er bij de geboorte wat mis gegaan was ofzo, naja prima, hij zal het wel wete :)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 13:48

hoi ik ben bij britttt :D

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 13:49

Britt_Sisi schreef:
hoi ik ben bij britttt :D

Dat was ik dus :')

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 16:02

Hooooooi!
Ik ben er ook weer :D
Heb eindelijk een nieuwe rijbroek, heb er eentje van GLOBAL, een blauw ruitje, best wel leuk :)
Wou eigenlijk geen ruitje maar dit is eentje met een leren zitvlak en een betaalbare, vind eentje van 100 euro echt te gek worden.

Marleen: Fijn dat jij wel een leuke week hebt gehad :)

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 16:03

PrimaDonna_ schreef:
Goeiemoggel ! :):)

Woaaaw Britt! zo groot.
Ben benieuwd hoe het springen is gegaan Patries! btw; veel plezier bij Britt, ik wou ook komen maar zat beetje met reizen en moet me boeken vandaag inleveren, anders werd het allemaal haasten haasten.

Olijkje: Leuk dat je gesprongen hebt, maar heb je geen normale hindernissen, vind een kippenren best wel gevaarlijk aangezien daar gaas in zit en Tam daar met haar been in kan komen. Maar wel super dat ze erover heen is gegaan :) blijven trainen!

Is geen kippenren hoor :P Het zijn gewoon planken, tis zegmaar een platstuk waarop een stok zat voor de kippen, als je die op zijn kant zet is het een soort hek(van planken dus) wat schuin staat dankzij de stok.
Het was echt veilig :)

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 16:04

O okeeu! Ik dacht echt een hok ofzo, nee dan is het wel veilig ;)

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 16:26

Had het een beetje scheef gezegd :P