He Mandy!!! Is hier nog iets te beleven? Ik ga morgenmiddag met Babs en Tosca op stap haha. Die muts van een Tosca wilt niet meer alleen naar buiten, dus ga ik met ze mee fietsen. En dan kunnen we gelijk bij beppen (babs en ik dan he? Tos zal wel niet zoveel te vertellen hebben...)
Haha nauw ook tosca zou ook wel erg veel te vertellen hebben... Maar wel leuk dat je morgenmiddag lekker naar buiten gaat. Ik heb eigenlijk niet veel beleeft.
Ik vandaag ook niet eigenlijk. Moest uiteraard weer werken. Toen ik thuis kwam de bovenverdieping maar eens schoon gemaakt. En vanavond door de regen naar Sanne gelopen met de hond om dvd's te brengen.
Nauw... in de ochtend niks en in de middag springen gekeken. naar Alfie nog even de hondjes uitgelaten en daarna alleen maar binnen gezeten met dit weer..
Lekker naar Ginger geweest na het werken. Even de stal uitgemest en heerlijk dik opgestrooid.
Helaas loopt ze nog steeds kreupel maar dat komt waarschijnlijk doordat ze heel hard heeft gerend in de wei met Lamborghini. We kijken het nog een week aan en dan laten we miss Gert-Jan komen.