Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Es, Leonie en ik zijn gisteren naar de Lama's geweest, het was echt zo leukDus ik ga jullie lekker lastig vallen met een onwijs verhaal erover!
We waren er om een uurtje of 19.00 en de voorstelling zou om 19.30 beginnen. Het leek nog hartstikke rustig. Na een wc te hebben gezien met eendjes op de deuren (Echt van belang dit) zijn we naar de zaal gegaan, om onze zogenaamde balkonplaatsen op te zoeken. Wij dus alle trappen op en bij de deur wees het mannetje ons weer helemaal naar beneden. Het balkon liep namelijk om de zaal heen, op allerlei verschillende hoogtes. (Hier snappen jullie natuurlijk de ballen niet van, maar goed) Waar het om gaat: Wij zaten op rij 3 en dus best wel vooraan
De voorstelling begon met een aantal ingestudeerde stukjes, van alle Lama's apart, die ik lekker niet ga vertellen, want dan is de lol voor Wen en Fen er een beetje af
(Alhoewel 1 ding: De achtergrondzangeres van Ruben Nicolai was echt té leuk!)Daarna een aantal korte spelletjes, en voor we het wisten was het alweer pauze
Na de pauze begonnen ze die geweldige single te draaien, en wij verwachtten dus dat ze die zouden gaan zingen. Opeens bleek het de bedoeling dat je met de lama's op de foto kon (Dus zodra je dat lied hoort, moet je naar beneden stormen
) Wij zaten dus aardig dichtbij en bleek net Jeroen onze kant op te komen. Uiteraard werd ik gelijk meegesleurd door Es en stonden we zo bij hem. Alleen een probleem, nu de foto nog
Dat bleek nog vrij lastig te worden, want hij werd alle kanten opgetrokken. Leonie tikte op zijn schouder en toen draaide hij zich naar ons om en zei: Ja
Maar toen werd hij weer weggetrokken, en dat was het dus. Het resultaat: 1 foto van de achterkant van zijn hoofd
Maar goed dit soort dingen heb ik dus altijd. Vorige keer de bloemen bij Di-rect en Veldhuis en Kemper ook al net aan gemist
Laten we het er maar op houden dat ze heel slecht kunnen mikken
Ondertussen probeerde we nog of we bij Tijl in de buurt konden komen, maar dat was nog hopenlozer. Achteraf vroeg ik me af of we niet beter naar Patrick hadden kunnen gaan. Toen maar weer gaan zitten en gingen ze weer verder met andere spelletjes. De grap over het afscheid nemen van een drol vond ik geniaal, maar of niemand snapte hem, of ik was de enige die dat leuk vond. En het is vrij irritant als je de enige bent die lacht
Na de show, helaas ook geen Lama meer gezien, want uiteraard was er na ons nog een voorstelling
Toen lekker 2 uur gedaan over de terugreis vanuit Den Haag. Es stuurde ons namelijk eerst naar Scheveningen. We hebben dus ongeveer alle tramlijnen die nog reden van binnen gezien
Nou dat was mijn verslag wel ongeveer, onze eerste en laatste voorstelling van de Lama's![]()
Als jullie nog vragen hebben kun je ze stellen en dan kijk ik wel of ik ze beantwoord