Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 21:27

Wat een leuke foto! En nu al sneeuw.... Hier vriest het alleen nog (dus wie weet komt de sneeuw ook wel snel Tong uitsteken). Ik hoop niet dat dit een voorbode is voor de komende winter, want ik vind het nu al veel te koud!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 22:12

Van mij mag het ook wel wat warmer worden ja. Of lekker koud, maar dan wel droog en zonnig.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 22:25

Idd, vooral dat droog en zonnig is erg fijn!! Maar in de vrieskou op de fiets zitten vindt ik toch ook echt niks hoor!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 22:27

Ik heb liever dat het droog en zonnig is en het vriest en ik op de fiets moet zitten.
Dan dat het bewolkt is, regent en hard waait en daardoor als nog koud aanvoelt.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 22:28

Nu al te koud, man ik loop nog de hele dag in mijn zomerjas Clown

Leuke foto Antoinette, maar de zin: "Ik begon jullie te missen, nee hoor geintje" Is natuurlijk niet zo vriendelijk Nagelbijten / Gniffelen

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 22:40

Zomerjas??
Waar ga jij dan heen en op welke tijden? Ik heb al een paar dagen mijn winterjas aan en ik moet zeggen dat ik het 's ochtends om kwart voor 7 op de fiets toch wel erg lekker vind.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 09:25

Goedemorgen allemaal Doei!

Ik mag hier weer een dag colleges gaan volgen.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-08 10:47

Sas, hoe blijf jij in godesnaam warm? Ik draag sjaal, winterjas en handschoenen Nagelbijten / Gniffelen

Overigens was het bij ons ook net Winter, na die hagelbui Dinsdag lag er over een dikke laag witte hageltjes. Net sneeuw en het ijs stortte van het dak van de bak af (dat was doodseng, rare sprongen gemaakt met Mazzel en dat zonder zadel ROFL )

ik mag vandaag... ook naar school.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 12:27

Ik ben net thuis van mijn werk Lachen. Even een opdracht afmaken en inleveren op school, owww en ook nog de paardjes buiten zetten Knipoog.

En Sas volgens mij klopt jou lichaamstemperatuur gewoon niet Knipoog. Jij kan absoluut niet tegen warmte (is toch juist heerlijk Tong uitsteken) en in de winter loop je met je zomerjas Knipoog.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 13:02

Het is nog helemaal geen winter jongens! Zo overdag kan je zomerjas nog prima, 's ochtends en 's avonds doe ik wel iets warmers aan Vork

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 13:09

Ik vind het wel al winter hoor! Ik reed net langs zo'n paal waar je de temperatuur op ziet en daar stond dat het 4 graden was! Vannochtend was het zelf maar 1 graad boven nul!! Zelf vorig jaar winter was het bijna nooit zo koud.... En nu hebben we die kou al in oktober!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 13:12

De winter begint pas in december, en dat is het nog laaaaang niet Knipoog

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 13:28

Helaas houden de temperaturen zich niet aan vastgestelde datums Knipoog.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 13:50

Vavavond naar de Lama's Hyper!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-08 15:06

Bijna naar de Lama's Hyper! Veel plezier vanavond.

Datums intereseren me weinig, broeikaseffect, m'n reet, het is nu Koud , dus ik trek nu mijn Winterjas aan. Lekker in de herfst Lachen

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 15:24

Ik kan zelfs niet eens meer vanavond typen Clown Ik hoop echt dat ik iets kan zien Haha!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 18:19

Jullie ook veel plezier vanavond met de knollen, ik ga Haha!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-08 18:26

Een kort lijstje, uhum:
Wen - Bowie
Fen - Alex Lachen

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 19:55

geen winter???? heb je de foto van Major in de sneeuw gezien? en nee ik ben niet stiekum naar de noordpool verhuis!

Hobbelze!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 02:03

Ik ben er weer. Het was echt supertof! Haha! Es heeft heel wat filmpjes gemaakt, dus die gaan we snel bekijken. Misschien morgen nog een uitgebreider verslag. (Als jullie dat interessant vinden dan natuurlijk Clown)

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 10:01

En ik heb gisteren wel ok gereden. Les van Anita was leuk Haha!
Alleen had ik een beetje moeite om lekker te zitten op Ginger.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 13:12

Ginger, dat is ook niets natuurlijk Vork

Verslag Lama-avond:
Citaat:
Es, Leonie en ik zijn gisteren naar de Lama's geweest, het was echt zo leuk Haha! Dus ik ga jullie lekker lastig vallen met een onwijs verhaal erover!
We waren er om een uurtje of 19.00 en de voorstelling zou om 19.30 beginnen. Het leek nog hartstikke rustig. Na een wc te hebben gezien met eendjes op de deuren (Echt van belang dit Clown) zijn we naar de zaal gegaan, om onze zogenaamde balkonplaatsen op te zoeken. Wij dus alle trappen op en bij de deur wees het mannetje ons weer helemaal naar beneden. Het balkon liep namelijk om de zaal heen, op allerlei verschillende hoogtes. (Hier snappen jullie natuurlijk de ballen niet van, maar goed) Waar het om gaat: Wij zaten op rij 3 en dus best wel vooraan Haha! De voorstelling begon met een aantal ingestudeerde stukjes, van alle Lama's apart, die ik lekker niet ga vertellen, want dan is de lol voor Wen en Fen er een beetje af Knipoog (Alhoewel 1 ding: De achtergrondzangeres van Ruben Nicolai was echt té leuk!)Daarna een aantal korte spelletjes, en voor we het wisten was het alweer pauze Wow! Na de pauze begonnen ze die geweldige single te draaien, en wij verwachtten dus dat ze die zouden gaan zingen. Opeens bleek het de bedoeling dat je met de lama's op de foto kon (Dus zodra je dat lied hoort, moet je naar beneden stormen Vork ) Wij zaten dus aardig dichtbij en bleek net Jeroen onze kant op te komen. Uiteraard werd ik gelijk meegesleurd door Es en stonden we zo bij hem. Alleen een probleem, nu de foto nog Vork Dat bleek nog vrij lastig te worden, want hij werd alle kanten opgetrokken. Leonie tikte op zijn schouder en toen draaide hij zich naar ons om en zei: Ja Vork Maar toen werd hij weer weggetrokken, en dat was het dus. Het resultaat: 1 foto van de achterkant van zijn hoofd ROFL Maar goed dit soort dingen heb ik dus altijd. Vorige keer de bloemen bij Di-rect en Veldhuis en Kemper ook al net aan gemist Vork Laten we het er maar op houden dat ze heel slecht kunnen mikken ROFL
Ondertussen probeerde we nog of we bij Tijl in de buurt konden komen, maar dat was nog hopenlozer. Achteraf vroeg ik me af of we niet beter naar Patrick hadden kunnen gaan Knipoog. Toen maar weer gaan zitten en gingen ze weer verder met andere spelletjes. De grap over het afscheid nemen van een drol vond ik geniaal, maar of niemand snapte hem, of ik was de enige die dat leuk vond. En het is vrij irritant als je de enige bent die lacht Cool Na de show, helaas ook geen Lama meer gezien, want uiteraard was er na ons nog een voorstelling Scheve mond Toen lekker 2 uur gedaan over de terugreis vanuit Den Haag. Es stuurde ons namelijk eerst naar Scheveningen. We hebben dus ongeveer alle tramlijnen die nog reden van binnen gezien Nagelbijten / Gniffelen

Nou dat was mijn verslag wel ongeveer, onze eerste en laatste voorstelling van de Lama's Knipoog

Als jullie nog vragen hebben kun je ze stellen en dan kijk ik wel of ik ze beantwoord Clown

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 14:11

Leuk verslag hoor!

Wendy hoe is het met Aad?

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 15:21

Ik weet het niet, ze zouden hem nog een nachtje in het ziekenhuis houden begreep ik. Dus ik heb Aad niet gezien, wel Yvon.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 16:52

lama's was idd errug leuk Lachen. Dat we te laat bij Jeroen van Koningsbrugge waren voor de foto, kwam doordat Sas niet echt durfde en ik dr echt van de stoel af moest trekken Knipoog.

En de tram was ook niet mijn schuld Knipoog. Volgens Leonie ging die naar Hollandsspoor. Maar toen we dr in zaten en we in Scheveningen aankwamen had ik zoiets van volgens mij komt deze bij Hollandsspoor vandaan. Dus heb ik ze maar gewaarschuwd en zijn we overgestapt Tong uitsteken.