Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

winnitou schreef:Stop maar met duimen voor me: IK BEN GESLAAGD voor mijn koetsiersbewijs. HOERA voor BRAM en mijzelf.
Daarna nog snel naar de Delft alwaar ik het aller aller aller laatste loodje heb gekocht voor Bingo (of de check). Mijn buurvrouw was er dus die neemt miojn prijs in ontvangst (en beslist ook of het levende have of innen word).
Nu nog even uiteten met de club koetsiers (en 2 die her moeten doen).
Voor degenen die bij de trekking zijn mijn lotnummer is 352
Doooooeeeeeeggggggg

meelen schreef:@Xan, je hebt e-mail met foto's van Xan hoor.
xan schreef:Uploaden bij www.mijnalbums.nl of bij http://www.imageshack.nlmeelen schreef:@Xan, je hebt e-mail met foto's van Xan hoor.
Ja, ik heb ze gezien, bedankt.
De kwaliteit vind ik harstikke goed zeg. Ik schrok er meteen weer van.
Nu moet ik nog uitvinden hoe ik ze op bokt krijg. Zodat jullie het ook kunnen zien.
Als jullie dat willen natuurlijk.

xan schreef:meelen schreef:@Xan, je hebt e-mail met foto's van Xan hoor.
Ja, ik heb ze gezien, bedankt.
De kwaliteit vind ik harstikke goed zeg. Ik schrok er meteen weer van.
Nu moet ik nog uitvinden hoe ik ze op bokt krijg. Zodat jullie het ook kunnen zien.
Als jullie dat willen natuurlijk.

xan schreef:Ja ik weet hoe ik ze moet plaatsen, maar ik moet ze eerst in mijn eigen mappie zien te krijgen, en ik kan ze niet kopieeren.
Kun jij mij helpen ???

LIQUITA schreef:xan schreef:Ja ik weet hoe ik ze moet plaatsen, maar ik moet ze eerst in mijn eigen mappie zien te krijgen, en ik kan ze niet kopieeren.
Kun jij mij helpen ???
Bedoel je van mailtje naar PC? Klik op paperclip en dan op "bijlage opslaan"

Maar dat kan nu dus niet, dus moest ik het zelf uitzoeken. En zowaar het is gelukt

xan schreef:Ik hoop dat het lukt
Ja gelukt, toch niet zo blond als ik dacht !!!
Dit is dus de onderkant van haar tong.
Ik hoop dat jullie het een beetje kunnen zien en snappen waar het zit.