Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
,
!
net zoals je doet als je je paard al jaren hebt.
spettertjuh schreef:Binar.....leuk voor Diddlepony dat er nog een klein bijrijdstertje erbij is gekomen en dat ie braaf is...........dat moeten we nog maar eens zien???????? Klein stout monstertje........hahahah
Spet liet zich gisteren in het land niet vangen en nam de hele kudde mee van achteren naar voren. De paarden stonden voor en Kay liep nog helemaal achterin het land
Ach hij heeft in ieder geval zijn beweging gehad, zat helemaal te donderen en spelen met Diddle, die verplicht mee moest doen
Zag er wel leuk uit (op afstand, stond op de mestplank)
ga vannavond maar lekker freestylen. Over 2 weken les hoop dat het dan wat beter gaat.
als iemand even naar links wil kijken graag!

...
? De hele kudde meenemen....arme arme Kayleigh...........
Het zijn ook net twee clowntjes samen
, echt leuk zoals ze met elkaar omgaan.
.........maar wil het toch even zeker weten. Marion alvast bedankt dat je de dierenarts te woord wil staan voor mij.

............Voor degene die het niet weten mijn electrische start doet het niet meer en ik had van mijn leven nog nooit iets gestart met de kickstart.
amandaaa schreef:Hey allemaal denk laat ik maar weer eens wat op bokt zetten.
Joepi was heel stout gister alleen maar bokkenga vannavond maar lekker freestylen. Over 2 weken les hoop dat het dan wat beter gaat.
Marieke wat fijn dat je gips er weer af is!!!!!!!!
Spettertje was inderd gister heel stout dus diddle is inder veel liever (ben nog steeds diddlefan), heel hard rennen door het land maar das wel goed voor zijn buikje haha was alleen nie leuk voor kay
zodat ze een hele lieve Joepie had als ze terug kwam van vakantie! Maar idd hij was behoorlijk aan het bokken maandag.......en deze waren iets hoger........ 

dan komt mijn lieve mama doxje doen
Xeen schreef:Nou, ik ben Spetter fan. En Didle ook...
ik het! Er lag een dooie rat in het drinkbad!
en dan zegt ze weer tegen me nou het valt wel mee hij doet helemaal niet gek!!
Wij zeggen niks hoor Amandaa.......Joepie is ook een lief paardje, zolang je er maar niet op zit.........