.Ik heb trouwens even een vraagje, Evelien rijd Liberty? nu ook toch zoiets ving ik een keer van haar op:)!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
HatsikiDildo schreef:@ RianneH, de sfeer op de manege is nog wel heel gezellig.
Ik heb trouwens even een vraagje, Evelien rijd Liberty? nu ook toch zoiets ving ik een keer van haar op:)!

RianneH schreef:HatsikiDildo schreef:@ RianneH, de sfeer op de manege is nog wel heel gezellig.
Ik heb trouwens even een vraagje, Evelien rijd Liberty? nu ook toch zoiets ving ik een keer van haar op:)!
Ja klopt, hoewel ze in de vakantie er niet was en dus nu weer gaat beginnen
Dan heb ik Sence verkeerd begrepen denk ik..
?
.
!
! rijd ze er vaak op (gaat ze er vaker op rijden kan ik beter vragen
)?
Het is ook zo'n groot terrein, je loopt niet snel mensen tegen het lijf. Ik voel dan al gauw alleen...
RianneH schreef:@Hd, zo vaak als het haar uitkomt. Hangt een beetje van verschillende dingen af en zo'n nieuw paard doe je niet zo snel helemaal alleen. Althans, zo'n jong ding is fijner om te leren kennen als iemand in de buurt is.
Watdan?
?
. magda_90 schreef:Ik ben er ook niet aan begonnen, maar ik dacht dat die datum wel eens handig zou kunnen zijn
, hm binnenkort toch maar eens de datum vragen
.
hoe is het nu met je rug
?
, weetje wat ook goed voor je rug is.. paardenmelk! kan je gewoon bij de welkoop halen, gebruikt mijn oma ook altijd als ze last van haar rug heeft en het helpt echt
!
!
?
Ik denk niet dat hij daar vrolijker van word
Misschien straks even er naar toe, als ik wat meer bent ontspannen. Ik wil er wel graag even naar toe! Ben jij nog naar strontje geweest?
.
even een knuffel en een aai gedaan ze lag zo lekker in het land!
Wat voor dekjes heb je liggen? 
.