Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 15:56

*Terug van de oogmensen*

Hmm... Als ik jou was zou ik alvast naar Eef bellen om een leuk paard te regelen voor de les. Tong uitsteken

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 15:58

Ik zou gewoon EISEN dat je op dat paard mag Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 16:02

Hahaha echt wel Vork Ik schop iedereen gewoon uit de weg!

Was alles goed bij de oogmensen Suus?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 16:05

Ik moet m'n lenzen minder lang in doen... Rolleyes Maar ze hebben weer voor een half jaar lenzen voor me besteld dus ik kan over een maandje nog steeds zien. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 16:09

Hmm lenzen minder lang in. Nou, dus een deel van de dag zie je eigenlijk vrij weinig vanaf nu Blond

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 16:13

Ik mag ze eigenlijk max. 12 uur in, dus als ik 't eerste uur naar school moet dan moeten ze rond 8 uur 's avonds ook weer uit... Tsja ik haal ze d'r uit als ik ga slapen... Clown Maar de afgelopen maand heb ik best veel eerste uren gehad en de volgende periode valt dat volgens mij wel mee. Ik zie liever 's ochtend niks dan 's avond niks, en m'n bril vind ik ook 3x niks, alleen als ik tv kijk gaat 't nog wel. Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 16:14

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 16:21

Ze zouden die 1ste uren moeten verbieden Nagelbijten / Gniffelen

Kan de link hier niet openen Verdrietig

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 16:47

*LOL* Kan je 'm echt niet openen? Why not? Tong uitsteken

1e uren zijn niet leuk... Volgende periode maar 1 eerste uur volgens mij.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 16:51

Iemand zin in Tequila? Die mag de mijne hebben Haha!

Een collega van de financiele afdeling heeft net afscheid gevierd, hij gaat een jaar met sabattical (was besloten voordat hij te horen kreeg dat de toko stopte) en vliegt as Maandag met zijn vriendin naar Argentinie voor het begin van een wereldreis. Vind het wel durven in deze situatie, maar hij heeft als hij terugkomt officieel nog steeds een baan bij dit bedrijf. Dat wij er niet meer zijn is dan wel heel vreemd. We kunnen zijn vorderingen iig volgen via zijn weblog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 16:53

Jeetje wat gaaf zeg! Tof hoor dat hij deze droom kan waarmaken *LOL*

Waar ga jij nu eigenlijk heen Trudy? Word je overgeplaatst of ben je zoekende naar een nieuwe baan?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 17:00

Ik zou mee moeten naar Frankrijk, maar geen haar op mijn hoofd dat daaraan denkt. De Nederlandse afdeling gaat naar Eindhoven, ook dat zie ik niet zitten vanaf Purmerend. En verhuizen voor een baan, en helemaal voor deze baan, ga ik niet doen.
Maar ik zit er inmiddels al bijna 10 jaar, dus ze mogen met dat sociale plan komen. En op het moment dat dat bekend is, kan ik pas actie ondernemen. Op dit moment is alles een beetje vacuum.

Ik lees net dit topic: wat vinden jullie, is het diefstal of heeft ze correct gehandeld?

[PP] Drama: pony meegenomen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 17:06

Zag het ook net. Ik vind dat ze goed gehandeld heeft hoor. De pony heeft nu tenminste een beter onderkomen. Er moet gewoon omgekeken worden naar zo'n beestje. Als hij de hele dag aan een paal staat heeft hij ook niets aan

Pfff nou, ben benieuwd voor je hoor!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 17:26

Ik ben ook benieuwd voor mezelf Haha! Maar wat ik zo om me heen zie, is er wel vraag naar wat ik doe, dus daar maak ik me geen zorgen om.
Zou alleen wel fijn zijn als ik zou weten waar ik aan toe was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 17:41

Ja daar kan ik in komen ja. Iig goed dat er veel vraag is voor mensen met jouw functie. Dat maakt het wat minder benauwend.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 17:58

Nee er is veel vraag naar mensen...en met mij kun je alle kanten uit. Ik verbeeld met niet dat ik precies dezelfde functie nog een keer ga krijgen. Misschien is het de mogelijkheid voor een nieuwe start in een compleet andere richting.

Het is heel rustig geweest vanavond, ik ga afsluiten. Wie nu nog belt moet tot Maandag wachten.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 08:47

Goeiemorgen allemaal...
Lekker windje hè???????????????

Ik ga zo nog 6 zakken wortelen vullen en rondbrengen en dan hup naar stal, kijken of het daar minder waait Koe .

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 13:31

Doei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 17:48

Hola Doei!

Zo, lekker uitgewaaid bij Whis. Ik heb haar alleen een beetje boos gemaakt Nagelbijten / Gniffelen Ik moest vandaag 2 mensen helpen de manegepaarden opzadelen maar eigenlijk was ik onderweg wortels halen. Dus ik dacht Whis kan wel even wachten. Nou, niet dus he? Clown Toen ik bij de manegepaarden stond was ze me toch aan het hinniken!!! Gelukkig kon ik het weer goedmaken met een hele berg wortels dus we zijn weer vriendjes.

Wat een spookweer vannacht he? Ik schrok me dood van die hagel die ineens op het dak knalde. Vervolgens nog even de vette lichtshow buiten meegekregen... En er is een boom omgewaaid bij onze buren.

Gisterenavond was trouwens brand in de Woude, dus vandaar die zwaailichten toen we aan het rijden waren.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 17:53

Bloos! Hoe durf je! Whis kan niet wachten op worteltjes...

Ik werd wakker van van 't onweer... Nagelbijten / Gniffelen Ik haat zulk weer, zeker als 't m'n nachtrust verstoord. Tong uitsteken

Ik heb die zwaailichten serieus niet gezien he tijdens 't rijden, zo geconcentreerd was ik... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 18:00

Hahaha echt wel, ik schaam me nu ook kapot voor mijn actie hoor Nagelbijten / Gniffelen Dat doe ik nooooooit meer Tong uitsteken

Idd, ik werd er ook wakker van. Ik vind het dan altijd lekker om me om te draaien en weer in slaap te vallen met onweer!

Cowboy liep er trouwens helemaal stoer bij vandaag. Eva ging lesgeven maar had geen longeerlijn, dus ik gaf die van mij en die is paars. Had Cojboj toevallig een paars pad onder het zadel!!! Helemaal in de mode dus Tong uitsteken

Het waren best wel wat brandweerwagens hoor Suus. Ben benieuwd hoe dat is gegaan op de pond, dat lijkt me toch wel heel vervelend als je daar woont en er is een noodgeval.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 19:29

Nou geloof me de pont lag aan de kant van de Woude, de brand heeft fatale gevolgen gehad. 300 koeien en schapen zijn erdoor gestorven. De bliksem was ingeslagen. Vriendjes zijn?

Ik heb vannacht absoluut niets gemerkt, heerlijk geslapen. Dromen Slapen Dromen Slapen

Enne trouwens het waaide op stal net zo hard vanmorgen als in Alkmaar vanmorgen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 19:30

Arme koetjes en schaapjes Ach gut

Heb je nou al gezien hoe hard Stace kan rennen? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 22:36

OMG wat erg!!! Vanmiddag stond ik nog samen met iemand op stal erover te grappen over die pond, hoe het dan zou gaan in geval van nood want de pond is nu niet echt snel ofzo. Jeetje, wat een vreselijk drama. Die arme diertjes... Verdrietig

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 23:54

Ik hoorde idd vanavond op stal dat de bliksem in was geslagen. Ik ben er vannacht wel wakker van geworden, en die hagel op het dak en tegen het raam aan was op een gegeven moment echt het geluid alsof er een mitrailleur afging.

Vanavond weer wezen kijken bij de reiningavond, was erg leuk en erg gezellig.