stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

danifur

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 13:08

AnneOmie schreef:
Dabo schreef:
ohh... ik hang nu in de wacht met het KNHS..... wat een drama!!

Mijn hemel! Ik sta wel als persoon in hun systeem, als paarden eigenaar, maar niet als lid van welke rijvereniging dan ook!! Boos!
Nu moet ik WEER alle papieren faxen (ja duh, ik heb geen fax, dus mag gelukkig ook per email) en de RV maar ff bellen eerst dan.... 'zucht'........

Haha what's new Nagelbijten / Gniffelen Ze zijn helaas zo vlot niet bij RV in het Oostzanerveld Ik heb dat zelf destijds ook meegemaakt en met mij nog meer mensen. Daarom zijn veel mensen lid van Spijkerbor, maarja dat is niet de RV van onze stal dus ook niet zo leuk Knipoog Even telefoontje plegen naar de RV??

RV in t oostzanerveld heeft hier niets mee te maken hoor!
Ik heb al meerdere mensen hierover gehoord, en KNHS staat helemaal los daarvan (dat zei toevallig gister nog iemand tegen me) zij zit al een tijd op papieren van de KNHS te wachten.
En dat is denk ik niet de reden waarom er zoveel lid zijn van spijkerboor Knipoog
Laatst bijgewerkt door danifur op 05-01-07 13:13, in het totaal 1 keer bewerkt

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 13:11

Gieltje2002 schreef:
He, Ellen. Ik heb nog leuke peesbeschermers voor je gevonden!

Afbeelding

In camouflage style!!!

Ik heb ze ook gezien hier in oostzaan bij de dierenwinkel esther!
Ik moest ook meteen aan Ellen denken Nagelbijten / Gniffelen

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 13:13

Uh hoe bedoel je nou? Je zegt dat RV er niets mee te maken heeft en het KNHS staat hier ook los van Verward Haha! het is dus niemands fout nu Tong uitsteken

Ellen staat niet geregistreerd bij KNHS als zijnde lid van RV in 't Oostzanerveld, dus waarschijnlijk nooit door Oostzanerveld aangegeven bij het KNHS. KNHS staat hier dus idd waarschijnlijk buiten, kan namelijk ook zijn dat ze de papieren zijn kwijtgeraakt!?

Ik weet dat de RV vaak erg traag is met formulieren op te sturen naar mensen. Ik heb dat zelf ook aan de lijven ondervonden en Harmen ook en zo ken ik nog wel wat mensen. Ik heb toen van Luc een formulier gekregen wat ik rechtstreeks zelf naar KNHS kon sturen want anders had jij nu nog geen wedstrijden met Omar kunnen rijden Nagelbijten / Gniffelen Heb het formulier namelijk nooit ontvangen van de RV of beter gezegd 1 bepaald persoon die dat zou doen en haar afspraak niet is nagekomen. Bedoel je dat die bepaald persoon fouten maakt. Ik ga geen namen noemen Tong uitsteken

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 13:30

Waar is manege het veld??(ik ben niet nieuwgierig hoor).

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 13:34

Sjorsie: ik heb begrepen dat diana de huurder is en L*L de behanger alleen maar beheerder
Ik weet dan wel dat er in de toekomst mensen zullen gaan vertrekken aangezien meneer in conflicten niet volwassen kan reageren.
Mijn portie mag naar fikkie ,ik zou daar in de toekomst dan misschien die haflinger gaan doen maar dat hoeft dan ook niet meer want ik wil niks meer met m te maken hebben.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 13:39

Negeer m gewoon naadje. Hij is toch niets? Nou door zo'n stuk niets zou ik me niet laten weerhouden iest te doen wat ik leuk vind hoor, die lol gun jij m toch zeker ook niet?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 15:19

AnneOmie schreef:
Uh hoe bedoel je nou? Je zegt dat RV er niets mee te maken heeft en het KNHS staat hier ook los van Verward Haha! het is dus niemands fout nu Tong uitsteken

Ellen staat niet geregistreerd bij KNHS als zijnde lid van RV in 't Oostzanerveld, dus waarschijnlijk nooit door Oostzanerveld aangegeven bij het KNHS. KNHS staat hier dus idd waarschijnlijk buiten, kan namelijk ook zijn dat ze de papieren zijn kwijtgeraakt!?

Ik weet dat de RV vaak erg traag is met formulieren op te sturen naar mensen. Ik heb dat zelf ook aan de lijven ondervonden en Harmen ook en zo ken ik nog wel wat mensen. Ik heb toen van Luc een formulier gekregen wat ik rechtstreeks zelf naar KNHS kon sturen want anders had jij nu nog geen wedstrijden met Omar kunnen rijden Nagelbijten / Gniffelen Heb het formulier namelijk nooit ontvangen van de RV of beter gezegd 1 bepaald persoon die dat zou doen en haar afspraak niet is nagekomen. Bedoel je dat die bepaald persoon fouten maakt. Ik ga geen namen noemen Tong uitsteken
Bingo en bingo! Heb al gemaild naar de RV, naar 2 personen, met mijn verhaal, en van hun ook nog geen respons ontvangen... De aanvraag papieren heb ik trouwens wel netjes van hun ontvangen, heel snel al, en die moest ik zelf naar de KNHS sturen. maar ik neem aan dat de RV mij ook had moeten aanmelden bij de KNHS.... ofzo.
Zirano schreef:
Waar is manege het veld??(ik ben niet nieuwgierig hoor).
In Enge Wormer. In de buurt van de Zaanse Schans.

ohja, ik heb mijn fiets dus opgehaald! Hij ziet er slechter uit dan dat ik gehoopt en verwacht had. Flink beschadigd. Krijg ik niet zo veel meer voor vrees ik. Nouja, was toch wel een leuk ritje naar Almere, maar wat een ge-emmer om dat ding in de auto te krijgen! (klein peugeotje) haha maar toch gelukt Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 15:24

danifur schreef:
Gieltje2002 schreef:
He, Ellen. Ik heb nog leuke peesbeschermers voor je gevonden!

Afbeelding

In camouflage style!!!

Ik heb ze ook gezien hier in oostzaan bij de dierenwinkel esther!
Ik moest ook meteen aan Ellen denken Nagelbijten / Gniffelen

hahahahah wat leuk dat jullie dan aan MIJ denken! (gniffel)

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-07 17:30

ik ga nu me wedstrijd maar afzeggen want met een ontstekking kan ik over 2weken niet al rijden jammer genoed. Verdrietig
gaat goed het starten van wedstrijden Boos!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 17:34

okay in de buitenbak is sinton dus toch wel een stuk rustiger/meer gewend dan in de binnebak.
mijn bijrijdster Lisa die Amigo ook deed, was er vandaag en we gingen hem eens even uitproberen Haha!

hij is superlief, heel relaxt en doet erg zijn best, trein en vliegtuig (die ik natuurlijk weer een punt vond) vond meneer niks erg.

alleen....hij wil niet stil staan?!
opstappen is dus bijna onmogelijk, hoewel hij gewoon met zijn oortjes naar voren staat en lekker op zijn bit knabbelt, het lijkt me dus niet dat hij er geen zin in heeft....
enne tja afstappen maar gewoon heel snel...Tong uitsteken

kort gezegd, hij mist een stopknopje en dat is er eigenlijk toch wel eentje die ik (angsthaas) heel belangrijk vind Haha!
heeft iemand nog een stopknop extra over ?? Tong uitsteken

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 17:39

naadje24 schreef:
Sjorsie: ik heb begrepen dat diana de huurder is en L*L de behanger alleen maar beheerder
Ik weet dan wel dat er in de toekomst mensen zullen gaan vertrekken aangezien meneer in conflicten niet volwassen kan reageren.
Mijn portie mag naar fikkie ,ik zou daar in de toekomst dan misschien die haflinger gaan doen maar dat hoeft dan ook niet meer want ik wil niks meer met m te maken hebben.

Andrea gewoon gaan doen hoor, je kent zoveel mensen daar dan laat je toch niet verpesten door de "nieuwe Collin" Clown al denk ik ook dat er veel mensen weg zullen gaan door hem. Laat hem lekker met z'n badeendje gaan spelen Clown

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 17:41

Spannend Karin, maar hij komt idd erg lief over (als hij niet heel boos kijkt, hij blijft hopen dat we onder de indruk zullen zijn) haha en die stopknop komt wel Tong uitsteken Heb je erzelf al opgezeten?

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 17:53

op stal is ie lekker nors, als er eten staat is ie ronduit nijdig Lachen
hij is trots op zijn domein hahaha

we hebben lekker gestapt vanmiddag, was ook wel ff genoeg hoor Lachen
het komt allemaal wel Lisa ging wel eventjes draven maar hij springt echt onwijs aan!
echt zo'n lekkere hups en dan draaft ie lekker hahaha
maarre hij kan alles wel hij kwam zelfs wat meer naar beneden met zijn koppie (hoeft nog niet hoor, zijn we nog niet mee bezig maar hij liep gewoon ontspannen)
nu ik nog Tong uitsteken

ohja galopperen kan hij ook heeeeel netjes, ik heb hem eerst even losgegooit en in de longeerbak werd hard gewerkt, ging sinton netjes meedoen Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 18:00

leuk hoor TOP paard Lachen

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-07 18:25

jtong jong kom ik vanmiddag op me werk aan komt me baas naar me toe van ja sorry ik heb een beetje goed nieuws je mag weer naar huis en je rust nemen en dan mag je zondag komen werken Tong uitsteken dus ik was vandaag en morgen vrij Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 18:51

lekker bren

Goed Karin dat het zo goed gaat! Moet ik hem dan nog doen of gaat je bijrijdster gewoon rijden?
Ik ga zo naar stal Volmer rijden!

Adiossoo

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 18:54

Mooi zo Bren, en maak dan maar wel ff gebruik van die rust he!
Anders vraag je of Chantal Pascha extra wil rijden? Kun je echt ff uitrusten!

Die stopknop moet er inderdaad wel opgezet worden Karin.. maar hoe? Ik heb daar eigenlijk helemaal geen ervaring mee...

Ik ben ook vanavond op stal, tot straks! Doei!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 18:59

neeeeee jij moet hem wel rijden hoor Haha!
(als je nog wilt en tijd hebt natuurlijk ! )
Jij kunt hem lekker bijspijkeren in de dressuur.

Ze wilde hem nu wel even uitproberen en ik wilde ook even kijken hoe het ging, maar veel rijden gaat ze niet. misschien een dag dat jij en ik niet rijden.
verder komt ze gewoon heel vaak langs als ze zich verveelt want ze woont 5 minuten bij stal vandaan Lachen

ik ga natuurlijk niet eerst jou vragen om hem door te rijden en vervolgens iemand anders Knipoog

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 19:01

oh ja die stopknop....ik weet het ook niet ?
heb 1 paard gehad die liever niet liep dus dat was nooit een probleem en 1 paard die alleen maar kon rennen....ook bij hem is het me niet gelukt om de stopknop te vinden of erop te zetten....

maaaaaaaar misschien weet willemijn het ?! Haha!
mijn goeie hoop in dit verhaal Tong uitsteken heb je pbtje gestuurd deed heel raar dus als je hem niet gehad hebt hoor ik het wel Lachen

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 19:51

Ik denk wel dat Willemijn het voor elkaar krijgt..
Oh, het is al 10voor 8! Gauw omkleden, en dan naar stal Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 20:48

Hoi Ellen en Annemieke,Ik heb geen auto dit weekend dus kan ik niet naar Zirano,Annemieke,ik kan niet mee,want Eddy wil er meteen gebruik van maken om Fam opbezoek te laten komen en we hebben verjaardagen.Dus sorry,als het niet Maandag kan Annemieke dan kan ik niet mee.
Ellen het wordt volgende week,misschien een keer door de week je moet maar zeggen wanneer.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 20:49

Ik ga n u lekker mijn bed in dus Welterusten allemaal.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 20:54

weltrusten !! ik ga morgen even kijken bij ze, als ik m'n toestel niet vergeet maak ik wat foto's Lachen

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 20:55

Zirano schreef:
Hoi Ellen en Annemieke,Ik heb geen auto dit weekend dus kan ik niet naar Zirano,Annemieke,ik kan niet mee,want Eddy wil er meteen gebruik van maken om Fam opbezoek te laten komen en we hebben verjaardagen.Dus sorry,als het niet Maandag kan Annemieke dan kan ik niet mee.
Ellen het wordt volgende week,misschien een keer door de week je moet maar zeggen wanneer.

Ik heb morgenochtend die osteopaat voor Ilion als je wil kan je mee rijden , kunnen we daarna wel even naar Zirano toe, of dat jij er heen rijd terwijl ik Ilion een uur ga stappen. Ik hoor t wel.

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 22:12

Hey Shirley! Wat een schattige foto's van Traver. Ik begrijp dat je die foto's koestert. Wees er maar zuinig op. Ach gut

Heb je trouwens nog foto's van je laarzen kunnen maken?