Het is nou ook neit echt dat wij er tijd voor hebben ofzo hoor.. komen echt super tijd te kort.. Maar toen we hieraan begonnen zeiden ze wel dat het meetelde voor BS8, en nu ineens niet meer.. Dus das wel beetje jammer.
Het is nou net niet zo dat ik zeeen van tijd heb hoor.. maar dit is ook gewoon heel interresant om te doen.. i bedoel je krijgt niet iedere dag de kans om met alle toptrainers van nederland om de tafel te gaan zitten en te vragen hoe zij trainen en waarom. Dat is toch ook een beetje jezelf in de paardenwereld wat bekender maken
Ja precies, maar wel stom dat het ineens niet telt:S Wel een superervaring kan ik me voortellen. Kan je ook namen noemen of moeten we daarvoor wahten om erbij te zijn?;)
Was ik zo blij dat ik morgen op That's kon rijden, is zn rug gekraakt dus hij mag de komende dagen niet lopen. Nu mag ik gelukkig wel op Paris, is ook niks mis mee;)
Ik heb mn eerste winstpunt in het M *\0/* Ging ook echt wel heel goed Ik vergat de 2e diagonaal FXH, ik reed gewoon f en dan naar b Dus ik had een 0 verwacht, maar het was een 3 met commentaar; niet getoond, even de kluts kwijt Want ik keek de jury toen ook aan, en hij schoot echt zo in de lach Maar ik vond het een hele fijne jury Normaal doet ie F-proeven jureren, dus hij was veel meer ingesteld op het rijden van de ruiter, en dat je afhankelijk bent van het paard waar je op ingedeeld word... Vond het echt super, want van zo'n jury die heel erg op de ruiter let, heb ik wel ff een 7 voor mn houding gekregen
Haha ja precies, ik vond hem heel terecht jureren. Ik had 178 punten met Paris maar ze heeft goed haar best gedaan. Ze vond alles zo spannend dus ik ben heel blij met deze punten:)
Bianca had 186 punten en was tweede, daar kan ze dus wel trots op zijn.
en Lotje natuurlijk gefeliciteerd met je 1e M1 wp:) Ik heb je helaas niet kunnen zien rijden maar ik neem aan dat het goed ging;)
Heb Joan vandaag gesproken over That's, de arme schat had 7 rugwervels vastzitten. Ik heb vertelde haar ook dat ik er wel van baal dat ze hem misschien gaan kopen maar ze zei dat er echt nog niks vaststaat en mochten ze hem kopen dat ze dan bereid zijn me te bellen wanneer ze geen tijd hebben;)
Sieb deed t goed vandaag was al stuk meer bevestigd maar in de proef dan nog net te weinig tijd om hem echt fijn te hebben.. Maar had me 1e proef 185 en me tweede proef 195 Dus ging super lekker 3 wp's erbij.
Naja na de prijsuitreiking was ik ook vrij snel weer weg eigenlijk Had de bus al gemist dus dacht, ok dan wacht ik wel! Maar toen kon ik met Andrea mee rijden