muiszje schreef:staat bij EA weer een verzorgpaard aangeboden.. (amsterdam..)
Bedoel je deze?
viewtopic.php?f=88&t=646008
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
muiszje schreef:staat bij EA weer een verzorgpaard aangeboden.. (amsterdam..)
Nandoman schreef:Schimmelig schreef:Wij kunnen niet meekletsen over jouw PB's![]()
Hihi! Je hebt gelijk! Ik probeer een afspraak met Lavandula te maken, maar jullie mogen ook best komen hoor! My stable is your stable of zoiets :+
Nandoman schreef:Schimmelig schreef:Wij kunnen niet meekletsen over jouw PB's![]()
Hihi! Je hebt gelijk! Ik probeer een afspraak met Lavandula te maken, maar jullie mogen ook best komen hoor! My stable is your stable of zoiets
Van die meeting komt toch niets... Nandoman schreef:muiszje schreef:staat bij EA weer een verzorgpaard aangeboden.. (amsterdam..)
Bedoel je deze?
viewtopic.php?f=88&t=646008
Hihi! Je hebt gelijk! Ik probeer een afspraak met Lavandula te maken, maar jullie mogen ook best komen hoor! My stable is your stable of zoiets
Lavandula schreef:Haha toch niet als ik aan het hobbelen ben he![]()
) Nandoman schreef:Jullie zitten even op een zijspoor voor mij.. Kan helaas niet meekletsen over de pony's
Ik huppel er wel gewoon weer even tussendoor
Lavandula schreef:Haha toch niet als ik aan het hobbelen ben he![]()
muiszje schreef:hmm, op welke dag kwam jij? ik zat eerst een half jaar op de zondag, bij sarah, priscillia, angely, tamara, harmke&rebecca, (die kwam later) etc etc.. daarna ben ik naar de zaterdag, en woensdag gegaan.. (ja, ik kon alleenmaar op de dagen dat ze moest lopen,..:S ) met mila en jimmy.. (en nog een paar, die kan ik me niet meer herinneren..) daarna kwamen bij die groep, lisa en lily(zusje mila) en pas daarna weer veel later vanya, david, jos, mariska, en,, pff moet nu wel ff heel diep graven hoor.. naja, ik weet het niet meer..

Nandoman schreef:Lavandula schreef:Haha toch niet als ik aan het hobbelen ben he![]()
Ja, en dan? Je schaamt je toch niet voor mijn paard of jezelf???
Schimmelig schreef:muiszje schreef:hmm, op welke dag kwam jij? ik zat eerst een half jaar op de zondag, bij sarah, priscillia, angely, tamara, harmke&rebecca, (die kwam later) etc etc.. daarna ben ik naar de zaterdag, en woensdag gegaan.. (ja, ik kon alleenmaar op de dagen dat ze moest lopen,..:S ) met mila en jimmy.. (en nog een paar, die kan ik me niet meer herinneren..) daarna kwamen bij die groep, lisa en lily(zusje mila) en pas daarna weer veel later vanya, david, jos, mariska, en,, pff moet nu wel ff heel diep graven hoor.. naja, ik weet het niet meer..
Ik was er zowat elke werkdag
Het liefst zo min mogelijk op de loop dagen, gehehe.
muiszje schreef:dacht al: anders ben je weer bijrijdpaard af natuurlijk!
Nandoman schreef:Ja, diplomatiek antwoord Lav!
muiszje schreef:vandaar..
ik kwam juist op de loopdagen.. vond dat pepper me dan meer nodig had.. maarja, rijden kwam er niet van.. dat deden andere mensen voor me.. daar ben ik ze erg dankbaar om.. NOT.
dat was altijd zoo scheef.. de mensen die liepen konden nooit rijden, en de mensen die reden liepen nooit.. bah.
Toen vond ik het wel mooi. Vaak heb ik trouwens niet op Pep gereden en anders een beetje stappen. Je weet wat voor een 'held' ik ben
Hoe is het met alle manegegangers uit Amsterdam/ Amstelveen?
Een groot deel zich weer aan het opmaken voor het nieuwe schooljaar? Ik heb allemaal gedoe geloof ik (alweer!) UvA...pfff! Heb me ingeschreven en collegegeld betaald (en da's niet zo'n beetje ook) maar het is nu niet zeker of ik wel ingeschreven sta bij de module's die ik nog moet volgen. Gelukkig heb ik n paardje wat me weer helemaal op kan vrolijken, , kan je altijd stoom afblazen, wat een mazzel toch! Mandorra heeft nu trouwens geen lange golvende manen meer maar een korte coupe, zal binnekort eens wat foto's plaatsen. Het heeft me mijn knokkels gekost maar nu is ze helemaal t vrouwtje! Hebben jullie trouwens ook zo veel wateroverlast in de bak? Hier is het drama! 
Maar gelukkig maak ik nu alleen nog maar buitenritjes, dus hoef ik mijn paard haar zwembandjes niet aan te trekken 

muiszje schreef:ik ben 18..