Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Van mij mag het zo blijven hoor, ik vind het echt lekker. Als het zo blijft kun je er tenminste ook aan wennen en de paarden ook.. Nu wordt het wsl weer vet koud.

Zo lijkt het net alsof dr nog heel veel gepost wordt.

Nou je kan Laaf juist wel achter Luc aan duwen, maar t hoeft niet hoor, ik kan ook alleen
Ik was laatst ook met maris en daan mee en toen was toevallig Luc de held!! De enige die in het water durfde toevallig!! En ik gok zomaar dat er van dat wier aan zijn benen bleef hangen afgelopen zondag en tsjah dan schrikt ie...logisch vind ik....of een kwal beet hem

En ik ben zo blij want ik ben geslaagd!!!!! En nogwel met een 9.5, stuudje he. En ik had van mijn collega's een medaille gehad van chocolaa waarop stond : goed gedaan meisje!! Pittig he van ze. En ik had natuurlijk taartjes/aardbeienschelpen getrakteerd, dat vonden hun dan weer pittig
Leuk dagje was het dus. En ik ben blij dat Kim weer terug is maandag, ga nu elke dag naar Luc en dat is mij wat te druk * ja zelfs al rij ik dan nog niet eens*
Zo dit is iniedergeval geen one liner !! Ik dacht dan is dat ook meteen duidelijk hihi....DUS.... 
.