Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Denise1984

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 22:48

nou woensdag of donderdag gaat het weer regenen hoor. Het mag van mij wel warm blijven als het 's avonds maar flink wat afkoelt. Kan gewoon niet in slaap komen door de hitte.
Morgen weer auto rijden en 's avonds weer naar Laaf. Hoop dat ie een beetje braaf is.
Vandaag trouwens weer gewerkt jeetje dat is wel afzien na 4 weken vrij gehad te hebben. En dan ook nog met deze hitte dan is het helemaal niet uit tehouden. Want de deuren in de zaal mogen ook niet open want dan beginnen de oudjes te zeuren dat ze het koud hebben. Ik hoop dat ik niet zo wordt als ik oud ben.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 10:29

Als je de deuren opendoet, dan wordt het toch juist warmer?
Ik was vorig jaar ook op Kos Ja Van mij mag het zo blijven hoor, ik vind het echt lekker. Als het zo blijft kun je er tenminste ook aan wennen en de paarden ook.. Nu wordt het wsl weer vet koud.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 12:11

niet als er een zacht briesje naar binnen waait dan wordt het een beetje koeler voor het gevoel.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 18:35

*schopje omhoog*

Lief van mij hea Haha! Zo lijkt het net alsof dr nog heel veel gepost wordt. Lachen

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 19:36

Ben gister voor het eerst met Laaf naar het strand geweest samen met Liberty en John was echt wel gaaf. Laaf heeft een obsessie voor speedboten daar wil hij tegen racen ofzo :S raar beest.

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 20:39

leuk denise, dus nu kunnen we eindelijk samen? Knipoog
tenzij je van die wilde verhalen van mij hebt gehoord * van Lucje die uit de zee jumpt* en je niet mag Knipoog

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 20:42

jah die verhalen heb ik gehoord ja nou ik ga eerst nog een paar keer met daan of maris mee. aangezien ik laaf achter hun paard kan duwen. zonder problemen ik denk niet dat dat bij luc gaat.

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 21:07

Ja dat verhaal staat hier op bokt gekkie....of heb je t van anderen gehoord, ik ben ook zo interessant he om over te praten hihi geintje Knipoog Nou je kan Laaf juist wel achter Luc aan duwen, maar t hoeft niet hoor, ik kan ook alleen Knipoog Ik was laatst ook met maris en daan mee en toen was toevallig Luc de held!! De enige die in het water durfde toevallig!! En ik gok zomaar dat er van dat wier aan zijn benen bleef hangen afgelopen zondag en tsjah dan schrikt ie...logisch vind ik....of een kwal beet hem Knipoog

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 21:26

ja dat verhaaltje had ik op bokt gelezen ja. Laaf ging gister ook het water in en sjon voorzichtig erachteraan lib durfde niet.
Ik wil nu gewoon eerst ff wennen snap je aan het tempo dat ie loopt op het strand enzo. En dan ga ik gerust een keer met jou mee als het mag van lin dan maar dat zal wel Haha!

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 13:26

Ik zag Sjonnie en Laveron gister ook op het strand Ja

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 18:07

"en ook je 3500ste post was een nutteloze..."

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 18:15

Dankjewel.
Laatst bijgewerkt door _Kimberley op 06-07-06 18:21, in het totaal 2 keer bewerkt

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 18:16

Ik heb meerdere nutteloze posts, dat komt namelijk omdat posts in de huiskamer niet meetellen als posts.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 19:13

Inderdaad. Ik ben het helemaal met je eens.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 19:14

Fijn, zijn we het er toch nog ergens over eens. Happy you..

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 19:21

Nou, dat hadden we allebei niet verwacht !

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 19:25

Ach, ik denk daar nooit zo over na en ik houd me nooit zo bezig met mensen die mij niet mogen. Nu dan even, maar ik reageer natuurlijk wel als er tegen mij gepraat wordt Knipoog

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 19:36

Je hebt mij nergens horen zeggen dat ik jou niet mag. Dat heb je (kennelijk) zelf verzonnen. Ik vind dat je nutteloos post. In de "handleiding" bij Bokt staat dat ook: probeer NUTTIGE posts te maken. Jij plaats onwijs vaak 1 zinnige en nutteloze posts. Ik zat mij al tijden af te vragen of er nou nooit eens iemand dat tegen je zegt. Om het zekere voor het onzekere te nemen, heb ik dat maar eens gedaan.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 12:53

In de hk mag je slowchatten, dus oneliners plaatsen.
ander onderwerp. Knipoog

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 20:16

Nou ik heb vanmiddag even gekeken bij danielle, die had les met Lucje. Lucje keek niet blij, maar sago..of zuur zoals juf inge zei, was ook zo hoor Knipoog En ik ben zo blij want ik ben geslaagd!!!!! En nogwel met een 9.5, stuudje he. En ik had van mijn collega's een medaille gehad van chocolaa waarop stond : goed gedaan meisje!! Pittig he van ze. En ik had natuurlijk taartjes/aardbeienschelpen getrakteerd, dat vonden hun dan weer pittig Knipoog Leuk dagje was het dus. En ik ben blij dat Kim weer terug is maandag, ga nu elke dag naar Luc en dat is mij wat te druk * ja zelfs al rij ik dan nog niet eens*
Kimberley ook nog: waarom doe jij niet mee met de wedstrijd? waarom zou iemand die niet kan rijden mee doen met een wedstrijd. om voor * piep * te staan? .....Waarom heb je dan een paard? Because i love him. en anders wordt luc doorverkocht van handelaar naar handelaar en ik weet dat hij het goed heeft nu en dat hij afwisselend werk heeft met Kim die springt en dresuurt en ik die longeer en buitenritjes maak! En ik kan het financieel trekken dus ach waarom niet? Tsjah das echte liefde denk ik met mij en Luc...Luc is gewoon mijn schatje en er is een tijd geweest dat ik dacht dat hij niet gelukkig was bij mij, maar nu weet ik dat dat wel zo is. Hij hinnekt ook altijd heel lief als ik kom, zo'n laag schattig hinnekje en ik heb nooit eten bij mij dus dat is t niet???? wel na een beetje beweging krijgt ie wat Knipoog Zo dit is iniedergeval geen one liner !! Ik dacht dan is dat ook meteen duidelijk hihi....DUS....

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 20:46

nou Laveron hinnekt ook naar mij Knipoog.
Ben vandaag naar nicole geweest heb een nieuw dekje gekocht voor Laaf in de kleur mocca/lichtbruin zal toch wel staan op hem?.
En hij heeft vandaag weer nieuwe schoenen gekregen. Dus datz iet er ook weer netjes uit.
Weet iemand toevallig of Laveron op het land heeft gestaan?. Ik was er vanmiddag om 12 uur omdat ik dacht dat zn hoefjes dan wel gedaan zouden zijn. Maar ja dat was dus niet zo dus ik had aan het personeel gevraagd dat als laaf klaar zou zijn bij de smit of ze hem dan in het land wouden zetten. Maar hij was nog zo schoon vandaar dat ik het ff vraag. en dit is ook geen oneliner;).

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 20:48

ahhh wat pittig denise dat hij naar je hinnekt Knipoog
jullie passen ook leuk bij elkaar, maar Linda ook met Laaf uiteraard.
Eh geen idee rond 12 uur was ik aan het werk, ik was er pas rond kwart voor 5. Maar ik hoorde dat de hoefdmid er was om 4 uur , want toen was danielle Luc aan het poetsen en toen was hij bezig zei danielle. Misschien met Laaf?

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 20:53

Ja smit ging rond kwart over 4 weg geloof ik ik was er om kwart voor 4. Maar ja wel beetje sneu heeft ie de hele dag binnen gestaan waarscheinlijk. Nou ja alleen met rijden er uit geweest dan. Ach morgen weer een dag.
Weet niet waar Laaf vanochtend last van had hoor maar het leek wel een hond. Hij likte me jas me tas me gezicht echt ranzig gewoon. Maar ja 's middags was het weer de oude vertrouwde chagerijn Knipoog

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 20:55

Tsjah dat is zeker erg sneu, maar wees dan maar blij dat het niet zo heet was als van de week, dan had je helemaal gebaald!
Je moet altijd er zelf achter aan gaan, achter zoiets, doe ik wel meestal, dan weet je het tenminste zeker ja toch!!

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 20:57

ja ik was er 's ochtends vroeg al en toen dacht ik nog van nou ik zet hem zelf wel buiten daarom was ik rond 12 uur nog eens geweest om hem buiten te zetten maar ja toen was hij nog niet gedaan. En ik ben zeker blij dat het niet zo warm was in zijn stal was het lekker koel. En hij heeft natuurlijk nog het geluk dat hij naar buiten kan met zn hoofd