Nou ik heb vanmiddag even gekeken bij danielle, die had les met Lucje. Lucje keek niet blij, maar sago..of zuur zoals juf inge zei, was ook zo hoor
En ik ben zo blij want ik ben geslaagd!!!!! En nogwel met een 9.5, stuudje he. En ik had van mijn collega's een medaille gehad van chocolaa waarop stond : goed gedaan meisje!! Pittig he van ze. En ik had natuurlijk taartjes/aardbeienschelpen getrakteerd, dat vonden hun dan weer pittig
Leuk dagje was het dus. En ik ben blij dat Kim weer terug is maandag, ga nu elke dag naar Luc en dat is mij wat te druk * ja zelfs al rij ik dan nog niet eens*
Kimberley ook nog: waarom doe jij niet mee met de wedstrijd? waarom zou iemand die niet kan rijden mee doen met een wedstrijd. om voor * piep * te staan? .....Waarom heb je dan een paard? Because i love him. en anders wordt luc doorverkocht van handelaar naar handelaar en ik weet dat hij het goed heeft nu en dat hij afwisselend werk heeft met Kim die springt en dresuurt en ik die longeer en buitenritjes maak! En ik kan het financieel trekken dus ach waarom niet? Tsjah das echte liefde denk ik met mij en Luc...Luc is gewoon mijn schatje en er is een tijd geweest dat ik dacht dat hij niet gelukkig was bij mij, maar nu weet ik dat dat wel zo is. Hij hinnekt ook altijd heel lief als ik kom, zo'n laag schattig hinnekje en ik heb nooit eten bij mij dus dat is t niet???? wel na een beetje beweging krijgt ie wat
Zo dit is iniedergeval geen one liner !! Ik dacht dan is dat ook meteen duidelijk hihi....DUS....