manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekje22

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 18:31

ja we zijn wel benaderd door slachtofferhulp, maar toen, een paar uur na dat ongeluk leek me dat niet nodig. En ook in de weken daarna ging het allemaal best goed, het was wel spannend, maar niet zo erg als nu....en het is nu pas erger geworden nadat ik op vakantie naar oostenrijk ben geweest. je bent er dan al weken mee bezig en dan moet je ook nog uren in de auto....
ik heb ook pilletjes, maar wordt daar echt suf van, had n half pilletje genomen toen we naar magic gingen en op n gegeven moment vroeg bianz of t goed ging, had echt moeite mn ogen open te houden. Dat valdispert is dat op recept of homeopathisch en bij de tuinen ofzo verkrijgbaar, en kan je daar mee zelf autorijden?

Dit is echt te erg: viewtopic.php?sid=&f=10&t=842795&view=unread#unread

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-07 20:44

Citaat:
Maar ik vind dat je best ff met Anne mee kon reizen om dr gezelschap te houden

EENS! Flauw hoor Kim, heel flauw! Nu moest ik helemaal alleen heen én ook nog eens helemaal alleen terug Scheve mond met een trein die niet reed.. Mn intercity van 4 uur reed niet *en ik flink doorstappen vanaf schiekade om mn trein wel te halen...* Dus meteen (met de rest van et station) in de te kleine stoptrein gestapt en naar Roosendaal gereden, om daar weer heel vrolijk in de andere stoptrein te stappen.
Let even op: In die stoptrein (gewoon, de normale stoptrein. Dus 2 kleine treinstellen aan elkaar) stapten een hoop passagiers uit de stoptrein van Rotterdam, stroomde 3/4 van de internationale trein in leeg en propten zich de mensen vanuit Breda. Conclusie: Sardientjes in blik..
máár ik had wel een zitplekje Go jij! Go jij! En dan nog heel enthousiast omroepen: "Wil iedereen even goed doorlopen en goed in de gangpaden gaan staan?" Gelukje dat de meesten naar bergen moeten Vork

Nog een hoop meer gelezen (hoezo flink tempo ineens.. Wat dachten jullie? Annemijn heeft weinig tijd zo met der stage: babbelen! Tong uitsteken)
Ziet er leuk uit nel! Moest wel even wennen, jij op Nous, maar ze loopt wel leuk vind ik! *en jaloers op jullie camera.. Wil ook een SLR.. Scheve mond Wij gingen sparen en oefenen hè Thirz? Knipoog

Super dat je oog nu veel minder zeer doet Thirz Haha! gelukkig! En alles ook goed dus? Wanneer moet je nu weer op controle? 70% zien.. *denkt* wat zal dat zijn? vergelijkbaar met een soort -2/-3? Hoeveel zie je dan al? Of, als t makkelijker is: wat zie je niet? Ben wel benieuwd.
En heb je nu al wel een keer het: hee ik wordt wakker en ik zie alles meteen gevoel gehad? Dat lijkt me nog steeds zo vreemd, maar tegelijkertijd ook zó relaxt! geen lenzen, geen zere droge ogen en geen bril die beslaat, of waar de regendruppels op blijven zitten, of die van je neus afzakt.. heerlijk! haha, ik wil dus álles horen thirz! Sla ik dat op, en dan neem ik dat mee in mn beslissing Knipoog *lijkt me ook wel wat trouwens.. Heb je helemaal besloten: ik wil mn ogen laten laseren, kan het niet. Flinke domper dan. Zit je dan al die tijd over te piekeren en te twijfelen. (is echt wat voor mij nl Tong uitsteken me daar dan zo druk over maken, en dan blijkt dat t nie eens kan...)

En zo vind ik je ook helemaal niet vreemd hoor Marieke. Zeker niet. Die simpele trap van Cindy (ja is die weer) heeft al invloed gehad op mijn manier van paarden omgaan. En dat is in vergelijking met dat van jou maar iets kleins en nietigs! Zowiezo ook omdat ik t zelf in de hand heb nu. Ik kan prima zonder Cindy verder leven, en bij andere paarden ben ik nu alleen extra alert op die achterhand en dan nog niet eens bij allemaal.. een stud, nanda enzo doen me niets. Zonder auto rijden is een stuk lastiger.
Ik weet ook niet hoe jij bent daarin, maar ik ben dan echt een doemdenker: stel dit.. stel dat.. en als nou, dan.. Als jij zo denkt, probeer dan misschien eens te bedenken dat er vanalles kan gebeuren waar dan ook. Je kan van de trap vallen en flink iets definitief beschadigen, er kan in je lijf zomaar vanalles gebeuren. Weet ik wel, het helpt je niet van je angst af. Of iig bij mij niet. Maar bij mij helpt het wel om het iets te relativeren ofzo? Misschien maakt het me ook wel iets minder angstig ervoor? Er kan altijd wat gebeuren, dus het is zonde om me nu al druk te maken voor iets wat ik over een maand ga doen. Wie weet wat er in de tussentijd gebeurd? Misschien is er wel iets waardoor ik niet eens naar LoZ ga? En dan zou ik daarvoor al die tijd niet hebben kunnen genieten? Zonde van die tijd!
En verder.. Tsja, ik weet niet precies hoe jij bent/ denkt/ voelt natuurlijk, maar voor mij helpt het veel doen en herhalen op een vertrouwde manier wel. *denkt nu misschien heel stom aan t springen met een paard. Beetje rare vergelijking, maar daar was ik eerst écht bang vor nadat ik gevallen was. Maar na het reelaer (die paarden springen wel, dus alleen zitten is voldoende) is dat echt stukken minder. Veel goede ervaring opgedaan denk ik? Ik weet het niet precies...
Ik denk ook niet dat kalmeringspilletjes echt een probleem weghalen. Als je die écht nodig hebt, zou ik inderdaad een keertje met je huisarts gaan praten. Met iemand kunnen praten over het ongeluk en wat t precies allemaal met je doet en wat tips krijgen om die paniek tegen te gaan is misschien wel prettig? Suc6 ermee iig Lachen En je bent niet raar, en we (ik iig niet) vinden het niet vervelend als je daarover praat hoor. Tuurlijk niet! Zou zeggen: praat zoveel je wil, misschien helpt dat ook wel?

En yade is idd leuk! Gwoon gaan kijken hoor Ja Ben benieuwd wat je er van vindt!

En nu ga ik House kijken!

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 22:00

hoi hoi

nog gefeliciteerd thirzaa ben gisteren nii op bokt geweest dus vandaar nu nog even felicitaties:#
ene nel niet zo veel nar beneden kijken he op je pony Tong uitsteken whahaha

njaah kusjes

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 12:17

Thanx Esra!
En vandaag is het Marieke dr dag Go jij! Go jij!

Nou Anne, wat een verhaal! Ik vind het moeilijk te zeggen hoe ik nou zie, als ik tv kijk kan ik bijvoorbeeld wel de ondertiteling lezen, maar moet wel steeds opnieuw scherpstellen zeg maar (heel vaag). Maar merk al wel steeds meer dat ik beter ga zien, en dat zonder prikkende lenzen. Echt Anne, jij zou dit ook fijn vinden Lachen En ik was idd ook bang dat het helemaal niet zou kunnen, maar dan zou je eigenlijk gewoon eens naar zo'n vooronderzoek moeten gaan, kunnen ze je alles vertellen. En ik heb echt pijn gehad, maar geen spijt!

Nel: ik heb echt super gereden vanmorgen. Ging er op zitten met het idee: ik zie het allemaal wel en ze liep echt lekker! (misschien nog wat moe van gister? Clown ) En ik heb in t begin gegaloppeerd; echt een uitvinding! Het ging gewoon rustig! Bianz heeft ook lekker gereden en daarna ging Jud ook nog ff op Janis, Jud was er flink moe van!
En ik wil idd ook eens foto's met SR-camera, die zijn zo gaaf! Wanneer koop jij er nou eens 1 Anne Tong uitsteken

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 12:24

Fijn Thirz dat je lekker hebt gereden!

@ Marieke: gefeliciteeeeeeerd met je verjaardag!!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 12:31

Mariekje GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En ook jij nog vele jaren!

O thirz ik had er vanmorgen bij willen zijn, maar ik wilde ook echt even bij Daniël blijven, heb weer zo'n rotnacht gehad, gister ook al.
Veel wakker.
Maar ben nu begonnen met zn kur dus hoop dat het snel werkt.

Kims en Thirz wanneer kunnen jullie tegelijk een keer naar Nous?
Ik wil graag afspreken.
Ik kan donderdagavond, vrijdagavoond/ einde van de middag, en dan weer volgende week pas... deze zaterdag kan ik namelijk niet, ga jureren bij ponyhof.
Hoop eigenlijk dat jullie deze dagen nog kunnen want nu zit het nog goed in mn achterhoofd....

Zo vanmiddag gaan we lekker zwemmen!

O ja thirz, ik kan als we afspreken bij nous ook foto's van je maken hoor...

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 13:48

Happy birthday, happy birthday to you!! Mariekje is alweer 24 jaar!
Getsie Nel, Daniël heeft het echt goed te pakken zeg. Ik hoop voor hem en jullie dat het snel weer beter gaat! Lekker gezwommen vanmiddag?
Heb dus ook lekker gereden! En ik ga Janis nu ook op vrijdag doen, voor zover ik het red met mn werk en studie. Wil het graag proberen, omdat ik ook graag nog een dag extra wil rijden (is goed voor het lessen Nel Knipoog ) en Janis anders op vrijdag nooit gereden wordt. Heb afgesproken dat als het niet lukt ik er ook weer gewoon mee kan stoppen. Heb er nu alweer zin in Lachen
Als je nou toch met die SR camera komt Nel, wil je dan ook stiekem een paar foto's van mij maken? Wil nog steeds graag eens foto's van Janis, heb ik nog niet!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 16:04

Whieieie! Nogmaals Gefeliciflapstaart Marieke!
*de kop van de kat is jarig, zijn pootjes vieren feest... Muziek!
Was geen goede actie Kim Clown Zit nog steeds in mn hoofd!

Ja, klinkt ook echt super Thirz (op die pijn na dan, en die behandeling zelf en.. en.. Schijnheilig) Nee, maar inderdaad ik denk ook wel dat t ideaal is Haha! Ach, de operatie wl ik toch pas na mn school doen. In de zomervakantie lijkt me niet handig met die zon in je ogen (en hele dagen binnen zitten ook niet zo), en tijdens school.. mwah ook nie zo. Dus tegen die tijd maar eens kijken met een voor onderzoekje enzo. Om dat nu al te doen voor tegen die tijd, vind ik ook zo wat.

En wanneer ik een SLR camera ga halen? Uhm? Sinterklaas? Schijnheilig haha, even zien dus. Zou er wel graag 1 willen Lachen Mn ouders ook trouwens, dus das mooi.

hee en leuk Bianz! lekkr de vrijdag ook rijden! OK dan! top!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 17:11

He Bianz, ja heb heerlijk gezwommen.
Leuk dat je vrijdags ook kan rijden!
Kom ook zeker foto's van jou een keer maken!!!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:50

Gefeliciteerd mariek! Nog vele jaartjes!

Afbeelding

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:58

Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties...... Haha!
Ik moest helaas gewoon werken vandaag, en al om 7!!! Boos! uur beginnen, maar was ik wel al lekker om half 5 klaar.... Bloos
Wilde niks aan mn verjaardag doen, alleen stonden ineens Thirz en Bianz met tompouzen op de stoep, jammie!!!! Vingers aflikken Go jij! Go jij! Vingers aflikken
Zaterdag ga ik mn verjaardag echt vieren...en wie weet kan ik mezelf wel een supermooi verjaardagskado geven, want dan gaan we bij Yade kijken, hoop echt dat ze leuk is en dat ze is hoe ze bij die stal zeggen, want als ik de verhalen moet geloven is het niet erg pluis....we zullen zien, heb er al erge zin in...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 21:16

Ik hoop dat t een leuk paardje is marieke!!!

Sharon is NAAAAAKT Bloos

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 13:29

Phoe, zat gister echt té vol door die tompous Clown
Leuk Bar, door wie heb je t laten doen? En we willen er natuurlijk graag een foto van zien Lachen

Zo, had vanmorgen teamoverleg en ga nu weer door naar mn slaapdienst, bye!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 16:21

Mensen van t groencollege zijn komen scheren bij ons op de manege. Ze hebben meteen 4 pony's gedaan. Kost je 20 euro per pony... en nog de voorrijkosten, maar die konden we nu door 4en delen...
Ik ga vandaag even een foto proberen te maken!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 18:51

He anne je hebt een pb.

Zo ik ga nu naar voice, doei

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 20:10

Shaar schaamt zich nog voor dr naaktheid...
Afbeelding

Tadaaaa
Afbeelding

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 20:20

Mooi hoor Bar, ze ziet er weer gladjes en zomers uit Tong uitsteken ....op naar de winter...brrr Haha!

Zo ik heb net heerlijk gereden, voice liep super.
Heb niet gegallopeerd want wilde het niet verpesten.
Maar was erg trots op mezelf en voice.

Nou ga even lekker douchen en lekker in mn bedje kruipen als Daniël niks van zich laat horen.... Slapen Dromen

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 15:24

heee Lachen
ik meld me ook weer eens Knipoog
ik was me ww vergeten maar hier ben ik weer Lachen
iedereen gefeliciteerd die jarig is geweest Party!!
ik ga nu paardrijden, doeii Doei, doei

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 15:38

Hey meiden, even snel bijlezen op bokt over al jullie verhalen!
Kan sinds vorige week niet meer op bokt in de dierentuin, dus dan maar in de bieb 1x per week. Thirz en Mariek allebei alsnog van harte gefeliciteerd! Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad. En Mariek, ik blijf je paardenzoektocht volgen hoor, neem er maar gerust de tijd voor. Het is tenslotte geen nieuwe fiets die je koopt. En Bar fijn dat je wedstrijden zo goed gaan, Shaar ziet er weer fris en fruitig uit zonder haar Knipoog
Nel, lekker dat het zo goed gaat met het rijden van Voice, en hopelijk knapt Daniel gauw op!
Anne, alles goed met de studie? Het is wel raar om helemaal geen les te hebben vind ik, klinkt stom maar zou best wel weer eens een college willen hebben haha...Clown
Thirz, succes met je ogen! Over ruim een maand zijn ze vast al een stuk beter om al het moois van Chester te kunnen bewonderen (misschien wel leuke engelsmannen...Tong uitsteken)
Bianz leuk dat je nog steeds Janis rijdt, ben benieuwd naar foto's! Gaat verder alles goed met je werk en studie?

Hier gaat alles goed, heb het wel een beetje druk maar de tijd vliegt voorbij! Ik ben hier nu alweer 6 weken en over 3 weken komen mijn ouders voor een lang weekend waar ik ontzettend veel zin in heb. De dierentuin is niet meer zo druk nu en mijn lesgeven gaat ook steeds beter. Kortom alles prima hier. Ik mis jullie wel heel erg als ik zo alle verhalen op bokt lees maar gelukkig kom ik met de kerst 1,5 week naar huis!
Ik wens jullie allemaal veel succes met alles wat op de planning staat en natuurlijk met de paarden, vriendjes, katten, honden, ouders, huizen etc.
Oja en natuurlijk een geweldig spetterend feest dit weekend! Ik wou dat ik er bij kon zijn, dus maak maar een paar leuke foto's voor op bokt ok? Veel plezier met zn allen.

Heel veel liefs Cis

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-07 19:49

Phoe om 7 uur beginnen! (haha, en ik zat in de trein om 7 uur.. Humz, wat denk je Kim, kan ik al een sms sturen of zou ze nog slapen. Had makkelijk gekund dus Tong uitsteken Ach, heb ik heb ik je iig niet wakker gesmst! Haha! In t begin vergat ik wel eens dat ik zo vroeg in de trein zat Schijnheilig )
Gelukkig was je wel lekkr op tijd ook thuis dan mét verrassing visite! Haha!

Oeh, ben zooo benieuwd hoe dat paardje is! Hopen dat de handelstal ook wel meevalt. Hyper! Hoop zo dat je haar ook gewoon super vindt en dat er dan verders geen problemen meer zijn Ja Spannend! Zou wel een heel gaaf verjaardags kado zijn! *staan trouwens zowiezo wel veel leuke paardjes op die site vind ik Ja

Hihi, naakte Shaar! Toch maar wel laten scheren? Je zat eerst te twijfelen toch? Maar het is dus niet te doen: teddy Shaar?

En was daniel braafjes en heeft hij zich netjes stilgehouden gisteraaf? Dus lekker kunnen slapen Nel?

Haa die Cis Haha! Leuk weer eens wat van je te horen Ja Fijn dat je t naar je zin hebt op je stage ook! Niet meer zo druk? Omdat t richting de winter loopt zeker? Hebben ze daar ook iets van herfstvakantie? Dan zal t wel weer wat drukker zijn toch? Haha, en Thirz mag meteen met der goede ogen op zoek naar leuke engelsmannen Tong uitsteken Heb jij al een leuk exemplaar gevonden toevallig Cis? Knipoog
Super dat je ouders over 3 weken lekker langskomen Lachen kan je die ook weer eens zien! Heb jij dan dat lange weekend ook vrij?
Jups, en alles goed met de studie hoor Ja ik loop daar nu ook al weer 5 weekjes rond, en bevalt me ook nog prima. Enne.. ik mis school, lessen en de colleges dus ook eigenlijk tótaal niet Tong uitsteken haha
en er komen vast wel foto's van de verjaardag van Thirz en Mariek Ja toch?

zo vandaag lekkr een dagje vrij (heb je de reis overleefd alleen Kim? Tong uitsteken). Even heerlijk uitgeslapen Dromen
Was best moe zo aan t eind van de week. Gelukkig donderdag lekker met de kids meegweest naar de manege daar Lachen was leuk!
*Mijn stagebegeleidster ging donderdag trouwen, dus mijn andere stagebegeleidster moest daar natuurlijk heen en de ergo waar ik verder nog regelmatig bij mee kijk ook. Dus 's morgens J helemaal uitgehoord tijdens t broodsmeren: ga je vanmiddag weer naar hobby? En hoe laat vertrekken jullie dan? En wie gaan er dan mee? is er nog een plekje over in de bus? Clown Geen plekje meer in de bus *helaas* dus ik mocht op de dienstfiets Vork Een heuse oma fiets! Dus breed stuur, geen handrem en een "ik kan als ik zo op t puntje van t zadel zit nog net bij de trappers" zadel *LOL* Haha, maar ik ben er gekomen! Waren 2 groepen van ongeveer 6 kinderen van school. De eerste groep zat J, dus daar heerlijk een rondje mee mee gelopen toen ze naar buiten gingen. T meisje wat t paard vast had, babbelde op den duur ook leuk mee, dus was gezellig Haha! Zonnetje er bij: top! En ik stond zo verbaasd van hem: waar zit je op, wat heeft hij om zn hoofd, waar hou je aan vast: echt alles wist hij al! Bloos! Had hij van zn buurmeisje geleerd, die zat ook op paardrijden. En hij zou ook eigenlijk afgelopen woensdag begonnen zijn met zelf lessen op een andere manege, maar toen was hij ziek..
Beetje apart.. hij had geen riempje, maar hield zich vast aan de 2 aan elkaar gemaakte lusjes van het dekje (voor aan de singelstoten) Verward Lijkt me heerlijk stevig, maargoe
En daarna met R meegelopen (weer bij de zelfde 'vrijwilliger', ander paardje). Die ken ik ook wel goed. Die had de eerste 2 weken dat ik daar was (soort van) forced hand use, en dus iedere dag therapie. Ook een leuk gezellig mannetje Ja

De eerste ronde liep ik bij een paardje van 3,5. Een liefje! Was door de vorige eigenaar veels te vroeg ingereden en toen ze te groot werd, verkocht ze hem aan de manege. Stilstaan was nog niet echt favoriet bij hem.
Verder ook de eerste groep een duo ruiter op een flaxy paard Tong uitsteken Dat deden ze daar dan wel met een dekje met een schuinrubber band over de schoft heen. De ruiter kan dan met zijn knieen wat meer bij elkaar blijven (ik gok alleen dat dan zo iemand veel meer achterover hangt? Was die jongen niet zo groot en zwaar, maar toch..)
En een stel rare vrijwilligers Tong uitsteken Volgens mij plukken ze die ook gewoon uit stal. Dit meisje was er nu pas 3 weken (?) En t leek haar heerlijk vrijwilliger te zijn, maar ze had geen tijd vanwege haar studie. (liep ook heerlijk met de teugels losjes naast t hoofd van t paard, terwijl R achterste voren handen los aan t babbelen was Tong uitsteken Opletten is best lastig Clown ) En een wat oudere, angstig kijkende man "Ja, als iemand op t paard stapt, moet jij je arm maar recht houden, dan kan hij je niet bijten". Dus dat deed hij toen maar braaf. Beetje apart dus, maargoed dat denken ze vast ook wel eens als ze op Paardoes komen, gok ik Vork
Ow én Bo gaat voortaan maar gwoon mee naar buiten rondjes lopen Knipoog Deed de instructrice daar ook: hop 2 honden aan de lijn, even naar t parkje en daar de honden los tijdens t rondje door t bos Haha!

Maar daar dus van half 1 tot half 3 geweest en meegekeken Lachen (ik maak van J ook mijn casestudy, dus vandaar ook wel het meekijken in een andere situatie én omdat ze wist dat ik dit leuk vond Haha!) Daarna snel naar school gefietst, fiets ingeleverd en snel naar de tram! Oeh en zere schouders en nek dat ik had! Al die tijd heel enthousiast met mn schoudertas over mn schouder gelopen daar.. Niet heel slim Clown
En morgen weer lekker zelf vrijwilliger zijn Lachen

*heel verhaal? welnee Tong uitsteken Tsja, ik moest wat kwijt Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-07 20:04

owja en iedereen er nog wel even aan denken hè? Lachen Ik moet t morgen allemaal hebben, zondag heb ik geen tijd meer...
En super dat je dat je t nog had Kim: was echt perfect! Ja

hoe is t nu trouwens met je katten?

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 08:33

Anne_87 schreef:
Als iemand op t paard stapt, moet jij je arm maar recht houden, dan kan hij je niet bijten". Dus dat deed hij toen maar braaf. Beetje apart dus, maargoed dat denken ze vast ook wel eens als ze op Paardoes komen, gok ik Vork

ja of gwn in de stal Duivel
chey heeft me echt heeel erg hard gebeten op mijn bovenarm, is echt niet fijn!
xXx michelle

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 11:16

Leuk wat van je te horen Cis! Ik kan me zo voorstellen dat je best eens weer wat familie/vrienden wilt zien!

@ Anne: super dat ie goed is Knipoog!

Mijn poezels zijn nog steeds poepieziek! Ik heb geen idee waarom dat komt, maar ik ga maandag (desnoods morgen) naar de dierenarts met ze. Mojo is een stuk minder ziek, en Floor voelt zich ook al beter maar ze voelen nog erg warm en slapjes aan. Het kotsen is ook nog niet opgehouden. Nou zag ik dat de ontlasting van beide katten heeeeel licht van kleur was Verward IEmand een idee wat dat kan zijn? Nouja, ik kijk het nog eventjes aan dus.

Vandaag weer in mn tuin bezig! Het achterste terras wordt nu gelegd (Eindelijk!!!) en dan is het tegelwerk klaar (nouja van de achtertuin dan). Van het voorjaar gaan we graszoden leggen en het tuintje aanleggen Lachen En dan is het helemaal klaar Pling
Dan krijgen jullie de beloofde bbq, goed? Knipoog ik heb een hele grote van mn mams gekregen.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 15:43

JAAAA bbq! Van t voorjaar... das nog wel even hoor Kim Tong uitsteken Zat me al bijna te verheugen, maar daar wacht ik nog ff mee!

Hè balen van je katten... warm en slapjes Scheve mond klinkt niet heel erg gezond. Verder geen verstand van katten, dus lichte kleur ontlasting zegt me niets Is Mojo nog steeds zo braaf dat ze snel naar buiten rent? Suc6 ermee iig!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 18:43

Marieke; GEFELICITEEEERD met je paardje Haha!! Vind het echt zo leuk voor je!

@ Kim: oei klinkt niet goed van je katjes... hopen dat ze snel weer beter zijn!