Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Maar ik vind dat je best ff met Anne mee kon reizen om dr gezelschap te houden
met een trein die niet reed.. Mn intercity van 4 uur reed niet *en ik flink doorstappen vanaf schiekade om mn trein wel te halen...* Dus meteen (met de rest van et station) in de te kleine stoptrein gestapt en naar Roosendaal gereden, om daar weer heel vrolijk in de andere stoptrein te stappen.
En dan nog heel enthousiast omroepen: "Wil iedereen even goed doorlopen en goed in de gangpaden gaan staan?" Gelukje dat de meesten naar bergen moeten
)
Wij gingen sparen en oefenen hè Thirz?
gelukkig! En alles ook goed dus? Wanneer moet je nu weer op controle? 70% zien.. *denkt* wat zal dat zijn? vergelijkbaar met een soort -2/-3? Hoeveel zie je dan al? Of, als t makkelijker is: wat zie je niet? Ben wel benieuwd.
*lijkt me ook wel wat trouwens.. Heb je helemaal besloten: ik wil mn ogen laten laseren, kan het niet. Flinke domper dan. Zit je dan al die tijd over te piekeren en te twijfelen. (is echt wat voor mij nl
me daar dan zo druk over maken, en dan blijkt dat t nie eens kan...)
En je bent niet raar, en we (ik iig niet) vinden het niet vervelend als je daarover praat hoor. Tuurlijk niet! Zou zeggen: praat zoveel je wil, misschien helpt dat ook wel?
Ben benieuwd wat je er van vindt!
whahaha
En ik was idd ook bang dat het helemaal niet zou kunnen, maar dan zou je eigenlijk gewoon eens naar zo'n vooronderzoek moeten gaan, kunnen ze je alles vertellen. En ik heb echt pijn gehad, maar geen spijt!
) En ik heb in t begin gegaloppeerd; echt een uitvinding! Het ging gewoon rustig! Bianz heeft ook lekker gereden en daarna ging Jud ook nog ff op Janis, Jud was er flink moe van!
) en Janis anders op vrijdag nooit gereden wordt. Heb afgesproken dat als het niet lukt ik er ook weer gewoon mee kan stoppen. Heb er nu alweer zin in

Zit nog steeds in mn hoofd!
) Nee, maar inderdaad ik denk ook wel dat t ideaal is
Ach, de operatie wl ik toch pas na mn school doen. In de zomervakantie lijkt me niet handig met die zon in je ogen (en hele dagen binnen zitten ook niet zo), en tijdens school.. mwah ook nie zo. Dus tegen die tijd maar eens kijken met een voor onderzoekje enzo. Om dat nu al te doen voor tegen die tijd, vind ik ook zo wat.
haha, even zien dus. Zou er wel graag 1 willen
Mn ouders ook trouwens, dus das mooi.
uur beginnen, maar was ik wel al lekker om half 5 klaar....

....op naar de winter...brrr

)
Ach, heb ik heb ik je iig niet wakker gesmst!
In t begin vergat ik wel eens dat ik zo vroeg in de trein zat
)
Hoop zo dat je haar ook gewoon super vindt en dat er dan verders geen problemen meer zijn
Spannend! Zou wel een heel gaaf verjaardags kado zijn! *staan trouwens zowiezo wel veel leuke paardjes op die site vind ik
Leuk weer eens wat van je te horen
Fijn dat je t naar je zin hebt op je stage ook! Niet meer zo druk? Omdat t richting de winter loopt zeker? Hebben ze daar ook iets van herfstvakantie? Dan zal t wel weer wat drukker zijn toch? Haha, en Thirz mag meteen met der goede ogen op zoek naar leuke engelsmannen
Heb jij al een leuk exemplaar gevonden toevallig Cis? 
kan je die ook weer eens zien! Heb jij dan dat lange weekend ook vrij?
ik loop daar nu ook al weer 5 weekjes rond, en bevalt me ook nog prima. Enne.. ik mis school, lessen en de colleges dus ook eigenlijk tótaal niet
haha
toch?
). Even heerlijk uitgeslapen 
was leuk!
Geen plekje meer in de bus *helaas* dus ik mocht op de dienstfiets
Een heuse oma fiets! Dus breed stuur, geen handrem en een "ik kan als ik zo op t puntje van t zadel zit nog net bij de trappers" zadel
Haha, maar ik ben er gekomen! Waren 2 groepen van ongeveer 6 kinderen van school. De eerste groep zat J, dus daar heerlijk een rondje mee mee gelopen toen ze naar buiten gingen. T meisje wat t paard vast had, babbelde op den duur ook leuk mee, dus was gezellig
Zonnetje er bij: top! En ik stond zo verbaasd van hem: waar zit je op, wat heeft hij om zn hoofd, waar hou je aan vast: echt alles wist hij al!
Had hij van zn buurmeisje geleerd, die zat ook op paardrijden. En hij zou ook eigenlijk afgelopen woensdag begonnen zijn met zelf lessen op een andere manege, maar toen was hij ziek..
Lijkt me heerlijk stevig, maargoe
Dat deden ze daar dan wel met een dekje met een schuinrubber band over de schoft heen. De ruiter kan dan met zijn knieen wat meer bij elkaar blijven (ik gok alleen dat dan zo iemand veel meer achterover hangt? Was die jongen niet zo groot en zwaar, maar toch..)
Volgens mij plukken ze die ook gewoon uit stal. Dit meisje was er nu pas 3 weken (?) En t leek haar heerlijk vrijwilliger te zijn, maar ze had geen tijd vanwege haar studie. (liep ook heerlijk met de teugels losjes naast t hoofd van t paard, terwijl R achterste voren handen los aan t babbelen was
Opletten is best lastig
) En een wat oudere, angstig kijkende man "Ja, als iemand op t paard stapt, moet jij je arm maar recht houden, dan kan hij je niet bijten". Dus dat deed hij toen maar braaf. Beetje apart dus, maargoed dat denken ze vast ook wel eens als ze op Paardoes komen, gok ik
Deed de instructrice daar ook: hop 2 honden aan de lijn, even naar t parkje en daar de honden los tijdens t rondje door t bos 
(ik maak van J ook mijn casestudy, dus vandaar ook wel het meekijken in een andere situatie én omdat ze wist dat ik dit leuk vond
) Daarna snel naar school gefietst, fiets ingeleverd en snel naar de tram! Oeh en zere schouders en nek dat ik had! Al die tijd heel enthousiast met mn schoudertas over mn schouder gelopen daar.. Niet heel slim 
Tsja, ik moest wat kwijt
Ik moet t morgen allemaal hebben, zondag heb ik geen tijd meer...
Anne_87 schreef:Als iemand op t paard stapt, moet jij je arm maar recht houden, dan kan hij je niet bijten". Dus dat deed hij toen maar braaf. Beetje apart dus, maargoed dat denken ze vast ook wel eens als ze op Paardoes komen, gok ik
!
IEmand een idee wat dat kan zijn? Nouja, ik kijk het nog eventjes aan dus.
En dan is het helemaal klaar
ik heb een hele grote van mn mams gekregen.
Zat me al bijna te verheugen, maar daar wacht ik nog ff mee!
klinkt niet heel erg gezond. Verder geen verstand van katten, dus lichte kleur ontlasting zegt me niets
Is Mojo nog steeds zo braaf dat ze snel naar buiten rent? Suc6 ermee iig!
! Vind het echt zo leuk voor je!