Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JoYcE1982

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 22:24

Haha dank je Kim, ik heb een aantal jaren geleden ook al gesolliciteerd bij de politie, en heb toen ook al die testen gedaan, en inderdaad, ze kunnen heel ver gaan!!!! Het is even afwachten wat ik dit keer ga krijgen, vorige keer ben ik er ook doorheen gekomen, dus ik hoop dat het een beetje hetzelfde is.

Ik ga trouwens niet voor agent ofzo, het is voor arrestantenzorg, heel iets anders maar wel bijna dezelfde opleiding als agent, je moet ook je BOA halen en je wordt vuurwapendragend, echt supergaaf!!!!! ik heb mijn psychologisch rapport ook nog van een paar jaar geleden, ik lach me rot als ik dat ding teruglees!!!!!!!!!!

Jetta

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 22:55

Binar schreef:
Jetta schreef:
Iedereen die niet meekon, durfte of moest afstappen...we doen het gewoon nog een keertje! Er zijn genoeg plekkies om te rijden, de vrachtwagen was nog niet helemaal vol, kortom: volgende keer beter!
Het is toch reuzegezellig dat we dit zo onder elkaar kunnen organiseren?

Foei Jetje toch, het is durfde toch???

Zo dan! Jij durft! O.K dan......iedereen die niet mee dorst

Jetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 23:09

johnvt schreef:

BIJ DEZE DE HONDEN DISCUSSIE AFGELOPEN

Echt niet! In de stalregels staat heel duidelijk dat je hond aangelijnd hoort te zijn als je het dier meeneemt naar stal.
Hou je er als hondeneigenaar dan ook aan!
John, ik vindt dat je als stalbaas best wel wat ervan mag zeggen, als het uit de hand loopt, dat is heel gewoon hoor!

Kim woont op de boerderij, maar het zou misschien ook voor haar duidelijker zijn als ze de dieren op het gedeelte van de pensionstal aangelijnd houdt. En nu ook bij de schapen, natuurlijk. Misschien kan je een stukje "tuin" afzetten, Kim, kunnen je dieren naar buiten, ze zijn dan niemand tot last en je hoeft er niet de hele tijd achteraan te hollen.

Devil is de enige waakhond die wel los mag

Veel honden en veel kinderen luisteren slecht tegenwoordig, het zal de tijdgeest wel zijn!

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 23:13

ik ben bezig met een constructie dat ze aangeleind buiten kunnen zijn maar nergens heen kunnen behalve dat stuk bij mijn deur.... zit in mijn hoofd hoe ik het kan gaan doen, nu nog kijken of het ook practisch is

ik moet die ongein niet meer hebben.

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 00:08

Binar schreef:
Die kever/tor heb ik ook gezien, hij liep in de paddock. Hij was zeker 5 cm lang en was helemaal glimmend..brrr hij was wel een beetje eng
Verna reageerde er verder niet echt op toch?
Shir hoelaat heb ik nou donderdag les?

Als iemand last heeft van Devil dan hoor ik het ook graag.
Als het erg druk is, zoals bijv. afgelopen zaterdag, dan gaat Devil ook naar binnen en komt pas weer naar buiten als het rustig is.

Devil heb je NOOIT last van, en als je zegt dat hij even opzij moet doet hij het ook. Dat is nu net wat je zegt een voorbeeldige stalhond

Owens_hartje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 00:13

johnvt schreef:
BIJ DEZE DE HONDEN DISCUSSIE AFGELOPEN

Oeps ik niet op zitten letten
Heb gelijk een berg strafpunten.
Maar Devil is ZOOOOOOOOOOOOO LIEF

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 07:54

Goedemorgen allemaal!!!! bah gelukkig vandaag nog 1 dagje werken en dan lekker 2 dagen vrij!!! Vanmiddag hoop ik weer lekker buiten te kunnen gaan rijden met Coriza.

Renee, neem jij je zadel nog mee voor mij vandaag???? Ik hoop alleen dat er een singel is die er op past!!! Ik ben er rond een uur of 4, zie ik je dan vanmiddag????

Iedereen een prettige dag vandaag......................

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 08:45

Goedemorgen met z'n allle. Joyce van harte gefeliciteerd hoor en ik ben ervan overtuigd dat je door die psycho test en rollenspel zo doorheen rolt. Deze is idd best wel pittig maar wel te doen.

Gisteren kon ik weer niet naar mijn spettertje toe want ik was weer het "l.u.l" om van 7 tot 21 uur te werken. Vandaag mag ik gewoon om 3 uur naar huis toe.

Ben nu naarstig op zoek naar een wagentje voor Spetter, het tuig komt over een week of twee, ben benieuwd of het past en de kleur is .....bruin. Ik weet alleen nog steeds niet wat ik nu moet kopen voor wagentje. Ik twijfel tussen een sulky of zo'n wagentje wat Irene heeft maar dan kleiner natuurlijk. Ik ben er nog niet uit. Hebben jullie nog suggesties?

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 09:24

He Kaar, goedemorgen!!!! Ben je met de fiets of met openbaar vervoer??? Kom je vanmiddag ook nog naar de stal??? Ik hoor het wel, werkse in iedergeval...........

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 09:36

Mogguh allemaal

Ook ik krijg al last van rare dromen 's nachts hihihi waar je 's nachts allemaal wel niet mee bezig bent he?

Ik wil ook zo'n wagentje als Irene heeft, maar dan ook in mini Helaas zijn ze erg moeilijk te krijgen of erg duur

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 09:41

JoYcE1982 schreef:
He Kaar, goedemorgen!!!! Ben je met de fiets of met openbaar vervoer??? Kom je vanmiddag ook nog naar de stal??? Ik hoor het wel, werkse in iedergeval...........

Hoi

Ik ben nog steeds met de tram. Fietsje staat nog in de fietsengarage!!!! Wel balen !!!!!!! Nee ik kom niet naar stal vandaag. Het is de dag van Kayleigh en ze heeft spett gisteren ook voor me gedaan. Top verzorgster is het.....
Moet vandaag opruimen en boodschappen doen dus ..... niette tijd om te komen....

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 09:46

Binar schreef:
Mogguh allemaal

Ook ik krijg al last van rare dromen 's nachts hihihi waar je 's nachts allemaal wel niet mee bezig bent he?

Ik wil ook zo'n wagentje als Irene heeft, maar dan ook in mini Helaas zijn ze erg moeilijk te krijgen of erg duur

Anders moeten we misschien eens kijken of we er samen een kunnen kopen????? Waar dan zowel Spetter als Diddle voor kan lopen natuurlijk, maar dat laat ik helemaal aan jou over. Kan me ook goed voorstelllen dat je dat niet wilt.
Denk er maar eens over na!!!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 10:40

spettertjuh schreef:
Anders moeten we misschien eens kijken of we er samen een kunnen kopen????? Waar dan zowel Spetter als Diddle voor kan lopen natuurlijk, maar dat laat ik helemaal aan jou over. Kan me ook goed voorstelllen dat je dat niet wilt.
Denk er maar eens over na!!!!

Daar ga ik zeker over nadenken Moeten we het binnenkort maar eens een keertje over hebben.

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 10:59

Binar schreef:
Mogguh allemaal

Als het goed is weet ik nog een adres waar ze wagentjes verkopen in alle maten en niet duur. Moet ik even opzoeken (mijn man dan) Ik laat het jullie wel weten

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 11:00

Morge allemaal!!!!
Ben vandaag naar een hele aardige fysiotherpeut meneer geweest die me heeft gezegd dat ik idd geen onsteking heb maar problemen met mijn SI-gewricht en onderste wervels (zoals ik zelf al dacht!)
Moet juist veel afwisselend bewegen en toen ik heeeeel voorzichtig vroeg of ik weer op mijn paard mocht klimmen zei hij dat dat prima was als ik het maar rustig aan deed en niet de pijngrenzen ga opzoeken!
JOEPIE!!!!
Morgen moet ik alweer terugkomen en dan daarna even lekker rustig aan op Robin hobbelen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oh en Joyce, gefeliciteerd met je baan, enne die 2 dingetjes die je er nog voor moet doen schudt je natuurlijk zo even uit je mouw!!!!

Tot morgen allemaal!!!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 11:09

Owens_hartje schreef:
Als het goed is weet ik nog een adres waar ze wagentjes verkopen in alle maten en niet duur. Moet ik even opzoeken (mijn man dan) Ik laat het jullie wel weten

Hé, dat zou wel super zijn

Eef, fijn dat je weer een beetje aan de slag kan met Robje!!

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 11:11

Heb nog eens de foto's van onze gezellie strandrit bekeken.
Ze zijn GAAF.
Eigenlijk zou John die ook op de page van smdl moeten zetten.
Meest recente foto's van de hele Club.
He Lin geef Dave eens een knuffel van me!!! De foto's zijn allemaal gewoon SCHITTEREND!!
Het smaakt wel naar meer hoor zo'n ritje.

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 11:23

hallo allemaal,

jeetje wat een vies weertje zeg
tuurlijk kom ik vanmiddag joyce met zadel en inge heeft een passende singel in haar kasje ik zal ook een dekje meenemen
ik had je nog gesmst maar naar je andere nummer ik weet af en toe niet naar welke ik moet sturen hoor!!!! hihihi

nou ik ga me eerst even vervelen hier in mijn heerlijke vrije weekje!! hihihi klinkt leuk he!!??
maar ja het liefst was ik al begonnen helaas nog even wachten
nou voor de gene die er vanmiddag zijn tot vanmiddag dan ga ik weer lekker met Hekuras hobbelen
ging wel goed gister gelukkig alleen schrok hij een keer van Jaimy die nieuwe hond weet je wel
ik knipperde met mijn ogen en toen stonden we aan de andere kant van de bak hahaha maar goed het is goed afgelopen
nou doeidoei

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 11:41

Binar schreef:

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 11:54

haha, allemaal de kriebels dus!!!!
Ach, wat er ook gebeurd, jullie durven het tenminste te gaan doen, de rest van ons staat gewoon lekker aan de zijkant!!!!!!!!

Ja Anous, ik ben erg opgelucht dat het geen onsteking is, ik ging me al allemaal gekke dingen in me hoofd halen waar dat vandaan zou komen! Dit is ook niet leuk maar kan er nu wat gericht aan gaan doen en superfijn dat ik weer op Robje kan!
Ik snap nu ook pas goed wat het voor Irene en Renee is/was, wel een paard maar er niet op kunnen (in mijn geval was het wel anderom natuurlijk, Robje ok maar ik niet) Ondanks dat je met liefde je paardje verzorgd en dat ook heel fijn is mis je toch het rijden!!!!

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 12:15

Hee Eef

Nou niet gelijk hele rodeo's gaan rijden hè op robin.

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 12:52

@renee, super!!!!! dan kan ik vanmiddag met zadel rijden, gaan we dan samen rijden of rij je liever alleen met H???? Ik had jou vanochtend ook nog een sms gestuurd,

Ik zie je vanmiddag, hoop dat het wel wat droger wordt, nouja en anders trek ik gewoon mijn regenbroek aan!!!!!!!!!!!!!!!!

En Eef, ik ben blij dat het weer wat beter gaat en dat je weer een beetje rustig kan gaan beginnen met Robje, hij zal je wel gemist hebben!!!!!!!

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 14:08

Haha, misschien kan je dat beter even tegen Robje zeggen dat ie het rustig aan met me moet doen, Kaar!!!!

Hoop dat ie me een beetje gemist heeft, Joke heeft hem extra gedaan voor me en dus gelukkig wel genoeg aandacht gekregen!!!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 19:28

Gaat er iemand morgen nog naar Mr. Ed met de auto??

Kowloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 22:31

Hallo, heb ik nog iets gemist, behalve de hele honden discussie?