Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De meesten die hier actief zijn, rijden al jaren niet meer bij Bergemo. Was er niet een topic over ponykampen?
We hebben nog een goede daad verricht ook nog; twee schapen zaten met hun koppen vast in het gaas. Die zijn met wat moeilijk doen bevrijd en terug in hun wei gedumd. Drie anderen liepen los, maar dat hebben we bij gebrek aan mobiel en weten wie de schaapherder is maar zo gelaten. Ze zullen vast niet ver van de kudde afgegaan zijn. Het laatste stukje reden we met z'n drieën voorop, merrie in het midden. Zonder enkele waarschuwing besloot ze ineens maar eens een flinke trap te geven, gericht op Ascot maar opgevangen door mij. De trut. Het scheelde dat ze geen ijzers had, en me op mn kuitspier raakte. Beetje stijf en pijnlijk, maar verder niks. Ascot was alleen even geschrokken en daarna diep beledigd. Ze moest nu achter ons blijven, en Ascot blééf haar in de gaten houden
De troost was dan wel weer dat we vuurvliegjes en vuurwormpjes hebben gevonden
Hoor je niet veel, mannen die met Take That mee neuriën
(ok, muziek is wat volwassener geworden, maar toch)
Gewoonlijk is hij altijd heel vrolijk en druk smorgens maar ik hoord ehem helemaal niet in de keuken. Ik ging kijken en toen zag ik dat hij kei erg had gespuugd.
Hij lag zelf wat suffig en slap op de deurmat. Echt zo zielig. Hij voelde ook erg warm en daarom heeft Rob de dokter gebeld. Wij daarheen en hij heeft Mickey een antibioticaspuit gegeven en een kuur die hij moet afmaken. FIjn want daar is hij zooooo zol op!
Hij heeft ook de temperatuur opgenomen: 40,9! Gewoonlijk zit een poes tussen de 38,5 en de 39,5 dus Mickey had echt koorts. HIj heeft ook een middel wat zijn maagje kalmeert. Gister was hij nog erg hangerig maar wel alerter dan eerst. Gelukkig. Al was hij gister nog steeds bij tijd en wijlen erg warm. Vandaag even naar buiten geweest maar nog steeds hangerig. Hij is echt nog niet helemaal lekker want hij had afgelopen nacht weer gespuugd. Ik hoop dat hij snel beter is. Lief klein mannetje...
Ben jij wel fit na het weekend als je moet werken of heb je vakantie?