ahw is hij nog niet hersteld ja zijn ook vervelende blessures, ik zag laatst een filmpje terug en mijn hoofd tegen die muur zag er ook niet erg comfortabel uit
hooooi nou zeg lees van alles over justin bieber hier. he had toch ff voor bonte avond op bokt moeten kijken dan wist ik er van het was namelijk echt ver-schrik-ke-lijk
maar zo erg ben ik niet ik ging alleen met jt jullie pesten en zeggen dat jb op moet maar dat bedoel ik niet serieus ofzo hoor ;p
ik vond het verder een hele leuke week met hele leuke mensen maar ben wel echt kapot nu ;p
Nou zondag kwamen we dus aan, eerst even kamers kijken, leiding bekijken (:') ), voorstellen en paarden indelen. Onze jt bestond uit: Kiki, denise, liza, laura, anne, anne-jael, danielle, eva, klaske, nancy en ik. Begleiding was helen en louise Paarden: Londen, bente, armani, rome, cobrizo, indy, helsinki, atlanta, amsterdam, storm (<3) en laura zat eerst op bailey, gewisseld voor dakota, dakota kreeg een wond toen moest ze 1x op torino voor buitenrit en cross op dicapri, trektocht heeft ze op mexico gedaan. Nou oke zondag dus eerst even rijden, en ik kwam eracher dat storm dus in stal kei vervelend is Maandag eerst sochtends buitenrit training in de grote bak en nog door de waterbak, waar storm even lekker bij ging liggen en smiddags waterspelletjes 1 spelletje moest je een spons op je hoofd doen, naar de emmer rennen, je spons natmaken, terugrennen en boven de emmer tegen iemand anders hoofd uitknijpen. 1 spel was waterpissen, moest je met een volle fles tussen je benen naar de emmer rennen en de fles legen zonder je handen. 1 spel was met een dienblad vol bekertjes water die je over je hoofd moest tillen zonder dat ie omviel, vet moeilijk! En appelhappen tuurlijk Savonds hadden we politietraining en het dierengeluiden spel, waarvan de leiding dacht dat het een spooktocht was zo histerisch waren we aan het gillen Dinsdag ochtend hadden we buitenrit, daarna weer een waterspel maar deze was vet vies . Opblaasbadje met water waar een hindernis boven stond waar je onderdoor moest kruipen, door het water dus. Vervolgens slalommen en over het zijl heen buikschuiven . Savonds hadden we cross met 2 jt's door elkaar dat vond ik nogal onoverzichtelijk, voornamelijk omdat ik de hele tijd bij storm moest blijven en dus niet kon kijken naar het parcours en snachts de spooktocht waar we bij het verhaal al hysterisch werden! Woensdag vroeg op, 7 uur dacht ik, paarden zadelen en gaaaaaan! die dag hadden we kanaal, speelkwartier en wedstrijdpad. En savonds bij de huttert. En die dag hadden we geen lunch door een miscommunicatie. Ze dachten dat we brood op het paard meehadden, uhm nee dus, van half 8 tot half 6 zonder eten gezeten, toen kregen we pas avond eten, gelukkig hadden we ijsgeld! Donderdagochtend om half 6 op met techno-kip van louise http://www.youtube.com/watch?v=h0pkgGzBFEM <techno-kip wekker die dag hadden we raalterweg, en storm ontsnapte bijna uit de paddock tijdens de pauze. En toen kwamen we bij frouk aan, wat een huis is dat joh daar wil ik ook wonen! savonds lekker marshmallows en tosti's bij het kampvuur, en het jt lied schrijven. Vrijdag half 8 op en die dag hadden we ook een soort raalterweg maar dan langer, en ik zat daar achter armani met mn kleine pony. smiddags nog even jt lied oefenen en kijken voor de bonte avond (jb voor carmen ) en savonds dikke party
ik vergeet nu waarschijnlijk heel veel maar dat vertel ik dan nog wel los!
aaah klinkt allemaal superleuk Storm is inderdaad een donder in de stal haha! Lente heeft daar ook wel een handje van, maar minder, en Coco vond ik 4 jaar geleden ook vervelend in de stal haha
Lente heeft me nog tegen de staldeur geplet omdat ik zalf op een wondje smeerde en dat vond ze niet leuk.