Wordt elke dag weer een stukje meer spannend! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wordt elke dag weer een stukje meer spannend!
En gewoon normale opsta tijd. Kan ik in me kamer ook weer beetje organiseren
L_bonsai_L schreef:haha en een "echte" arabier trekt mij dan dus weer helemaal niet xD
kwpn of nrps vind ik vaak wel leuk, en new forest vind ik er ook vaak leuk uitzien
iets met wat arabier er in kan wel leuk zijn (smurf vind ik ook coowldie is new forest? x arabier toch?)
Als ik een paardje zou kopen dan zou ik toch als snel richting een tinker of een shire gaan 
Maar moet toch wel t meest geschikt zijn voor dressuur 
Maar nu hebben we n mailtje waarom we dr niet waren en dr niet even opgezocht hebben.... uhm hebben we wel maar als zij niet in dr kamer zit ga ik niet de hele school door!! Maf mens!! Maja dat mail ik maar niet terug. Lijkt me beter om ff face to face te bespreken met haar.... Want beetje boos worden op ons terwijl ze zelf scheel in dr rooster kijkt(dacht dat we t 7e hadden ipv 5e) en dan niet op je kamer bent pfff.... Maja zo ff me jophers nog in me tas voor school doen. Nog ff langs de appie en dan naar school
Dan doen ze het miss niet
Bij ons deden ze het vorige maand ook neit volgens mij want iedereen hier in huis had ze niet gehoord
)
Hahaha.