guten morgen 18 graden, bewolkt en voelt weer erg benauwd.
Jaja Jetje, mijn nieuwe weitje groeit de laatste dagen met de warmte en het beetje water dat hier valt echt super. ga het van de week de eerste keer een beetje maaien, toppen van het gras af dan komen er meer worteltjes aan en kan het ook dikker worden.Blij, blij blij
Is de tandarts voor jou of voor Tenk? In iedergeval succes
Ik was vanmorgen al bij Storm. Grondwerk gedaan, even de waakzaamheid en de gehoorzaamheid aangescherpt. Hij is een beetje whoopi met dat frisse weer. Toch braaf gewerkt. Daarna naar de stad,op jacht naar wat vakantiespulletjes en een badgoedje. Zie je een leuke top, is het bijpassende broekje nergens te vinden.....zie je een leuk badpak......zit het voor geen meter. Van de week nog maar even kijken. Wel zonnemelk en haarcreme gevonden..... en mooie kleurtjes nagallak voor op de teennagels. Lady Chocolate en Bleu Reef. Gauw de stad uit, wat een drukte. Lekker naar de zonnebank en nu thuis. Hehe....
Vandaag de paarden weer het land op..... ik nam Blando en Zaar nam Storm mee .Storm was stout en rukte zich los om eens lekker te rennen......na een brul van Jet koos ie eieren voor zijn geld en rende zijn eigen ruinen clubje in.... Na een heerlijk landmiddagje aan het werk aan de lijnen. Hij deed het prima .
guten morgen 10 graden en heeft een heel klein beetje gemiezert, echt weer de moeite, maar niet heus. Tv van mijnB&B gast stond gisteravond in de fik pfffffffffffff, kortsluiting
Geen onweer gehoord, wel regen. Zometeen komt de hoefsmit voor Blando want die heeft weer rotstraal. Er zit een behoorlijk gat in zijn hoef .......... Hij loopt er niet kreupel op ofzo. Kan vandaag nog een dagje thuis blijven, even opladen en dan morgen weer naar Den Haag............ Hoe moe kan een mens zijn.
zo pannekoeken gebakken voor de haagse familie. Heb er wel 40 gebakken met en zonder spek.
Blando is weer naar smitje geweest en goed bekapt. 1 voetje klein beetje rotstraal maar niet noemenswaardig, even smeren en dan gaat het weer super met de voetjes.
Ja Jet, ik weet het van de citroensap maar weet alleen niet of prikjes in voetjes zo'n goed plan zijn met blandopony hihihi........
Van het weekend doet lieve Xeentje Blando weer voor mij.........
Lekker kaar, Zo heb sinds gister een keukenrol volgeniest haha, dalijk weer overleg vandaag nog werken dan een lang weekend vrij
AnitaJoeri
Geplaatst: 16-05-12 08:15
guten morgen 9 graden, droog en af en toe een bietje zon
Lekker hoor Kaar,pannekoekjes.
Beterschap hoor Aman.
Arjan en Romana zijn onderweg, er is net 10 kuup zand voor de parkeerplaats gebracht dus kunnen ze mooi scheppen haha ga zo ff een enkelbandje kopen voor mijn dikke enkeltje, waarmee ik gisteren van de trap gedonderd ben, tjonge