Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DewiRox schreef:Ja, dat snap ik. Maar ik kijk filmpjes altijd gewoon op de tv, dus heb ook geen idee waar het kabeltje van de pc is, en ik zou ook niet weten hoe het op youtube moet! Want dan kan ook echt iedereen het zien toch? Dat hoeft nou ook weer niet..
xLoki schreef:Kreeg net gelukkig wel een smsje van een vriendin dat ik een 8,5 heb voor me natuurkunde repetitie die heel zwaar telt!
xLoki schreef:Ik wil dat de maand maart snél voorbij is..
[BB] Jerry, rust zacht lieverd.
Echt man, je hoeft maar iemand aan te wijzen en diegene gaat binnen een week dood.
Ben vandaag maar even thuisgebleven van school, andere cavia heeft de hele nacht lopen piepen, hij mist z'n broertje... Dus heb van 7 tot 1 geslapen.
Gelukkig is hij nu wel weer vrolijk, hij eet lekker enzo.
Ga zo lekker lessen met Loki, even wat afleiding, want ik zit er even redelijk doorheen..
Faya__ schreef:Jeetje Caroline, sterkte !
Ik had vandaag Economie en Bio, economie ging zoooooo goedBio niet maar dat kan ik wel hebben (hoop ik..) morgen Duits mondeling
Elise95 schreef:xLoki schreef:Kreeg net gelukkig wel een smsje van een vriendin dat ik een 8,5 heb voor me natuurkunde repetitie die heel zwaar telt!
![]()
Ben ik weer. Net gereden in de regen. En ik had ontzettende ruzie met m'n knol. Hij luisterde niet en ik was chagerijnig
. Hij werkte ze oefeningen niet af en liep dan telkens tegen de kistjes aan. Die in de hoeken staan.
Elise95 schreef:Ik heb het wel vaker hoor. Meestal voel ik het al aankomen. En dan ben ik net een paardenmishandelaar
valt ook wel mee hoor, af en toe schreeuw ik gewoon *piep* knol daar de bak en geef heb een schop