Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Pebbs schreef:Dat doen niet veel mensen, respect hebben voor mijn mening
Maargoed, ik dacht gewoon dat het nou wel een beetje klaar was met dat geruzie hierzo
Jane_ schreef:Pebbs schreef:Dat doen niet veel mensen, respect hebben voor mijn mening
Maargoed, ik dacht gewoon dat het nou wel een beetje klaar was met dat geruzie hierzo
Ik heb respect voor ieder zijn mening en dacht dat je dat begreep..
Jaa ik maak geen ruzie hoor, ben het alleen niet eens met iets en dat mag gezegd worden vind ik, ik kom hier niet vaak maar voel me ook bepaald niet welkom (bij sommige mensen) vind ik jammer..
Pebbs schreef:Dat begrijp ik wel, maar tis apart dat je ineens zo komt binnenvallen en dan je mening over iemand eruit gooit.
Terwijl we hier nou net weer klaar waren met het ruzie maken dacht ik
Melanie_B schreef:Ach, tuurlijk allemaal doen we wel eens wat slechts/verkeerds opschrijven.. Maar als Iris zo komt binnenvallen, ja dan kan je idd zo'n reactie verwachten aangezien het niet geheel onbekend is dat ik haar niet mag. En moet zeggen, ik heb eerst nog netjes gereageerd.
Jane_ schreef:Melanie_B schreef:Ach, tuurlijk allemaal doen we wel eens wat slechts/verkeerds opschrijven.. Maar als Iris zo komt binnenvallen, ja dan kan je idd zo'n reactie verwachten aangezien het niet geheel onbekend is dat ik haar niet mag. En moet zeggen, ik heb eerst nog netjes gereageerd.
Ja maar je reageert zelf ook niet netjes terug. Jij mocht mij ook niet, waarschijnlijk nu nog steeds niet weet ik het.. maar we zijn wel altijd normaal met elkaar omgegaan net als Iris met jou, want ik herinner me nog wel bepaalde dingen hoor Mel.
Tis niet onaardig bedoeld, maar je kan ook gewoon vragen waarom iemand zo moet reageren.
Pebbs schreef:Dat dacht ik ook ja, maar afgezien van de enige keer dat je hebt gezegd dat je mee wilt naar xander en vroeg hoe het met met ging, heb ik niets meer van je gehoord.. En daarvoor heb ik je ook echt al super lang niet gehoord. Dus ik dacht dat het verwatert was.. Vandaar..
Pebbs schreef:ohw ja tuurlijk het is weer mijn schuld
Melanie_B schreef:Klopt, ik herinner me ook nog wel bepaalde dingen ja, en die waren heel aardig, maar daarom is
ze nog niet mij vriendin, en dat zal ze ook nooit worden, en dat hoeft ook niet.
Ja het is een heen en weer situatie met reageren, maar als zij zo alleen al komt binnenvallen,
ja dan kan ik daar niet omheen, en dan heb ik me al in gehouden....

Pebbs schreef:Dat hoef je helemaal niet te zeggen van mij, maar als ik vrienden ben met iemand dan heb ik daar regelmatig contact mee.. en dat regelmatige contact met jouw is echt al heeeeel lang geleden.
Dus dan hoeft het van mij ook niet meer zo omdat, zoals jij zegt, het niet van 2 kanten komt..
En dan heb ik ineens een paard en dan toevallig een fries en dan besta ik ineens weer.
nou sorry hoor, maar dat gaat er mij gewoon niet in
Jane_ schreef:Pebbs schreef:Dat hoef je helemaal niet te zeggen van mij, maar als ik vrienden ben met iemand dan heb ik daar regelmatig contact mee.. en dat regelmatige contact met jouw is echt al heeeeel lang geleden.
Dus dan hoeft het van mij ook niet meer zo omdat, zoals jij zegt, het niet van 2 kanten komt..
En dan heb ik ineens een paard en dan toevallig een fries en dan besta ik ineens weer.
nou sorry hoor, maar dat gaat er mij gewoon niet in
Oh ja want een fries is zoo belangrijk, mijn god status..
Echt jeetje..
Dag Noor