Wow helemaal gaaf Cer!! Ben benieuwd naar nog meer foto's, het ziet er echt machtig uit daar!!
Bedankt iedereen voor de plezierwensen! Mijn zusje uit Curacao heeft ons nog even goed de stuipen op het lijf gejaagd, die stuurde doodleuk een sms met de vraag of wij morgen wel gingen vliegen aangezien Arke vandaag niet vloog ivm een kapot toestel... pff nou gelukkig heeft het geen gevolgen voor onze vlucht, maar we schrokken wel
De foto's zijn mooi geworden angelique!thanks!! Dees hoe was de clinic gister? Hebben jullie het naar de zin gehad, ik ben benieuwd naar je verhaal. Straks rijden, wat een heerlijk weer
Goedemorgen! Gister in het park de plek gespot waar Tence en Marion de d-tour maakten . Ben nogal brak vandaag, geen zin om iets te doen. Angelique, ik kan je trouwens niet toevoegen op facebook, die site loopt vast, misschien lukt het jou wel?
cykie
Geplaatst: 11-10-10 10:19
Goedemorgen.
Wat een heerlijk weertje weer. Ik hoef ook niet te werken vandaag.
Dalijk naar de kapper en vanmiddag een heerlijk ritje maken. Althans dat weet je maar nooit met Tav erbij...
Heb er in ieder geval erg veel zin in.
Echt gave foto's Noah en Cer. Het was maar eventjes, maar jullie hebben toch erg leuke dingen gezien. Maar dat heb je met zo'n ervaren gids als Ilvy. Dat scheelt een hoop.
taverno
Geplaatst: 11-10-10 19:55
Ik ben vandaag maar even op stal geweest.Was er om 14.30u en ging om 19.30 u naar huis. Tussendoor een gezellig ritje gemaakt met Cynthia en Desiree.
Redlich
Geplaatst: 11-10-10 20:27
Zo, dat is een lang Tav! Het was vandaag gezellig op stal.
taverno
Geplaatst: 12-10-10 09:47
Goedemorgen
Het is weer een zonnig dagje!Moet om 14.00u al op stal zijn voor de smid. Die tijd wijkt een beetje van mijn schema af maar dat zal ik wel overleven.
taverno
Geplaatst: 12-10-10 15:51
Wat een drukte ok weer hier.
Spekkie staat weer op zijn comfort nikes,bevalt toch beter dan de alluminium. Heb hem even in de bak losgehad en hij liep gelijk lekker.