LIQUITA schreef:Ik ga toch maar zonder zadel paard rijden
zou je durven?????
gedoe he
he bent wel hip nu. echt mee met de trend.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:mntj schreef:gedoe he![]()
he bent wel hip nu. echt mee met de trend.
Hmmm...maar blij ben ik er niet mee. Ga morgen toch maar mee doen met de clinic. Kan ik daarna mooi ff opletten of hij gevoelig is op die plekken. Kom in mijn topic toch meer reacties tegen van mensen die het herkennen.
! Het was heerlijk weer (we hadden het echt getroffen) en we hebben lekker uit- en doorgewaaid! Alleen erg sneu voor Manon dat ze van Jitske afviel bij het gemaal
. Hierdoor is ze haar autosleutel en zweep verloren, welke we allebei niet meer teruggevonden hebben. Dus mocht er nog eens iemand in die buurt komen - misschien ook een buitenrit - en je ziet wat glimmen.....
Verder gaat het goed met Manon hoor, ze is weer opgestapt en we hebben een rit van 2 uur gemaakt. Nicole1995 schreef:xan schreef:Tjemig Lin, da's ook iets heel vervelend zeg.
Wist niet dat je daar last van had.
Is met de zwangerschap van Lars gekomen dat ik 3 maanden zwanger was,komt vaker voor zei de vereniging daarvan.
Doorgaans merk je er niet zoveel van hoor,alleen toch wel op sommige dingen letten..dat word wel ietsje meer maar ja zo heeft iedereen wel wat zullen we maar denken.Gister hadden we van die zilveren stuiterballen om te verkopen ging er een stuiteren op de loopband ging dat ding als een gek flikkeren.Gelukkig dat ie bij mij was stopte die ...heb maar tot die tijd het balletjes niet aangekeken.ANders ging ik mosschien sàvonds ook nog stuiteren
![]()
![]()
xan schreef:LIQUITA schreef:
Ah..is dat dezelfde Harry als de Harry van Tytje? Ik heb zijn nummer al van Sandra Kat gehad, zij had ook zijn kaartje. Zadelmakerij Paddock in Avenhorn toch?
![]()
Al laat je hem alleen maar komen voor een second opinion (kost je 20 euro) maar dan weet je misschien al weer wat meer.
Ik heb ook nog zo'n dekje met schuimlaag hier liggen.
Misschien wil je die even lenen ?? Ook ter voorkoming van drukplekken.
ATE schreef:xan schreef:xan is ook een leuk paard die nono
Dank je![]()
Moet ook wel lachen om het feit dat hij eigenlijk onder het werk
uit wil komen. Schrikt hij "ineens" van de trekker met hooi !!!!!
hahahahahaha. En als hij dadelijk nog harder moet werken, is de letter C ook héééél eng
[/quote]Tytje schreef:Ik ga de honden uitlaten, zielig ze wachten op mij. Ik heb in de regen al Sinterklaas inkopen gedaan. Ik heb geen geduld voor lange rijen voor de kassa. Nou, die waren er ook niet.