Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 21:26

Het veulen gaat goed, ze heeft in de wei met de andere fokmerries en veulens gestaan, en is vanavond naar binnen gehaald. Ze staat in een box naast een andere merrie met veulen zodat ze toch wat steun heeft. Het is een sterk paardje, die red het wel!

amarilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 21:44

Ik ga met Sky (Skipa Radical Star) volgende week de Farm Field Trail doen,de dag daarna breng ik haar bij jullie om te laten dekken, kan ze meteen een beetje op haar kleine zusje passen...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 22:21

Ik kan me Sky als veulentje nog goed herinneren. Door wie had je haar willen laten dekken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 18:13

Hallo iedereen!

Allemaal een fijn lang weekend gehad? Het is in ieder geval mooi weer geweest, konden we wel gebruiken na al die regen :=

@Amarilla: Het veulen gaat goed en is heerlijk aan het dartelen in de wei met z'n vriendjes! Leuk dat je mee gaat doen met de FFT, wij gaan ook met een clubje starten :D

@Suus: Is dit niet iets voor jou? :+

Afbeelding

Enneeh mss ook wel stiekem iets voor ene undercover gothic onder de initalen K. H. uit WZ? :')

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 18:45

Ieuw, die stekels op de cantle! Levensgevaarlijk gewoon, daar kun je je flink aan bezeren, en dan hoef je volgens mij nog nieteens zo gek te doen...veilig is dit iig NIET!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-10 18:52

Ah da's een leuk zadel om paarden mee zadelmak te maken, doe je zeker je best om te blijven zitten!

Anne_Ivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 19:17

Ole!!! Ik heb eindelijk mijn 25 'nuttige' berichten bij elkaar. Kan ik eindelijk af en toe ook eens meekletsen met jullie! Beetje jammer alleen dat ik op mijn werk met mijn computer naar de deur zit en iedereen daar op kan kijken..... Maar af en toe 's avonds iig ff.
Enne, lekker zadeltje Beau, lekker comfi voor een FFT dagje :D. Schrik je de concurrentie iig alvast af }>

amarilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 19:43

IK ben erg blij dat het met baby-Jig een beetje goed gaat, krijgt ze eigenlijk een fles? Of hoeft ze al geen moedermelk meer..
Hebben jullie hard geoefend voor volgende week? Ik wel. Palen slepen, brievenbus legen en veel lange jas aan/en uit gedaan. De trailer gaat nog leuk worden want wij hebben een Fautras trailer, zonder laadklep maar met een opstapje. Wij zijn team "de Chico's"
vernoemd naar het paard van Chantal, mijn teamgenoot.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 20:47

Baby Jigsel krijgt de fles.

Ik ga ook meedoen aan de FFT, met een kleindochter van Jiggs :+: (Pappa = Chex).

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 20:49

Annesplash schreef:
Ole!!! Ik heb eindelijk mijn 25 'nuttige' berichten bij elkaar. Kan ik eindelijk af en toe ook eens meekletsen met jullie! Beetje jammer alleen dat ik op mijn werk met mijn computer naar de deur zit en iedereen daar op kan kijken..... Maar af en toe 's avonds iig ff.
Enne, lekker zadeltje Beau, lekker comfi voor een FFT dagje :D. Schrik je de concurrentie iig alvast af }>

Welkom Anne, gezellig dat je er ook bent! Hoe vaak heb je moeten posten dat je een blauwe zweetdeken hebt ? ;)

Even een tip: ga naar 'Gebruikerspaneel', dan naar 'Forum instellingen' en dan naar 'Wijzig persoonlijk instelling'. Je kunt dan je Bokt instelling wijzigen naar Office instelling, dan ziet de pagina er uit als een excel sheetje en valt het niet zo op :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 21:17

Jeeeej welkom Anne *\o/*

amarilla schreef:
Hebben jullie hard geoefend voor volgende week? Ik wel. Palen slepen, brievenbus legen en veel lange jas aan/en uit gedaan. De trailer gaat nog leuk worden want wij hebben een Fautras trailer, zonder laadklep maar met een opstapje. Wij zijn team "de Chico's"
vernoemd naar het paard van Chantal, mijn teamgenoot.

Haha jullie zijn al goed voorbereid! Wat is jullie starttijd eigenlijk? Ik start samen met B_A_B_E hier op bokt om 12u15 en wij zullen die dag als teamnaam 'De Polderdivas' hebben :D Wij hebben geoefend voor zover dat mogelijk is dmv trailparcourtjes neer te zetten met 'gekke' dingen. We hebben laatst een trailavond op stal gehad met een brug, een hek, een sprong en nog wat andere behendigheids dingetjes, dat was erg leuk en de paarden waren heel braaf. Voor de rest hangt er sinds de trailavond ook een vliegengordijn in de binnenbak, waar ze uiteindelijk wel braaf doorheen gingen toen ie nog een klein stukje geopend was. Maar ze peinsden er niet over om erdoorheen te gaan wanneer ie helemaal gesloten was, dus dat word nog oefenen geblazen deze week :x Dingen als een waterbak, tunnels, traplopen en een wip kunnen we niet zo goed namaken, dus we zien wel ter plekke hoe dat gaat lopen haha! Trailer zou ik me ook geen zorgen over maken, veel mensen hebben hun twijfels over hun paard bij die hindernis las ik al!

amarilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 21:39

Goeie naam Polderdiva's. Wij (De Chico's) starten om 12.45 dus dan kunnen we nog even kennismaken (of we komen jullie de hele tijd achterop rijden, want er zit maar 1 team tussen ons in :D ) Chips! vliegengordijn helemaal vergeten! Heb ik ook niet in de buurt, dus laat maar. Volgens mij wordt het ontzettend lachen zondag,en ik heb er hééél veel zin in! Vergeet vooral de fototoestellen niet.

amarilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 21:45

Authentic schreef:

Ik ga ook meedoen aan de FFT, met een kleindochter van Jiggs :+: (Pappa = Chex).

Hey Authentic
Kunnen we leuk een familiefoto maken want mijn Sky=dochter van Jiggs = halfzusje van Chex
Wat is jullie teamnaam en hoe laat starten jullie?

amarilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 22:11

Hebben jullie de SNEAK PREVIEW van de Rocky Mountain Trail al gezien op het FFT topic!?

I_Cee_Ebony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 06:26

essiedepessie schreef:
die is 11 jaar oud, dus dan ben jij een beetje eng!

Neeheee op een pagina hiervoohoor! Op 242...

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 07:25

goedemorgen menschen!! pfff ik ben echt te oud merk ik. spierpijn van miss gracefull en mijn vrijgezellige feestje,,pffff

Kimmie_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 09:56

Authentic schreef:

Ze krijgt toch alleen speciale brokjes?? Of is de fles sinds gister in het spel gekomen?

Btw misschien idee voor een nieuw penny uitje :P http://www.dreammen.nl/102/Cast.html

RheaNisan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 09:57

amarilla schreef:
Authentic schreef:

Hey Authentic
Kunnen we leuk een familiefoto maken want mijn Sky=dochter van Jiggs = halfzusje van Chex
Wat is jullie teamnaam en hoe laat starten jullie?

Hoi ik ben de teamgenoot van Authentic, wij starten om 12.35!! Wij zijn Team: Starnlake Quarab :D Je moet toch wat verzinnen als je met een quarter & arabier een team vormt :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 18:46

amarilla schreef:
Goeie naam Polderdiva's. Wij (De Chico's) starten om 12.45 dus dan kunnen we nog even kennismaken (of we komen jullie de hele tijd achterop rijden, want er zit maar 1 team tussen ons in :D ) Chips! vliegengordijn helemaal vergeten! Heb ik ook niet in de buurt, dus laat maar. Volgens mij wordt het ontzettend lachen zondag,en ik heb er hééél veel zin in! Vergeet vooral de fototoestellen niet.

Leuk! Haha we zullen elkaar vast en zeker tegenkomen :)) Over familie gesproken, mijn teammaatje Rieneke d'r paard heet Skipastar Mermaid, dus kunnen jullie een familieportret maken met z'n allen! Die sneak preview is echt leuk, lijkt me een stoere hindernis om te doen! Het zal inderdaad onwijs lachen worden die dag en daar gaat het natuurlijk allemaal ook om!

Anne_Ivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 22:15

Ha goeie tip San!!! Ga ik zeker even uitproberen hahhah!

Volgens mij krijgt Jane geen flesje hoor, wil ze niet. Ze eet graag hooi en ze krijgt speciale veulenbrokjes.

Meiden heel veel succes zondag *D 8-) , dat aanmoedigen doen we wel via de sms, beetje ver toch dat Koekanger durp :D

Anne_Ivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 22:16

Oh ja, heel veel blauwe zweetdekens en mooie veulens _O- en dan eindelijk 25 berichten.....!!!!!! Hhahah

Kimmie_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 23:29

Haha welkom Anne!! Bij mij werkte die mooie veulens alleen niet :S haha

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-10 07:35

Goedemorgen allemaal!

Primeurtje: ik heb me voor de 3e keer in 11 jaar werken bij Kerssens verslapen!!!!!!!
Ik werd om kwart voor 6 wakker, was de wekker vergeten te zetten. Dit is ongeveer de tijd dat ik normaal om en nabij de Zeeburgertunnel rij.
Nu snel aangekleed en heen gereden. Om 5 over half 7 aan het werk gegaan. Overigens wel afgeremd bij de flitspalen :D

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 08:19

Mogge IJp!

Heb jij geen gejaagd gevoel als je je dag zo begint? Ik heb me ook niet zo vaak verslapen, maar de keren dat ik te laat was, kwam dat gejaagde gevoel de hele dag niet meer goed...

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 08:24

iemand nog op stal vanmorgen?