Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Schrik je de concurrentie iig alvast af

(Pappa = Chex). Annesplash schreef:Ole!!! Ik heb eindelijk mijn 25 'nuttige' berichten bij elkaar. Kan ik eindelijk af en toe ook eens meekletsen met jullie! Beetje jammer alleen dat ik op mijn werk met mijn computer naar de deur zit en iedereen daar op kan kijken..... Maar af en toe 's avonds iig ff.
Enne, lekker zadeltje Beau, lekker comfi voor een FFT dagje. Schrik je de concurrentie iig alvast af
. 
amarilla schreef:Hebben jullie hard geoefend voor volgende week? Ik wel. Palen slepen, brievenbus legen en veel lange jas aan/en uit gedaan. De trailer gaat nog leuk worden want wij hebben een Fautras trailer, zonder laadklep maar met een opstapje. Wij zijn team "de Chico's"
vernoemd naar het paard van Chantal, mijn teamgenoot.
Wij hebben geoefend voor zover dat mogelijk is dmv trailparcourtjes neer te zetten met 'gekke' dingen. We hebben laatst een trailavond op stal gehad met een brug, een hek, een sprong en nog wat andere behendigheids dingetjes, dat was erg leuk en de paarden waren heel braaf. Voor de rest hangt er sinds de trailavond ook een vliegengordijn in de binnenbak, waar ze uiteindelijk wel braaf doorheen gingen toen ie nog een klein stukje geopend was. Maar ze peinsden er niet over om erdoorheen te gaan wanneer ie helemaal gesloten was, dus dat word nog oefenen geblazen deze week
Dingen als een waterbak, tunnels, traplopen en een wip kunnen we niet zo goed namaken, dus we zien wel ter plekke hoe dat gaat lopen haha! Trailer zou ik me ook geen zorgen over maken, veel mensen hebben hun twijfels over hun paard bij die hindernis las ik al!
) Chips! vliegengordijn helemaal vergeten! Heb ik ook niet in de buurt, dus laat maar. Volgens mij wordt het ontzettend lachen zondag,en ik heb er hééél veel zin in! Vergeet vooral de fototoestellen niet. Authentic schreef:Baby Jigsel krijgt de fles.
http://www.dreammen.nl/102/Cast.html amarilla schreef:Authentic schreef:Baby Jigsel krijgt de fles.
Ik ga ook meedoen aan de FFT, met een kleindochter van Jiggs(Pappa = Chex).
Hey Authentic
Kunnen we leuk een familiefoto maken want mijn Sky=dochter van Jiggs = halfzusje van Chex
Wat is jullie teamnaam en hoe laat starten jullie?
Je moet toch wat verzinnen als je met een quarter & arabier een team vormt
amarilla schreef:Goeie naam Polderdiva's. Wij (De Chico's) starten om 12.45 dus dan kunnen we nog even kennismaken (of we komen jullie de hele tijd achterop rijden, want er zit maar 1 team tussen ons in) Chips! vliegengordijn helemaal vergeten! Heb ik ook niet in de buurt, dus laat maar. Volgens mij wordt het ontzettend lachen zondag,en ik heb er hééél veel zin in! Vergeet vooral de fototoestellen niet.
Over familie gesproken, mijn teammaatje Rieneke d'r paard heet Skipastar Mermaid, dus kunnen jullie een familieportret maken met z'n allen! Die sneak preview is echt leuk, lijkt me een stoere hindernis om te doen! Het zal inderdaad onwijs lachen worden die dag en daar gaat het natuurlijk allemaal ook om!