_Iris_Iris_ schreef:trouwens als jullie me herkennen op jt moeten jullie maar even roepen ofzo,
want weetje anders vind ik jullie waarschijnlijk toch niet
mij herken je wel hahaha XD
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Joram schreef:Hoi,
Nog even verslagje van mij. Het crossen op Reelaer was erg tof, maar de trektocht viel wel zwaar tegen. We mochten namelijk helemaal niks, we steeds achter elkaar in de volgorde die de leiding had bedacht en oh wee als we me de paarden eventjes de berm in gingen. Want volgens de leiding staan de bewoners van Raalte bekend om dat ze klagen om de kleinste dingentjes.
Wat een gekheid, heb toen maar even een bewoonster aangesproken en die vond geen enkel probleem dat ik bij haar door de berm ree.
Ook had ik mij zo er op verheugd om lekker over de zandpaden te rijden in de natuur.... nou dat was fantastische, geloof dat wel minste 80% van de rit alleen maar over autoweggetjes hebben gereden.
Overnachtingen waren ook super, we mochten helemaal niks op de campings. En een van de dagen hebben ook nog overnacht bij manege Bartels. Daar stonden paarden op stallen en in stand met hout zagelse uit de fabriek als bodem bedekking, in hele donkere stallen zonder enig licht en water hadden ze ook niet. Zag er zo verschrikkelijk zielig uit. Je moet eens weten hoe boos ik ben dat die paarden daar zo verschrikkelijk woorden verwaarloosd.
Ondanks dat Reelaer dit weet gaan ze toch gerust in zee met deze dierenbeulen om daar hun overnachtingen te boeken.
Ze zijn geen haar beter.....
Daarom wil ik niks meer te maken hebben met Reelaer, ze zijn echt verschrikkelijk. Hoe kunnen ze ????
Nee, zo iets valt niet goed te praten.... Hoe kunnen ze,,,,