'De RSVAbokkers hebben het voor elkaar gekregen [DEEL 9!!]'

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Iriis_

Re: 'De RSVAbokkers hebben het voor elkaar gekregen [DEEL 9!!]'

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 17:23

Kirsten_D schreef:
Annie_ schreef:
het gin voer zouten en base en reactie snelheid,
maar volgens mij heb ik hem wel goed gemaakt. Lachen

Leven lang de binas.. :d

En je buurvrouw! Haha! (natascha heeft me een beejte geholpen Lovers Haha!)

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 17:26

Pebbs schreef:
weet ik Haha!

Welke maat heb jij dan?

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 17:27

Pebbs schreef:
die van harry's horse met veter vind ik lelijk Tong uitsteken

Ik ook Nagelbijten / Gniffelen

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 17:30

Jane_ schreef:
Jaa ik heb hem nu ook zwart gemaakt ben het alleen nog niet eens over me copyright maarjaa nog ideeen?
Ik vind fijn dat je erop reageert Lovers

Bloos

Hoe maak je die kaders dan? heb je zo'n progamma?
Want dan kun je ook de binnenste (tegen de foto) wit doen, en daarom heen nog zwart ofzo..

Ik vind je copyright zo wel leuk eigenlijk Ja Iig origneel! Daar hou ik van! Lachen

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 17:31

Iriis_ schreef:

als ik jullie nou nog een keertje moet helpen..
Er komen binnenkort wel weer weken dat ik tijd heb.. Haha! (denk ik.. Bloos )

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 17:35

Kirsten_D schreef:
Met brede handen rijden is niet verkeerd, als dat voor jou paard even beter werkt. Nee het is geen wedstrijdhouding, maar wel goed voor trainen. Je moet nooit een paard vastzetten(is moeilijk, ken het.. Schijnheilig) of je handen nou breed hebt of niet. Ik leer van mijn instrutrice om eerst een goed en fijn tempo te krijgen, om takt te krijgen. Dit mag best wel een behoorlijk tempo zijn, als je paard dan nou eenmaal niet anders kan, is dit een punt uit te werken. Je paard moest eerst op zijn eigen benen gaan lopen. Daarna moet ik op twee teugels evenveel druk heb en daarna pas kan ik verder gaan werken.

Paardrijden is een gewoon heel veel geduld hebben. De ene keer ga je 20 stappen vooruit, maar de andere keer ga je er even hard weer 10 achteruit. En natuurlijk komt er bij een manegepaard kijken dat er meerder mensen op rijden, maar bij eigen paarden zitten er weer andere nadelen aan. Maar ik vind altijd, het moet wel leuk blijven. En dan kan Frans zeggen wat die wilt, maar het meot wel goed voelen bij jou. Paardrijden hoort leuk te zijn en niet vervelend en is dat het wel. Misschien moet je dan een paar stappen terug nemen, zodat het wel weer leuk wordt.

Ik zie het met Venice ook. Drie weken geleden liep ze super, rond, net drafje. Maar nou ben ik weer 10 stappen achteruit.

Bij mij ging het , een week nadat die er was (begin was nog aftasten natuurlijk) de sterren van de hemel en ging het echt goed. Maar steeeds ging die meer en meer achteruit, en is die gevoelig geworden in ze mond. Daarna is het ook alleen maar slechter gegaan omdat ik nog geen methode echt goed heb waarmee ik hem 'mooi' aan de teugel kan rijden. Daarvoor wist ik dat wel, omdat hij gewoon een vaste aanleuning had.

En met dat op tempo rijden, ben ik het echt met je eens. Dat vind ik ook fijn, maar ik kreeg eerst fijn te horen van dat hij pas mocht draven als die aan de teugel was. Dan gaan het wat moeilijk. Maarjaah ik wil het gewoon goed doen, en een gevoel hebben dat het goed gaat. En dan ziet het er soms wel goed uit, maar ik heb gewoon een klöte gevoel over hoe ik dat bereikt heb.
Ik verwacht miss te veel van hem, maar om nou elke week chagerijnig eraf te komen wil ik gewoon niet. En dan kan ik wel naar frans gaan, maar dan vertelt hij een methode die voor mij over komt als pushen omdat het niet anders kan.

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 17:36

Kirsten_D schreef:
Iriis_ schreef:

als ik jullie nou nog een keertje moet helpen..
Er komen binnenkort wel weer weken dat ik tijd heb.. Haha! (denk ik.. Bloos )

Wow echt, als je me zou kunnen helpen, ben je echt mijn redder in nood..
Want echt, mijn snap niveau is zééér laag als het om scheikunde gaat Bloos

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 17:37

Mooie foto's van Ayla, heel schattig staat ze erop
Newton trouwens ook, heel goed gedaan jane. Ja

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 17:41

Word er echt zoo gestoord van dat mensen achter je rug om dingen vertellen. Niet dat ik zo'n heilige sint ben, maar vraag me het dan tenminste dan te speculeren
Door dat hele barcelona oliebol vakantie, word ik zowat afgestempeld als een prutsmuts en een alcholist. Heb ik ineens met iedereen gezoend, en heb ik iets met iemand die gewoon een vriend is..

Sorry hoor, heb echt me week niet.. Word zoo ontzettend chagi van dat ik niet kan sporten, poedersuiker opgebouw komt me de neusgaten uit, klote huiswerk en die leraren die nog meer geld willen voor het op hun kont zitten..
Oftewel kirsten is moe.. (uitgeput is een beter word)

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 17:41

prutsmuts?! Nagelbijten / Gniffelen
Of gewoon h.oer

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 17:42

volgende stempel: kirsten zeikt altijd.. Slapen

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 17:44

ik wou dat ik met pensioen was..

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 17:44

Kirss, dan nog! jij hebt het naar je zin gehad, en jij weet wel beter!
Laat die stomme zeurende mensen alsjeblieft lekker banketstaaf, en ga om met de mensne die wél weten hoe je bent, en die niet van de verhalen uit gaan!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 17:46

Kirsten_S schreef:

Nooooit! Bloos!
Zeg dan, ik wou dat ik gooise vrouw was ofzo Tong uitsteken
Dat lijkt me echt heerlijk Haha!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 17:48

Iriis_ schreef:
Kirss, dan nog! jij hebt het naar je zin gehad, en jij weet wel beter!
Laat die stomme zeurende mensen alsjeblieft lekker banketstaaf, en ga om met de mensne die wél weten hoe je bent, en die niet van de verhalen uit gaan!

jaa maar ik vind het zoo zielig van ze... dat ze zoo sensatie zoeken omdat ik me eigen feestje gemaakt heb. Het waren niet me echte vrienden dus maak ik maar me eigen feestje..
Ik kon nog hartstikke goed nadenken, alleen was ik een beetje loss en wat ontstabiel op me benen..

normaal kan ik hier goed tegen, maar nu komt het echt me spuitgaten uit, dat het lijkt of de hele afdeling over me praat. het gaat van die door naar die en alles word weer erger gemaakt dan dat het is...

ik wou dat ik nu een vriendje had om effe lekker bij hem uit te huilen en daarna lekker met hem op de bank te zitten in zijn schoot in me eigen huisje, met me paard aan het weiland.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 17:50

Iriis_ schreef:
Kirsten_S schreef:

Nooooit! Bloos!
Zeg dan, ik wou dat ik gooise vrouw was ofzo Tong uitsteken
Dat lijkt me echt heerlijk Haha!

jaaa of de vrouw van wentworth dan hoefde ik niet te werken Clown
ik ben alles zoo zat. tuurlijk moet je naar schoool toe en zo en kan je beter nu leren enzoo, maar de gedachte er al aan dat ik nog minimaal 4 jaar moet. ik wil gewoon geen opleiding doen maar zo'n robot die alles alleen maar hoeft te installeren Vork

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 17:52

kan gvd niet eens met een jongen omgaan en je word al bestempeld oooooh kirsten heb je een vriendjee.
Ik wou dat ik ze allemaal kon afslachten..
stront chagerijnig word ik ervan

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 17:53

Kirsten PB Lachen

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-08 17:57

Gvd... Heel verhaal getypt voor Kirs... Ligt Bokt er ff uit! Boos!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 18:01

jaaa ik ook voor iris, moest het weer opnieuw. Zoo vaak gebeurd het nu..

Maar ik moet eten, effe me glimlach weer opzette..

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-08 18:04

Kirsten_S schreef:
Word er echt zoo gestoord van dat mensen achter je rug om dingen vertellen. Niet dat ik zo'n heilige sint ben, maar vraag me het dan tenminste dan te speculeren
Door dat hele barcelona oliebol vakantie, word ik zowat afgestempeld als een prutsmuts en een alcholist. Heb ik ineens met iedereen gezoend, en heb ik iets met iemand die gewoon een vriend is..

Sorry hoor, heb echt me week niet.. Word zoo ontzettend chagi van dat ik niet kan sporten, poedersuiker opgebouw komt me de neusgaten uit, stinkmodder huiswerk en die leraren die nog meer geld willen voor het op hun kont zitten..

Dat mensen nou eenmaal over andere praten.. Kan helaas niets aan gedaan worden.. Boos! En het jammer van het roddelen is dat de inhoud altijd een negatieve sfeer heeft.. (9 van de 10 keer)

Maar trek het je niet aan van die grieten...Wat denken ze wel niet wie je bent? Alsof jij de sloerie bent die elke week alle jongens even aflebbert..
Jíj weet wat er in Barcalona is gebeurd, jij weet wat wel en niet waar is.. Jij weet hoe jezelf in elkaar zit, en die prutmutsen dus niet. En ja, omdat Kirsten (terecht) even lekker uit haar bol is gegaan met het uitgaan krijgt ze gelijk de stempel.. En waarom?? Je hebt je niet misdragen, je hebt niet honderde jongens gezoend.. Je bent gewoon lekker jezelf geweest (dat is ook vaak iets waar menig meiden jaloers op kunnen zijn) jij hebt gewoon een leuke dag/nacht gehad en hebt genoten van het zijn in Barcalona. En terecht, hoevaak ga je nou ''zomaar'' even naar Barcalona? Daarvan moet je genieten.

Je bent wie je bent, en dat moet je voor niemand veranderen..
Want ik ben veels te blij met jou Lovers en ik neem je zoals je bent, ondanks dat je zogenaamd de ''sloerie & alcolist'' mag wezen..

Het zou me ook niets verbazen als die meiden gewoon jaloers op je zijn.. Clown

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 18:04

Kirsten_S schreef:
kan gvd niet eens met een jongen omgaan en je word al bestempeld oooooh kirsten heb je een vriendjee.

Daar is maar een woord voor! jaloers! Lachen

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 18:21

Melanie_B schreef:
Kirsten_S schreef:

Sorry hoor, heb echt me week niet.. Word zoo ontzettend chagi van dat ik niet kan sporten, poedersuiker opgebouw komt me de neusgaten uit, stinkmodder huiswerk en die leraren die nog meer geld willen voor het op hun kont zitten..

Dat mensen nou eenmaal over andere praten.. Kan helaas niets aan gedaan worden.. Boos! En het jammer van het roddelen is dat de inhoud altijd een negatieve sfeer heeft.. (9 van de 10 keer)

Maar trek het je niet aan van die grieten...Wat denken ze wel niet wie je bent? Alsof jij de sloerie bent die elke week alle jongens even aflebbert..
Jíj weet wat er in Barcalona is gebeurd, jij weet wat wel en niet waar is.. Jij weet hoe jezelf in elkaar zit, en die prutmutsen dus niet. En ja, omdat Kirsten (terecht) even lekker uit haar bol is gegaan met het uitgaan krijgt ze gelijk de stempel.. En waarom?? Je hebt je niet misdragen, je hebt niet honderde jongens gezoend.. Je bent gewoon lekker jezelf geweest (dat is ook vaak iets waar menig meiden jaloers op kunnen zijn) jij hebt gewoon een leuke dag/nacht gehad en hebt genoten van het zijn in Barcalona. En terecht, hoevaak ga je nou ''zomaar'' even naar Barcalona? Daarvan moet je genieten.

Je bent wie je bent, en dat moet je voor niemand veranderen..
Want ik ben veels te blij met jou Lovers en ik neem je zoals je bent, ondanks dat je zogenaamd de ''sloerie & alcolist'' mag wezen..

Het zou me ook niets verbazen als die meiden gewoon jaloers op je zijn.. Clown

Dankjewel Bloos , had ik effe nodig. ook zoals iris zei niks van aantrekken, maar ik werd het effe zat. Maar weet je ook wat het was, die meiden met wie is was waren zelf de helee week irritant en aandacht aan het trekken en dan doe ik 1x me eigen ding en dan word ik meteen een randdebiel genoemd. Ik ben ook niet mezelf geweest die week, maar dat uitgaan kwam alles er gewoon uit. Ze zijn alledrie onzeker, hebben ze zelf ook gezegd, maar alsnog moeten ze alle aandacht van de wereld trekken. Daar kan ik echt gewoon niet tegen, dat neppe gedoe. Ik heb echt zulke grote moeite gehad me in te houden, want eigenlijk had ik ze echt alles bijelkaargeschreeuwwwd en vertelt hoe het zat. Maar ik wil die week niet verpesten, ik moest toch met hun op de kamer enzoo. Dus jaah, anders had ik ze, ook al waren ze met ze 3e, echt laten weten hoe het zat. ze hebben namelijk maar weinig keren gelijk gehad, maarjaah ik ga niet zo als hun doen.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 18:22

Iriis_ schreef:
Kirsten_S schreef:

Daar is maar een woord voor! jaloers! Lachen

jaa ook al hebben sommige een vriendje..
ze hebben gewoon niks anders om over te praten.

Yaraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 18:24

Iriis_ schreef:
Yaraa schreef:
ik moet zo ook werken Boos!. echt géén zin!!

Hee yaar! Waar werk je?

Bij de Plus Tong uitsteken