Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:Maaikeee schreef:Ojaa nadine gaat inderdaad op dunja!
Maar dan blijft er sowieso nog 1 plaatsje over..
Jolien zit er ook op.
Kirsten_S schreef:Hooooo vandaag moet ik naar het preventiecentrum voor een echooo!! Omggg...
Ik hoop dat het niet te erg iss!
Annie_ schreef:
(twee zelfs..
) Jane_ schreef:Broccoli schreef:En als ik wel mee zou doen is het ook wel een beetje logisch dat ik Dun zit.
Dat bedoel ik niet hoor
Vind het super dat je der huurt..
Ik vind het gewoon raar..
.
Emmaa_ schreef:JANEE !.
Ik denk dat het wel gewoon door kan gaan hé?

Ahtnamas schreef:@ Kirsten, waar gaan ze precies een echo van maken? (weet dat je dat al een keer verteld hebt maar ben het ff kwijt!
Ahtnamas schreef:Oh dit zie ik nu pas! Jolien op Dunja?????
Waarom?
Kirsten_D schreef:Maar he Nadine heb jij je op de lijst van manegepaarden gezet of eigen paarden?
Astor schreef:Als je huurt moet je zowieso altijd toch bij de prive paarden?
Haha Debby ik wist dat je zoiets ging zeggen =) Maar de lerares vond ons een stoere klas want bijna iedereen durfde het!
Kirsten_S schreef:Ahtnamas schreef:Oh dit zie ik nu pas! Jolien op Dunja?????
Waarom?
Omdat Bailey momenteel niet goed gaat. en dunja is wat vertrouwender.
Jane_ schreef:Dit vind ik echt een naaistreek van Frans![]()
Jeetje minaa
Kirsten_S schreef:Kirsten_D schreef:Maar he Nadine heb jij je op de lijst van manegepaarden gezet of eigen paarden?
vast wel eigenpaarden, aangezien ze dunja huurt.
Jane_ schreef:Dit vind ik echt een naaistreek van Frans![]()
Jeetje minaa
Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:Dit vind ik echt een naaistreek van Frans![]()
Jeetje minaa
Noujaah, ook een beetje in het belang van jolien, aangezien zij toch iets minder vertrouwen heeft in bailey. en ik snap het wel, maar ik denk dat hij wel dacht dat jij parade aankon, aangezien jij de paarden goed kan aanpakken en laat luisteren. Ik snap het wel, en ik vind echt niet leuk voor je, dat dat zo moet aflopen, maar denk maar zoo, frans vond jou goed genoeg voor een moeilijk paard als parade!
Jane_ schreef:Alsof Jolien niet kan rijden.. ammehoelaa. ik snap dit echt niet hoorr..