Kirsten_S schreef:Vooral bij die van Bandit en Valentino, staat het echt stoer!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Kirsten_S schreef:Vooral bij die van Bandit en Valentino, staat het echt stoer!
Jane_ schreef:Pff wel vermoeiend hoor op ieders bericht reageren haha
maar heb het er voor over
Manon_S schreef:Ja zoiets wel jaHeeft veel functies en het resultaat mag er zeker wezen.
Jammer dat je alleen geen andere lenzen erop kunt zetten, denk dat het daarom geen spiegelreflex is.
En mijne kan filmen (mooie filmpjes!) en dat kunnen spiegelrefelx camera's niet
![]()
Elja schreef:Kirsten_S schreef:Die hindernis 1 en 8 waren indd moeilijk zeg! Die 1 vond ik echt poedersuiker staan! Zo'n korte bocht . En 8 werd vaak te hard erop af gereden. waardoor ze te oppervlakkig worden. dat is het nadeel met die lange lijnen!
Het bordje links van hindernis 1 van boefie een beetje eng
En met hindernis 8 heb ik het verkloot
Elliepellie gaf niet mee en daardoor had paartie niet genoeg ruimte
!
Victor zat er helemaal naar te kijken
Jane_ schreef:Manon_S schreef:Ja zoiets wel jaHeeft veel functies en het resultaat mag er zeker wezen.
Jammer dat je alleen geen andere lenzen erop kunt zetten, denk dat het daarom geen spiegelreflex is.
En mijne kan filmen (mooie filmpjes!) en dat kunnen spiegelrefelx camera's niet
![]()
Ja echt stoer!
Ohh nou ik vind hem evengoed zonder die lenzen echt mooie foto's maken.
Okee multifunctioneel dus ahha

.

Manon_S schreef:Ja cameraatje doet het nog super goed ja
Binnen valt me ook best mee, alleen nogal veel ruis maarja dat heb je als je je ISO hoog moet zetten.
Vooral in onze binnenbak
Melanie_B schreef:Dat zijn pas echt leuke wedstrijden dan
En niet om op te scheppen hoor, maar het is gewoon zo.. Zoveel mooie paarden, hoge hindernissen.. prachtig..
. Dat is echt super gewoon!. Dat is een van de grootste ZZ evenementen van het jaar, die hindernissen zijn wow, de paarden zijn wow, het is gewoon echt supergaaf om te zien!. Heb daar een keer de hele week gestaan, nou, ik ben een ervaring rijker !
Kirsten_S schreef:Iedereeen zat bijna te klooien bij 1 ! Zo'n stomme wending ook
Jane_ schreef:Manon_S schreef:Ja cameraatje doet het nog super goed ja
Binnen valt me ook best mee, alleen nogal veel ruis maarja dat heb je als je je ISO hoog moet zetten.
Vooral in onze binnenbak
Jaa maar volgens mij hebben die SLR dat ook hoor dat ruis.

Emmaa_ schreef:Melanie_B schreef:Dat zijn pas echt leuke wedstrijden dan
En niet om op te scheppen hoor, maar het is gewoon zo.. Zoveel mooie paarden, hoge hindernissen.. prachtig..
Ooh Mel, volgend jaar ga jij mee naar Indoor Beukers. Dat is echt super gewoon!. Dat is een van de grootste ZZ evenementen van het jaar, die hindernissen zijn wow, de paarden zijn wow, het is gewoon echt supergaaf om te zien!. Heb daar een keer de hele week gestaan, nou, ik ben een ervaring rijker !

We hebben echt het beste met je voor, en we hopen echt het beste voor je.! Je moet je nu niet gaan afsluiten! Praat alsjeblieft, anders weten wij het ook niet meer! We kunnen je echt niet missen!!
Manon_S schreef:Ik wil ook weleens naar zown evenement, ben tot nu toe alleen nog naar Arabische Volbloeden keuringen geweest, ook super natuurlijk
! Daar heb ik mijn mooie witte rijbroek vandaan
! 
Dus dan is het algauw goed 

Kirsten_S schreef:Nadinee?? Nou niet, niet meer praten hier?We hebben echt het beste met je voor, en we hopen echt het beste voor je.! Je moet je nu niet gaan afsluiten! Praat alsjeblieft, anders weten wij het ook niet meer! We kunnen je echt niet missen!!
Manon_S schreef:Ja echt coole hengst idd
Rasjieda dr vader is van deze hengst, maar Rasjieda dr moeder is ook van deze hengst.
Hoe bedoel je inteelt
Jane_ schreef:mooie hengst Manon!
wat me opviel was dat bij Araska alles wit is en zijzelf bruin.
en bij shali alles bruin en zijzelf wit
Manon_S schreef:Jane_ schreef:mooie hengst Manon!
wat me opviel was dat bij Araska alles wit is en zijzelf bruin.
en bij shali alles bruin en zijzelf wit
Ja apart he, het is maar net welk paard wat voor ''gen'' met zich meebrengt