okeeej . Ik moet mijn ipod ook weer is gaan aanvullen . Ik ga dat nummer van de lama's nog een soort van leuk vinden ook , ik begin m te vaak te horen....
Hahahaha arme Sas!! Ik moet morgen een opdracht inleveren maar heb de opdracht nog niet gehad (leuk he mijn school). Die moet je van je docent krijgen maar die heb ik dus nog niet gehad. Ik had haar voor de vakantie er al om gevraagd, maar toen kreeg ik te horen dat ik eerst een partner moest zoeken. Ik gezocht niet gevonden dus wilde maandag mailen, doet mijn schoolmail het niet, dinsdag ook niet, dus woendagochtend weer gemailt. Is haar inbox vol dus kreeg een foutmelding. 's middags nog steeds foutmelding... Nu vannochtend kon ik hem eindelijk versturen maar heb dus nog steeds gaan antwoord...
Zijn fanclubsite waar die al een tijdje niks aan gedaan heeft (lees december 2007 iets voor het laatst geplaatst heeft ). http://www.dj-muzzy.tr.cx/. Maar bij de foto's staan wel leuke actieve foto's .
Ja hij staat op die foto's . Jaloers op mij gebruinde gespierde vriendje .
Sas is interieurverzorgster (jaja de nette term) als ik het goed heb tenminste . En het was voor mij ook zeer verbazend, Sas een baantje. En ze houd het ook al een paar weken vol .
En er is ook nog iemand die regelmatig aanwezig is op 'school'. We moeten in 2 weken 80 uur college hebben, moet om een artikel 9 certificaat te krijgen voor proefdierkunde (dan mag je onderzoeken doen met proefdieren, als je ook 500 uur biomedische studie hebt en je master/doctoraal diploma daarvan). Vanmiddag hanteerpracticum van proefdieren/knaagdieren, dat was leuk. Nog 1 dagje en dan is het gelukkig weekend. Een hele dag/ochtend hoorcolleges is echt lastig om wakker te blijven.
En ik heb Jet nog gezien, of nou ja, zij had mij eerder door dan ik haar