Ze hebben startnummer 1 (hoorn), 18 (voorn), 38 (die andere
) en 58 (schroder).Smuidra: ik dacht dat ze meteen van de manege af al ingeslapen was. Maar ze heeft dus nog een paar mooie jaren gehad. Dat is heel fijn om te horen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) en 58 (schroder).

. xan schreef:Goedemorgen Linde, jij leert snel !!!!
Je hebt nu ook de smilies gevonden.
xan schreef:Hi hi hi volgens mij is Linde ook al verslaafd.
Die logt meteen 's ochtends vroeg in
Ben weer thuis inmiddels en lekker gedoucht.Weer ff wennen zòn eerste dagje werken weer. 
LIQUITA schreef:@ Meelen, HARTELIJK GEFELICITEERD met Ron.

. Kom Kom....ga je huis opruimen
. meelen schreef:Zo is het, gezellig toch.LIQUITA schreef:@ Meelen, HARTELIJK GEFELICITEERD met Ron.
Dank je wel, ook namens Ron.
Eigenlijk vieren we geen verjaardagen, maar alleen voor m'n ouders.
Die vinden het maar niks als je niet bij hun komt of dat zij niet bij ons zouden komen als er iemand jarig is.![]()
Dus zolang ze er nog zijn vieren we het alleen voor en met hun.
Nicole1995 schreef:Ikke, even om de paarden buiten te zetten (maar dat wist je al, want we elkaar gezien, hihiGooedemorgen allemaal!!!Er viel inderdaad niet veel te lezen.Ga zo naar stal.De veearts komt.Misshien heeft ze een schimmeltje.Grardus dcaht dat het wel mee viel,dan zou ze meer bultjes moeten hebben en dat heeft ze niet.Toch maar ff laten kijken voor de zekerheid.Gaan er nog meer naar stal vanmorgen?
). En...wat zei de dierenarts? 
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Ikke, even om de paarden buiten te zetten (maar dat wist je al, want we elkaar gezien, hihiGooedemorgen allemaal!!!Er viel inderdaad niet veel te lezen.Ga zo naar stal.De veearts komt.Misshien heeft ze een schimmeltje.Grardus dcaht dat het wel mee viel,dan zou ze meer bultjes moeten hebben en dat heeft ze niet.Toch maar ff laten kijken voor de zekerheid.Gaan er nog meer naar stal vanmorgen?). En...wat zei de dierenarts?

LIQUITA schreef:@ Meelen, HARTELIJK GEFELICITEERD met Ron.

) 

Tytje schreef:Wat een hoop te lezen! Xan, kom jij nog kijken zaterdagavond? Ik wil de Anky's ook wel zien rijden.

meelen schreef:Leuk Xan dat je zoveel plezier hebt aan NoNo.
Was je samen met Marjolein???

xan schreef:meelen schreef:Leuk Xan dat je zoveel plezier hebt aan NoNo.
Was je samen met Marjolein???
Hi Meelen, gefeliciteerd dus![]()
Bedoel je Marjolein die bij Tytje op stal staat ????
xan schreef:Misschien kom ik wel kijken.Wie komen er nog meer kijken ????????
. Paardjes weer binnen halen
.