Azzaro schreef:Heb trouwens voor tijdje even nieuw bijrijdpaardje erbij VolmerTimo vroeg het dus natuurlijk zei ik ja! Monique wordt geopereerd dus die is tijdelijk uit de running helaas!
Ah, mijn petekind...
Ik deed Volmer altijd voor Thimo en Monique, maar nu gaat dat natuurlijk niet meer. Het is echt een ontzettend leuk paard. Wel heel lastig met rijden. In principe heel braaf, maar de laatste tijd steeds ondeugender. Let met rijden op zijn oortjes, daarmee geeft hij aan welke kant hij opgaat. Dat heb ik in het begin niet gedaan.. toen ben ik er zelfs een keer van af gelazerd met lessen bij Luc... We sprongen aan in galop op de volte en in een keer besloot Volmer 180 graden om te draaien en ging ik rechtdoor... Echt erg, in die 5 jaar dat Thimo en Monique Vol hebben zijn ze er beiden 0 keer afgevallen. Je moet hem wel erg voorwaarts rijden, anders heeft hij een hupje voor. Dat vond ik lastig. Maar echt een leuk paardje, vooral met buiten rijden in Twiske!
Timo vroeg het dus natuurlijk zei ik ja! Monique wordt geopereerd dus die is tijdelijk uit de running helaas!
(gniffel) 

en laat ik nou net een blauwfan zijn