stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gieltje2002

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 20:00

Azzaro schreef:
Heb trouwens voor tijdje even nieuw bijrijdpaardje erbij Volmer Haha! Timo vroeg het dus natuurlijk zei ik ja! Monique wordt geopereerd dus die is tijdelijk uit de running helaas!

Ah, mijn petekind... Bloos Ik deed Volmer altijd voor Thimo en Monique, maar nu gaat dat natuurlijk niet meer. Het is echt een ontzettend leuk paard. Wel heel lastig met rijden. In principe heel braaf, maar de laatste tijd steeds ondeugender. Let met rijden op zijn oortjes, daarmee geeft hij aan welke kant hij opgaat. Dat heb ik in het begin niet gedaan.. toen ben ik er zelfs een keer van af gelazerd met lessen bij Luc... We sprongen aan in galop op de volte en in een keer besloot Volmer 180 graden om te draaien en ging ik rechtdoor... Echt erg, in die 5 jaar dat Thimo en Monique Vol hebben zijn ze er beiden 0 keer afgevallen. Je moet hem wel erg voorwaarts rijden, anders heeft hij een hupje voor. Dat vond ik lastig. Maar echt een leuk paardje, vooral met buiten rijden in Twiske!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 22:25

Mijn les ging super! Als dat zo blijft gaan wil ik wel starten hahaha Haha!
Altijd he, in de les gaat het altijd super, en als ik zelf rij heb ik er gewoon veel meer moeite mee. Ben ik veel te zacht. Word ik moe, ga ik stappen, en in de les moet ik dan gewoon doorgaan he haha

Die laarzen Esther! Kak-strak! Ik zou ze zelf nooit kopen in die kleur, maar vind ze wel erg mooi! Gelukkig maar dat niet iedereen ze even mooi vind he, anders zou iedereen er in lopen!
'Froegah' was bruin trouwens standaard kleur, tenminste voor tuig. Ik had ook een bruin zadel en hoofdstel. Was gewoon eigenlijk.

Willemijn.. hoeveel bijrijdpaarden heb je nu!? hahaha Als je Bella wilt rijden moet je het zeggen hoor!
Als het niet lukt ook goed, dat weet je he? Haha! Haha!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 00:19

He, Ellen. Ik heb nog leuke peesbeschermers voor je gevonden!

Afbeelding

In camouflage style!!!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-07 00:21

waar heb je die gevonden Haha! die wil ik ook Tong uitsteken

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 00:22

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 00:24

Stoer zijn ze he? Helaas zijn Gilles zijn benen er te dik voor... Dan krijgt hij drukplekken en dat moeten we niet hebben. Ik zit altijd vast aan die action legwraps of leuke gekleurde bandages... En dan heb ik daarbij natuurlijk ook nog leuke pads nodig. Dus helemaal niet erg! Tong uitsteken

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-07 00:24

ze zijn zeker stoer Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 00:42

hahah Brenda, stoer zijn ze zeker!
Ik had ze als eens gezien daar op de site, Esther, dus ik weet dat ze bestaan. Maar ik heb ook al legergroene, en die passen zowel bij de camouflage, als een ander groen dekje wat ik heb. Haha!
Ja zonde dat die Friesen ze niet passen he (oh, of zijn het Friezen? ja, FrieZen!) Ik heb 4 paar peesjes...
En dan presteerde ik het gister om in het UBER-ANTI-setje te rijden!! Wil je weten wat? Ok:
- Bordeaux zadelvormig dekje
- Bruine peesjes
- Grijze rijbroek
- Roze/paars (of blauwachtig) vest
- Zwarte bodywarmer
Erg he!! Vandaag heb ik de grijze rijbroek vervangen voor een zwarte, en zwarte peesjes erbij.. IETS beter Knipoog (gniffel)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 02:40

sjorsie schreef:
had je het al gehoord van de onderverhuur?? Cool

dus het is toch waar wat ik las Verward
dat meen je toch niet!!!!!!!!!!!
o mijn god zeg wat moet er dan van terecht komen Koe

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 05:54

Wat ben je weer laat(of vroeg) Naadje.
Het is buiten best wel lekker weer en het Zou vandaag ook weer iets beter worden.Voor de wandelaars onder jullie ik hoop mdat de paarden al aan het opknappen zijn zodat jullie er snel weer bovenop zitten i.p.v. ernaast lopen.Zirano gaat prima en ligt goed in de groep.Hij heeft honger als een tierelier en eet dus ook goed(wat wil je van de hele dag buitenlucht).
Vandaag of morgen even naar hem toe en weer foto's maken.
Ellen ik laat het je straks weten hoor wanneer ik ga.Ligt even aan Eddy of hij wel of niet gaat werken morgen.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 08:02

hallowa! Willie moet zo aan he4t werk bluuhh helemaal geen zin in! Bedankt voor de tips Esther is altijd handig! Ik zal ook nog even aan Nicole vragen hoe ik hem het beste kan rijden zij geeft Thimo les natuurlijk.

Okee ehmmm onderverhuur wat bedoel je daarmee sjorsie Bloos

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 09:32

Morning allemaal Haha!

Omar heeft zijn nieuwe Bucas! Laat nu die regen maar komen als hij in de molen staat Tong uitsteken Het is wel een hele mooie kleur blauw zeg Party!! en laat ik nou net een blauwfan zijn Tong uitsteken Ik heb trouwens ook de dikke uitvoering gekocht, de Bucas smartex all in one Tong uitsteken Ze waren allebei in de aanbieding bij Ooteman en het heeft me in totaal 50 euro bespaard.

Deze is het trouwens maar dan in het blauw.
Afbeelding

Ik zit er aan te denken om dinsdag weer mee te gaan springen, of de dinsdag daarop! Het heeft nu lang genoeg geduurd en het lijkt of de bult gewoon niet meer weggaat, zal er dus mee moeten leren leven dat Omar een bindweefselbult op zijn been heeft.
Laatst bijgewerkt door AnneOmie op 05-01-07 09:37, in het totaal 1 keer bewerkt

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 09:36

Ben echt blij dat het zo goed gaat met Zirano en dat hij het daar zo fijn heeft! Ik hoop dat hij nu lekker gaat groeien en Chantal er straks een fijn paardje aan heeft! Zirano is zo'n leuk paardje!!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 10:29

naadje24 schreef:
sjorsie schreef:
had je het al gehoord van de onderverhuur?? Cool

dus het is toch waar wat ik las Verward
dat meen je toch niet!!!!!!!!!!!
o mijn god zeg wat moet er dan van terecht komen Koe
uhm..? Verward

Is goed hoor Marjan, ik hoor het wel. Haha!

Mooie deken Annemiek! Ik dacht dat je al een andere had, ik zag Omar met een bruine BR opstaan namelijk..? Haha!
Leuk dat je kunt besparen op dat soort dingen. Dekens zijn over het algemeen best wel prijzig. Dit is ook de beste tijd om ze te kopen, in de opruiming! Haha! Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 10:37

Mooie deken idd lijkt wel of hij glimt?

Ik wilde voor Thimo een mooie foto v Traver afdrukken dus op zoek hier naar bleek ik er niet zo veel te hebben, hij smeerde m meestal meteen weer. Eigenlijk is de mooiste van toen hij n paar maanden was:

Afbeelding

Afbeelding

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 11:17

ohh die onderste is echt schattig Shirley!
Ik denk dat Thimo er nog veel verdriet van heeft, arm kereltje..

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-07 11:33

hallo allemaal.
shir ik zou ze gewoon allebij afdrukken?

en wie wat waar onderverhuur Verward

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 11:35

Wat een schattige foto's Shir! Toen we zondag naar hem stonden te kijken hadden we het er nog over dat het zo'n prachtige kat was geworden! Hele dikke kop en mooie dikke vacht!

Deken glimt idd ook best wel! De kleur blauw is echt super, je moet maar even kijkje nemen Tong uitsteken

Ik had idd een BR bij hem om maar die had ik nog van vorig jaar, in uitverkoop bij Nijmeier gekocht Knipoog Hij was waterdicht maar met mijn stomme kop laten stomen en nu niet meer goed waterdicht. Blijkt dat je waterdichte dekens NOOIT mag laten stomen maar alleen maar mag laten wassen met speciaal spul! Wist ik veel Haha! Nu ben ik voorlopig klaar met dekens want deze gaan echt jaren mee Tong uitsteken

Oh ja Kekaro je kunt hier eens een kijkje nemen voor allerlei info over dravers!
www.draverspraat.nl

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 11:51

goedemorgen allemaal Lachen
mooie deken zeg! glimt inderdaad lekker,
draverspraat ken ik wel, zo kom ik aan sinton
ik heb er alleen nog niet heel veel op gekeken hahaha

ik heb inmiddels al een hoop dingen gelezen over endurance en het komt op hetzelfde neer allemaal,
ga een keer mee als groom, start een keer de kennismakingsklasse en je bent verslaafd hahahaha

lijkt me hartstikke leuk om een keer met jullie mee te gaan !

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-07 11:52

ik ga maar weer is naar me werk toe
doei allemaal tot vanavond op stal Doei, doei

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 11:54

Daar ben ik ook lid Knipoog (logisch toch?) hahaha (van draverspraat dus he) Haha!

Doe Bren, werkze! Waarschijnlijk tot vanavond!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 11:59

Kekarao, ik heb mijn hele planning al gemaakt voor dit jaar dus keuze genoeg Haha!

Dat dacht ik al dat jij daar lid van was Ellen Tong uitsteken Ik ben ook lid van het arabisch volbloeden forum en endurance forum Clown

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 12:22

Azzaro schreef:

manege veldt is vanaf nu onderverhuurd aan 2 mensen waaronder degene die pas geleden op dit topic inbrak, je snapt daar is daar niemand echt blij mee *zwaar understatement* verder zal ik je de details besparen

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 12:31

sjorsie schreef:
Azzaro schreef:

manege veldt is vanaf nu onderverhuurd aan 2 mensen waaronder degene die pas geleden op dit topic inbrak, je snapt daar is daar niemand echt blij mee *zwaar understatement* verder zal ik je de details besparen

ALS JE DAARMEE HAANTJE DE VOORSTE BEDOELT SNAP IK DAT NIEMAND DAAR BLIJ MEE IS IK KEN DEZE ENGERT NIET MAAR WEET GENOEG OM M NIET FIJN TE VINDEN
sorry voor t schreeuwen maar geen zin om t over te typen, heb voor mijn werk de caps nodig Knipoog

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 12:36

Haha Shir ik dacht al dat je boos was Haha!

Lijkt mij ook niet echt een prettig idee moet ik zeggen. Ben blij dat ik daar niet sta en wens ze veel succes Tong uitsteken