Eerst naar de manege daarna naar een vriendin, dan naar feestje, dan slapen, dan weer manege(springen en dressuur) dan slapen, dan zondag cross, en ja dan ist gedaan
. Ik kom wel afentoe naar huis denk. Ik Om te eten ofzo 
Doooei
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Ik kom wel afentoe naar huis denk. Ik Om te eten ofzo 

"
whiehaaa
Mijn ouders willen mij straks voeren naar tfeetsje in nokere 
. Morgen om 2 uur moet ik wervelwind gaan invlechten
das da paard waar da janus ** mee rijdt. Morgen rijdt hij Z (BK senioren). Pff maar ik kan alleen vlechten
de knotjes kan ik niet
tzal op nie veel trekken dus

. Eerst dood saai, met domme salsa muziek, want dat was het thema van de avond
. Daarna was er vuurwerk, voor het 10 jarig betsaan van l'equino
en dan werd de muziek beter en dansbaar
. Eerst moest ik dus schrijven voor dressuur, en dan weer niet. Bellen ze vanmorgen om 9 uur dat ik wel zou moeten schrijven
. Ik lag nog in mijn bed
. Heb me in een kwartiertje klaar gemaakt
. Gelukkig dat de manege maar 2 straten verder is
. Ik zat bij zo een rare jury man
pff was blij dat ik er vanaf was
. Moest schrijven tot 1.00. Daarna wervelwind gaan vlechten, willy (de eigenaar) zei dat het heel goed was en alice (de vriendin van janus) zei dat het perfect was
. Wat Janus zei weet ik niet, niets zei hij volgens mij
. Shanna haar dressuur was netjes, 14de van de 32. Springen uitgeweigerd, dus mag ze morgen niet starten met de cross. Ze is super teleurgesteld want ze had er haar zo op verheugd op haar eerste cross.
. In de Z slecht 1 foutloze combinatie
. Janus heeft 1 balkje met wervelwind. De andere paarden weet ik niet hoe het was.
.

kejet
gewoon kijken luisteren en schrijven 
siel schreef:MIEKE IS COOL, VOOR HUMOR HEEFT ZE GEEN GEVOEL! MAAR ZE IS LEUK, MET HAAR LACH IK ME EEN BEUK! ZE IS GEEN SLET, ANDERS LAG ZE NU IN BED! MET HAAR MAAK IK FUN, WANT WE ZIJN VRIENDJES DOOR DIK EN DUN!!
mieke siel eeft ook zoiets gemaakt over ikke
twas wel e grappigen 

Citaat:Miekje zonder piekje, ze lust wel es een kriekje. Mieke is leuk , ze ligt altijd in een deuk.Samen zijn we nat, maar dat ziet geen kat (whaha) Ze komt me veel helpen. Dankje daarvoor , maar dan zingen we in koor: Vandaag is rood , haar paardje moet ze nog krijgen, en als ze haar heeft dan gaat ze haar veel rijden . Samen maken we altijd lol , want dan komt ze helpen met m'n knol.
whahaaha
Samen worden we altijd nat, zelfs zonder een bad. Ze heeft een tuuuuut, t is echt geen zicht. TUUUUUUUUUT, het is om je voor te schamen. Gelukkig is zij supercool, daarom dat ik zoveel vriendschap voor haar voel
haha