Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
Heb haar volgens mij maar 1 keer gezien omdat ze in "mijn" tijd niet zovaak kwam en gelukkig kwam ik over het algemeen net op de dagen dat zij er niet was... muiszje schreef:hahahahah..
loocky en pepper? onmogelijk! dat kon ik echt niet hoor! het was of dammiate en pepper of alleen pepper of misty en loocky, of arona en dammi.
Nou ja, ik weet het niet hoor. Geloof dat ik ook wel met loock en aroon liep (zie nu een foto waarop iemand anders dat deed)
Maarja, zal het eens gaan doen ja... (niet nu want moet mn moeder helpen enzo) Nandoman schreef:Heel goed! Ik heb je hard nodig de komende tijd!!!![]()
muiszje schreef:dan ben je dus WEL ik mijn tijd geweest ook.. Misty heb ik dus ook zien komen.

Schimmelig schreef:muiszje schreef:dan ben je dus WEL ik mijn tijd geweest ook.. Misty heb ik dus ook zien komen.
Waarom heb ik jou daar dan nog nooit gezien?
Naja, ik 'schijn' er ruzie met Pluut te hebben gehad (wist Pluut mij te vertellen), alleen weet ik daar ook niks meer van... hihi
Maar ik had je ook nooit gezien hoor
Lavandula schreef:Wanneer kan jij? Ik kan vrijdag avond maar dan pas rond 20.00 uur.. Of zondag..?
Zaterdag zit ik namelijk de hele dag op Wenneckers ivm wedstrijd van een vriendin..
Schimmelig schreef:Wij kunnen niet meekletsen over jouw PB's![]()