Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Denise1984

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 22:41

ik ben er nog wel hoor maar druk met msn.
En weet eigelijk niet zo veel te zeggen meer hierzo.

Niekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 22:42

Nee het bloedt een beetje dood.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 22:43

jah denk dat die andere allemaal naar bed zijn moeten morgen heel vroeg opstaan voor hun doen om de paardjes buiten te zetten. Tong uitsteken

Niekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 22:44

HAHAHa geen last van Haha!

Moet ze morgen alleen wel rijden Tong uitsteken

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 22:45

worden ze daar buiten gezet voor je dan?

Niekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 22:48

Ja zeker het is helemaal überluxe hoor!

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 23:01

nou klinkt goed dan.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 23:02

nou ik ga ook offline ga nog ff het huisvrouwtje spelen. De was vouwen. vind ik altijd zo leuk *not* maar goed slaap lekker allemaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 23:18

Ik ben niet dood en ook niet slapend!
Ik was alleen werkende!!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 23:57

Niekie schreef:
Ga morgen even naar nicole.. maar heb geen cneties voor een rijbroek :'( Boehoe.
Ik moet ook nodig een nieuwe, die donkerblauwe is echt af Bloos (maar die krengen zijn zo duur Nagelbijten / Gniffelen )

Ik had je van de week nog gebeld D, was nieuwsgierig hoe het beviel Ja Maar je nam toen niet op, zou het later nog een keer proberen, maar dat is er even doorheen geschoten Clown

Als je een keer les wil dan roep je maar he Ja
(en je moet natuurlijk wel blijven zitten onderweg Tong uitsteken )

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 23:59

Hasten gefeliciteerd! Heel veel plezier met Flairtje Ja
Jullie zijn een leuk stel samen Haha!

Jessica: wat heb je allemaal liggen? Ik ben wel aan wat 'nieuws' toe geloof ik Clown

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 00:06

Ik was ook druk aan het werk de hele week Clown Heb de computer nauwelijks gezien Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 00:33

Sorry, er komt weer een overkill aan foto's Haha!

Nikita Z

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Thrittel

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Violetta Paddox ( oftewel Viooltje Clown )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dus, paard kopuh?? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 00:35

Ze staan er niet super gunstig op, maar het was al een hele klus om ze uberhaupt stil te laten staan Nagelbijten / Gniffelen Haha! Haha!

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 07:56

Zoo halloo allemaal! Nou mijn zussie gisteren geholpen met d'r oostvleugel * die ze nu aan haar appartementje erbij heeft gehuurd* . Menn wat een paasei bende, ik heb even goed alles stofgezogen en de bende opgeruimd van de vorige bewoonster. Ik kan zo in zo'n programma: verbouw je huis Knipoog Jaaa ben erg trots op mijzelf ( een ander doet het niet he haha) En zometeen even lucje buiten zetten en hasten haalt ze dan weer binnen rond half 5, ideaal!! Gefeliciteerd hasten met Flairtje!!
Oja en ik ben fan van thrittel. daar reed Symen gisteren op en ik vind d'r echt leuk!!! Voor ilzas eigenlijk vooral, merrie he dus.
Nou vandaag wordt voor ons wel een stranddagje denk.

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 08:00

gomir schreef:
Hasten gefeliciteerd! Heel veel plezier met Flairtje Ja
Jullie zijn een leuk stel samen Haha!

Jessica: wat heb je allemaal liggen? Ik ben wel aan wat 'nieuws' toe geloof ik Clown

Zal de mooiste hier wel even plaatsen Knipoog

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 08:07

Alles is Vlzh maat Full. Sommige moeten nog wel gewassen worden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Logo moet er nog af

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heb nog wel een paar blauwe maar die beginnen te roesten

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 10:32

Niekie schreef:
Ik wil best een gratis privetrainer om superstrak te worden.. maar dan moet iemand me echt 24 uur per dag bijstaan :p

Haha, geloof niet dat je bodybuilder wilt zijn.. Als ik die vrouwen daar in de sportschool zie, nee bedankt Clown

En dankje Gomir! Haha! Hoor van iedereen dat ik bij Flair pas, groter compliment bestaat er toch niet denk ik Tong uitsteken En vanaf nu is het officieel!

Ik hoop dat Beatrijs Flair en Luc weer samen heeft buitengezet, dan zet ik ze binnen. Zal dr zo maar ff gaan bellen dan, anders moet ik nu nog heen, staat ze alleen binnen. *gaat meteen smsen

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 10:40

Flair & Luc staan vanaf half 9 al buiten te spelen Ja * toch wel erg blij dat beatrijs dr is, anders moest ik het zelf doen hahahaha

Niekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 11:42

Ja gefeli nog hè Lachen
Stoer hoor een eigen paard! Nu kan jij ook een verzorgmeisje aannemen Haha!

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 17:31

Heb ik al, een zaterdag poetsmeisje. Maar die was er al.. En ik hoef geen verzorgmeisje, ik doe het allemaal lekker zelf Haha! Ja

Ik heb gewoon een kast erbij gekregen!! En nog zitten ze allebei vol.. Maargoed wel beter hoor, nou valt alles niet meer uit de kast als ik wat pak. En ik ging nog een halve buitenrit met de les maken, totdat het teveel werd voor Flair toen ging ik terug.

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 20:15

En ik ben blij dat jij ze binnen haalt hasten!! als we elkaar toch niet hadden Knipoog nu kon ik lekker nog wat langer op het strand blijven, was wel erg lekker. Alleen ga ik zo nog wel even Lucje afspuiten denk ik....of zal ie ondertussen al wel wat afgekoeld zijn? ik zie alitjd zo'n zielug beeld voor me van Lucje helemaal bezweet in zijn stal...hmmm ga toch maar wel kijken hoe hij er bij staat hihi.

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 12:24

Jaahaaa hasten , ook als het lekker weer is heb je dan een paard Knipoog hasten wou niet binnen halen, foei!! that's the deal he, ik zet ze buiten en jij binnen! Maar ik vind ook dat iedereen ze te snel binnen haalt hoor, wat maakt het nou uit als ze om 5 uur naar binnen gaan, die beesten willen niet eens naar binnen om 4 uur. Strandritje vanmorgen was echt heerlijk!! alleen zat ik op Luc en Luc zat tot aan Luc's buik in de zee en ik was totaal ontspannen en was met mijn gedachten heel ergens anders en opeens schrikt Luc ergens van en gaf 1 mega bok en kwam iets omhoog en ik dus huppa naar achteren en vervolgens zat ik op zijn nek en kon mijzelf nog snel terug het zadel inwerpen terwijl Luc uit het water sprong en keihard richting duinen rende, menn wat een sensatie weer!! En diana en renske keken echt zo van: huh?? wat doet die nou haha...maar gelukkig was het voor de rest heerlijk en was ie wel lief Knipoog En nu als Bink zo wakker is weer richting strand!! lekker hoorrrr. Haha!

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 18:30

Hahaha Beatrijs, niet gevallen? Ja idd, ik wilde ze wel binnenzetten hoor, wilde alleen niet fietsen erheen Tong uitsteken Brave Flairtje loopt gewoon met me mee, Luc trekt zich los en rent helemaal naar de andere kant van het land.. Ik heb gister ook niet gereden, veels te warm, wel lekker afgespoten. Vandaag wel gereden lekker naar de duinen geweest met Michelle, bijna niks gedaan maar Flair was bezweet joh Heb dr wel goed laten drinken toen ik wegging gelukkig, uit een emmer Tong uitsteken

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 21:36

ik heb vandaag niet gereden!! mij te heet, getver, heb hem net afgespoten en daarna wou ie rollen, mij best, dus nu is ie evengoed vies haha. Kim zit op Kos * de warmte opzoeken hihi* en nu moet ik Luc zelf doen de heele week, dus morgen moet ik van mijzelf er dan toch echt weer op, maarja die hitte he, bah!! Wel alweer lekker naar het strand geweest met Bink en mijn moeder, was erg lekker. Morgen naar het zwembad, voor de afwisseling wel eens leuk en dan de rest van de week weer werken dus dan mag het wat mij betreft weer wat minder heet worden Knipoog