Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Niekie schreef:Ik moet ook nodig een nieuwe, die donkerblauwe is echt afGa morgen even naar nicole.. maar heb geen cneties voor een rijbroek :'( Boehoe.
(maar die krengen zijn zo duur
)
Maar je nam toen niet op, zou het later nog een keer proberen, maar dat is er even doorheen geschoten

) 

Heb de computer nauwelijks gezien

)

Jaaa ben erg trots op mijzelf ( een ander doet het niet he haha) En zometeen even lucje buiten zetten en hasten haalt ze dan weer binnen rond half 5, ideaal!! Gefeliciteerd hasten met Flairtje!! 
gomir schreef:Hasten gefeliciteerd! Heel veel plezier met Flairtje
Jullie zijn een leuk stel samen
Jessica: wat heb je allemaal liggen? Ik ben wel aan wat 'nieuws' toe geloof ik

Niekie schreef:Ik wil best een gratis privetrainer om superstrak te worden.. maar dan moet iemand me echt 24 uur per dag bijstaan :p
Hoor van iedereen dat ik bij Flair pas, groter compliment bestaat er toch niet denk ik
En vanaf nu is het officieel!
* toch wel erg blij dat beatrijs dr is, anders moest ik het zelf doen hahahaha 

nu kon ik lekker nog wat langer op het strand blijven, was wel erg lekker. Alleen ga ik zo nog wel even Lucje afspuiten denk ik....of zal ie ondertussen al wel wat afgekoeld zijn? ik zie alitjd zo'n zielug beeld voor me van Lucje helemaal bezweet in zijn stal...hmmm ga toch maar wel kijken hoe hij er bij staat hihi. 
hasten wou niet binnen halen, foei!! that's the deal he, ik zet ze buiten en jij binnen! Maar ik vind ook dat iedereen ze te snel binnen haalt hoor, wat maakt het nou uit als ze om 5 uur naar binnen gaan, die beesten willen niet eens naar binnen om 4 uur. Strandritje vanmorgen was echt heerlijk!! alleen zat ik op Luc en Luc zat tot aan Luc's buik in de zee en ik was totaal ontspannen en was met mijn gedachten heel ergens anders en opeens schrikt Luc ergens van en gaf 1 mega bok en kwam iets omhoog en ik dus huppa naar achteren en vervolgens zat ik op zijn nek en kon mijzelf nog snel terug het zadel inwerpen terwijl Luc uit het water sprong en keihard richting duinen rende, menn wat een sensatie weer!! En diana en renske keken echt zo van: huh?? wat doet die nou haha...maar gelukkig was het voor de rest heerlijk en was ie wel lief
En nu als Bink zo wakker is weer richting strand!! lekker hoorrrr.

Brave Flairtje loopt gewoon met me mee, Luc trekt zich los en rent helemaal naar de andere kant van het land.. Ik heb gister ook niet gereden, veels te warm, wel lekker afgespoten. Vandaag wel gereden lekker naar de duinen geweest met Michelle, bijna niks gedaan maar Flair was bezweet joh
Heb dr wel goed laten drinken toen ik wegging gelukkig, uit een emmer