Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:
Voor een hoop mensen die dichter bij Grardus en Connie staan was het wel degelijk schrikken, omdat de manege een heel groot deel van hun leven is. Ik zou het ook heel erg jammer vinden als Grardus en Conny op de achtergrond zouden verwijnen. Gelukkig is dat niet aan de orde, maar dat was wel het eerste wat ik dacht en dus behoorlijk schrok. Ik ben heel blij dat een bekende het over heeft genomen, iemand die weet wat het Veldt gevoel inhoud. Als het naar een onbekende zou gegaan zijn, dan had ik me misschien wel zorgen gemaakt.
Trouwens de familie Veldt blijven gewoon wonen waar ze nu wonen, en er komt geen naamsverandering.

meelen schreef:Doen jullie toch niet zo dramatisch zeg.

vossebier schreef:meelen schreef:Doen jullie toch niet zo dramatisch zeg.
mag ik misschien zelf bepalen hoe ik op het nieuws reageer en wat ik ervan vind? bedankt!
meelen schreef:Kort lontje Shalane?

Sasje_ schreef:Misschien is 'geschrokken' niet helemaal de juiste uitdrukking.
Ik ben niet echt geschrokken van het feit dat de manege verkocht is, maar meer 'verrast' denk ik.

vossebier schreef:meelen schreef:Kort lontje Shalane?
Nee hoor, jullie wel dan? (zie mijn reactie hier eerder onderaan op sanne's bericht, die ik vrij apart vond)

vossebier schreef:ik ga er niet meer op in, heeft toch geen enkele zin. ik denk dat we elkaar niet helemaal begrijpen.
. "Anatomie voor beginners" er wordt uitgelegt hoe menselijke systemen werken.

...

tjaan_ schreef:ik weet niej hoor... maar ik wil niks rots doen etc, maar alles wat er gebeurt is nu commentaar op.. en wij hebben het maar op onze heupen ?
laten we het topic gezellig houden zo als het was..
en of ikweg ga zie ik dan wel weer... als er wat op men pad komt ga ik weg... maar das bij iedereen wel zo... als je beter kan krijgen moet je het doen toch

LIQUITA schreef:Jaggie....zit even TV te kijken (Talpa/10) er wordt in lijken gesneden. "Anatomie voor beginners" er wordt uitgelegt hoe menselijke systemen werken.
meelen schreef:tjaan_ schreef:ik weet niej hoor... maar ik wil niks rots doen etc, maar alles wat er gebeurt is nu commentaar op.. en wij hebben het maar op onze heupen ?
laten we het topic gezellig houden zo als het was..
en of ikweg ga zie ik dan wel weer... als er wat op men pad komt ga ik weg... maar das bij iedereen wel zo... als je beter kan krijgen moet je het doen toch
Ik vind het hier nog steeds gezellie hoor. En meningsverschillen vind ik ook heel gezond, het is toch geen ruzie?!

tjaan_ schreef:helaas begint het er steeds meer op te lijken... en zoals ik ondertusse al meerdere malen heb gezecht.. is dat mensen mensen in hun waarde moeten laten... en dingen moeten laten denken zoals ze willen...
het is gewoon een feit de 1 mag je meer dan de ander... maar laten we er alles aan doen om het gezellig te houden... zo krijg je meer haat liefdes vriendschappen zeg maar...