Manege Veldt

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

meelen

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:04

Ik weet het zeker.......... IK BEN HIER TE NUCHTER VOOR , whahahaha

wickedjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:11

LIQUITA schreef:

Voor een hoop mensen die dichter bij Grardus en Connie staan was het wel degelijk schrikken, omdat de manege een heel groot deel van hun leven is. Ik zou het ook heel erg jammer vinden als Grardus en Conny op de achtergrond zouden verwijnen. Gelukkig is dat niet aan de orde, maar dat was wel het eerste wat ik dacht en dus behoorlijk schrok. Ik ben heel blij dat een bekende het over heeft genomen, iemand die weet wat het Veldt gevoel inhoud. Als het naar een onbekende zou gegaan zijn, dan had ik me misschien wel zorgen gemaakt.

Trouwens de familie Veldt blijven gewoon wonen waar ze nu wonen, en er komt geen naamsverandering Haha! .

Kijk jij legt nou precies uit wat ik bedoel. Natuurlijk is het logisch dat je schrikt! Toch? sinds wanneer is het 'belachelijk' om te schrikken? Voor mij was het ook een plek waar ik superveel kwam, heb zelfs nog even voor veldt gewerkt. En kom er ook mijn hele leven. Het zou mij (als ik er nog zou staan) wel degelijk uitmaken wie of wat erin komt. Het gaat toch om je paard en om de sfeer .Maarja. Jij legt het precies uit zoals ik het bedoel, en eindelijk een normaal en rustig antwoord, en duidelijke uitleg met wat er nou gaat gebeuren. Bedankt! Afgod

verder meng ik mij maar niet meer in deze discussie, aangezien je als je je gevoel uitlegt, er wordt gezegt dat je overdreven bent...
En ben trouwens blij dat er geen naamsverandering komt en dat er nog veel hetzelfde blijft voor jullie.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:14

Shalane en alle anderen de zo GESCHROKKEN zijn........dat had dus niet gehoeven, want alles blijft bij het oude.
Doen jullie toch niet zo dramatisch zeg.

wickedjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:16

meelen schreef:

mag ik misschien zelf bepalen hoe ik op het nieuws reageer en wat ik ervan vind? ik ga toch ook niet zeggen dat jij belachelijk reageert omdat jij er zo nuchter over denkt? ieder zijn eigen ding hoor. Jij moet zelf weten hoe je reageert en dat respecteer ik ook. bedankt! Afgod
Laatst bijgewerkt door wickedjazz op 06-01-07 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:17

vossebier schreef:
meelen schreef:

mag ik misschien zelf bepalen hoe ik op het nieuws reageer en wat ik ervan vind? bedankt! Afgod

Kort lontje Shalane?

wickedjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:18

meelen schreef:
Kort lontje Shalane?

Nee hoor, jullie wel dan? (zie mijn reactie hier eerder onderaan op sanne's bericht, die ik vrij apart vond)

Sasqiua

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:20

Misschien is 'geschrokken' niet helemaal de juiste uitdrukking.
Ik ben niet echt geschrokken van het feit dat de manege verkocht is, maar meer 'verrast' denk ik.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:20

Volgens mij kun je beter zoals ik doe reageren, als dat jullie doen. Is niet goed voor je hoor, om je druk te maken over dingen die helemaal niet aan de orde zijn. ER GEBEURD NAMELIJK NIKS

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:21

Sasje_ schreef:
Misschien is 'geschrokken' niet helemaal de juiste uitdrukking.
Ik ben niet echt geschrokken van het feit dat de manege verkocht is, maar meer 'verrast' denk ik.

Precies.

wickedjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:23

ik ga er niet meer op in, heeft toch geen enkele zin. ik denk dat we elkaar niet helemaal begrijpen.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:23

vossebier schreef:
meelen schreef:
Kort lontje Shalane?

Nee hoor, jullie wel dan? (zie mijn reactie hier eerder onderaan op sanne's bericht, die ik vrij apart vond)

Jullie?
Ik ben Tineke en Sanne is er niet. Wat zij op bokt plaatst is haar verantwoording.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:25

vossebier schreef:
ik ga er niet meer op in, heeft toch geen enkele zin. ik denk dat we elkaar niet helemaal begrijpen.

Dat is nou eenmaal het nadèel van LEZEN WAT IEMAND SCHRIJFT
Je kunt beter HOREN WAT IEMAND ZEGT.
Dan kun je aan de klanken horen hoe iemand het bedoelt, en dat eerste is ook vaak de oorzaak van onenigheden die op internet ontstaan.
Of ben je dat ook al niet met me eens?

tjaan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:26

ik weet niej hoor... maar ik wil niks rots doen etc, maar alles wat er gebeurt is nu commentaar op.. en wij hebben het maar op onze heupen ?

laten we het topic gezellig houden zo als het was..

en of ikweg ga zie ik dan wel weer... als er wat op men pad komt ga ik weg... maar das bij iedereen wel zo... als je beter kan krijgen moet je het doen toch Lachen

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:28

Jaggie....zit even TV te kijken (Talpa/10) er wordt in lijken gesneden Misselijk . "Anatomie voor beginners" er wordt uitgelegt hoe menselijke systemen werken.

tjaan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:30

zappen Tong uitsteken

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:31

Zal lekker ruiken daar.... Nagelbijten / Gniffelen

Jammie...broodje half om. Er wordt nu een lever door gesneden.
Laatst bijgewerkt door LIQUITA op 06-01-07 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt

tjaan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:33

bespaar me de details voor later Tong uitsteken...
whaha gadver. kan daar dus niet naar kijken Tong uitsteken

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:34

tjaan_ schreef:
ik weet niej hoor... maar ik wil niks rots doen etc, maar alles wat er gebeurt is nu commentaar op.. en wij hebben het maar op onze heupen ?

en of ikweg ga zie ik dan wel weer... als er wat op men pad komt ga ik weg... maar das bij iedereen wel zo... als je beter kan krijgen moet je het doen toch Lachen

Ik vind het hier nog steeds gezellie hoor. En meningsverschillen vind ik ook heel gezond, het is toch geen ruzie?!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:36

LIQUITA schreef:
Jaggie....zit even TV te kijken (Talpa/10) er wordt in lijken gesneden Misselijk . "Anatomie voor beginners" er wordt uitgelegt hoe menselijke systemen werken.

Op Discovery is dagelijk een lijkschouwer aan het werk te zien, ook heel interessant hoor.

tjaan_

helaas begint het er steeds meer op te lijken... en zoals ik ondertusse al meerdere malen heb gezecht.. is dat mensen mensen in hun waarde moeten laten... en dingen moeten laten denken zoals ze willen...

het is gewoon een feit de 1 mag je meer dan de ander... maar laten we er alles aan doen om het gezellig te houden... zo krijg je meer haat liefdes vriendschappen zeg maar...

LIQUITA

meelen schreef:
tjaan_ schreef:

Ik vind het hier nog steeds gezellie hoor. En meningsverschillen vind ik ook heel gezond, het is toch geen ruzie?!

Daar is bokt toch voor, hihi.....of niet?

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:40

tjaan_ schreef:
helaas begint het er steeds meer op te lijken... en zoals ik ondertusse al meerdere malen heb gezecht.. is dat mensen mensen in hun waarde moeten laten... en dingen moeten laten denken zoals ze willen...

het is gewoon een feit de 1 mag je meer dan de ander... maar laten we er alles aan doen om het gezellig te houden... zo krijg je meer haat liefdes vriendschappen zeg maar...

Ik laat iedereen in z'n waarde,en iedereen mag zijn mening geven, maar ik geef ook mijn eigen mening. En die moet dus ook gerespecteerd worden. Niks mis mee toch? Doe je zelf ook Tatjana, je valt zelf mensen aan op BOKT
Moet je lekker helemaal zelf weten.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:42

Daar is bokt toch voor, hihi.....of niet?[/quote]

Vind ik ook hoor, ik hoef mij voor niemand in te houden. We kunnen hier lachen, huilen, en een beetje bekvechten hahaha (grapje)

@Tjaan, weet je misschien het verschil niet tussen meningsverschil en ruzie?

tjaan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:46

ik val geen mensen aan.
probeer iedereen gelijk te behandelen.
zodra mensen afwijken van het zogenoemde 'NORMALE' communiceren.
doe ik het dus ook niet meer.

dus het ligt misschien soms ook aan mij.
maar vaak probeer ik mensen fatsoenlijk te benaderen, en vindt ook dat ieder zijn mening zonder enig comentaar met van 'oh wat stom dat jullie dat zo zien '

laat iedereen lekker typen over wat ze waar van vinden dan is het toch prima.
meerendeels van de manege is er van geschrokken ' in het kader van grardus en connie ' dat was gewoon je aanspreek punt als er iets was etc, en nu wordt er toch een hoop veranderd en zullen grardus en connie zich iets meer op de achtergrond gaan houden.

en dat is voor veldt gewoon raar. ( de gedachten er achter )

haantje7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 22:50

Helemaal gelijk Meelen.

En ik hoop dat we met iedereen er aan gaan werken om veldt veldt te houden.
Het is zo'n mooie hobby of je nou wil wandelen, springen of dressuur wil rijden het moet allemaal kunnen.
Heb respect voor je paard en voor elkaar en dan komt het allemaal goed !!
En met deze nieuwe opzet komt er meer tijd voor onderhoud en wat nog belangrijker is "MANEGE VELDT" gaat nog meer leuke dingen organiseren.
Grardus en Connie laten de manege niet zomaar los.
Verkopen was niet het probleem maar wel aan wie en wat.
Manege Veldt moet een thuis zijn voor iedereen die er komt met of zonder paard .

Groetjes Mario