hahaCitaat:1 Safari te veel? Ik voelde me al wat onvast op mijn benen na die 1 1/2 uur op het terras! Was echt erg moe. Zijn jullie nog lang op stap geweest? Nog spannende mensen ontmoet?
Nou toen ik nog niet
na nog 2 mixjes en een safari (en de helft van de safari van marieke) voelde ik me wel iets minder vast op mn benen. En een vloer die golfde? hoe kom je daar nu aan Marieke? 
Mwah lang, kon langer
Ik stapte om 3 uur in mn bed, dus denk dat we tot half 3 in de stad waren? Zoiets? En nee geen spannende mensen. Wel een paar héle lange, een paar héle korte, een paar irritante en een paar wanabe-ubervriendelijke
haha, was wel gezellie dus. Én Marieke en ik weten dé mode voor het stappen dit seizoen: ruitjes! En voor de échte hippe lui: mét kraagje 
Agosh.. Daniel ziekjes.. Vervelend zeg! Tis zonde! Beterschapjes!
Jeuj!
super Bar! Weet je inderdaad zeker dat t nu allemaal wel goed is? Nouja, begin je gwoon nog een keer vrolijk in de M
kunnen vast niet veel mensen zeggen: ik maak nu mijn 2e M debuut! Haha, nu al thirz? Kan nie hè: morgen mag je je pas jarig voelen!
Jaaaa, heb ook al zo'n zin in zondag
hihiEerlijk mariek? Ik vind het echt een super tof paardje qua koppie enzo, maar ze is zo groen en als ik der zie lopen.. Ik weet niet. Ik zelf zou haar in ieder geval niet kopen. Ik weet dat zo'n paard net niet mijn ding is. Ik heb gwoon niet het verstand (en de motoriek
benen stil is al lastig
) om een paard door te rijden. Nu zou ik zeker niet de tijd hebben, maar ook al had ik wel meer tijd.. Ik denk dat ik dan liever een paardje heb waar ik gewoon vertrouwen van kan winnen, aan mij laten wennen en dan gewoon al snel relaxt naar buiten, in de bak rijden en naar t strand enzo. Ik zou dan geen zin hebben in een groen beestje wat ik (of iemand anders) eerst nog zó veel moet leren. Ikzelf zou daar het 'geduld' niet voor op kunnen brengen denk ik.. Tuurlijk heerlijk om dat paardje vanaf t begin af aan te hebben en naar je eigen hand te zetten, maar toch vind ik dat ook wel iets engs hebben. bang zijn om het te verprutsen ofzo?
En buitenritten en heerlijk wat in de bak rijden is wat ik zou willen met een eigen paard. En dat mag best met een wat wakkerder paardje en met zo nu en dan een wegspring actie of wat dan ook, maar dit paard.. ik weet niet. Ikzelf (en ik weet natuurlijk niet precies hoe dat bij jou zit) zou haar niet willen hebben, hoe lief en leuk ook.
Alleen voor dinsdag zocht ik nog iemand en Nel zou ook al op stal wezen. Maar misschien wil je van de week een keer? Je mag altijd hoor.
. En het paardje is idd echt heel leuk, precies wat je zoekt als ik t zo zie!