voorals nog hebben ze goed in de gaten dat er ergens iets veranderd is in mijn vrijheidblijheid benadering........ ze gaan ineens niet meer achter het konijn aan
en ze hebben de hier, zitten en blijf knop ook op zeer scherp staan. Ik denk dat ik dat maar wat meer uit ga bouwen en kijken of ik een constructie kan maken dat te wel buiten kunnen maar toch vast 
naja genoeg denkwerk dus[/quote]
Weet je wat nog het ergste hiervan is Kiwiko. De honden kunnen er nog niet eens wat aan doen want die weten niet beter. Het is ten alle tijden de verantwoording van het baasje wat de honden wel of niet uitspoken. Jou honden lopen met de regelmaat van de klok los over het terrein vuil en smerig tegen iedereen op te springen en ik ben gek op dieren, dat weet iedereen, maar ik vind je hier echt te ver ingaan. Toen wij zondag de paarden gingen laden aan de kant van de weg was er ook weer vrolijk een van je honden meegerend en dwars door de paarden aan het rennen en zo zijn er nog legio voorbeelden te bedenken. We hebben toen gevraagd of Elgar die hond van je terug wilde brengen en zo gebeurd het wel vaker dat ze gewoon aan komen stormen en dat jij echt nergens te bekennen bent. Het is vreselijk irritant en ja er lopen meerdere honden los op het terrein maar daarvan is het baasje idd altijd in de buurt en als er wordt gevraagd of de honden even aan de riem kunnen dan gebeurd dat ook.
Ik hoop echt dat het schaap het gaat redden want ook dat is jou verantwoording dat dit is gebeurd en dan je honden er op die manier voor gaan straffen!!!!!!
Waar zit je verstand!!!!!!
)
. Wat kunnen we hier aan doen?
lekker handig als je ook nog een paard hebt!