Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar om volle eitjes te produceren zou ze toch echt eerst een mannelijke baaragame moeten ontmoeten en die komt ze niet tegen in haar terrariumpje.
Misschien zoeken op MP voor volle eitjes? Worden er vast wel aangeboden.

marie33 schreef:Pfff, ben ik ook... Mag niets meer snoepen.![]()
Ik ga morgen weer voor het eerst sinds een week of vijf naar de sportschool om te fitnessen. Geen zin maar vanwege bovenstaande helaas nodig.
Met de menvereniging staan we hier in de wei tegenover Ascot te kamperen, en clubgenooot wilde ook wel vroeg rijden. Alleen werd dat dus heel vroeg; het was gewoon nog donker! Precies om 5 uur zaten we er op, raar maar waar; daasloos
Ik heb ook weleens een strandwandeling gemaakt om dat tijdstip. Zo mooi om te zien hoe de wereld nog in rust is en alles langzaam wakker word. De straat was het eigendom van de katten en de vogels zaten me aan te staren op de lantaarnpalen. In de duinen liepen de konijntjes nog die zich overdag nauwelijks lieten zien. 
Moet ik al met spandoeken aan komen zetten of zet ie het dan op een rennen?
En daarna volgde de van hen aan de andere kant (er werd serieus tegen een donkere man gezegd dat hij zich moest gaan wassen...) Ik had net nog zoiets van, ik zeg dat ze nu wel vaak genoeg in onze tuin zijn geweest, maar ik denk dat er dan een raam ingegooid gaat worden hier... 

Hmm... heerlijk dat soort kinderen!
Leuk joh!
dus tegen die tijd....
Het is hun eigen huis. Er woont een stel dat iets jonger is dan wij, alleen het tegenovergestelde van ons. Gamen met flink wat lawaai tot 7 uur s' ochtends, bepaalde wedstrijden met de winterspelen kijken om 3 uur s'nachts met het bijbehorende lawaai, feestjes waarbij de glazen kapot worden gegooid op straat en nu hebben ze een zwembad in de tuin staan dat even breed is als de tuin zelf. Ze hebben dus een soort van after-voetbal-beachparty met veel drank, hard geroep, harde muziek en veel gescheld. Als de buurvrouw niet meer bij de feestjes aanwezig is - lees met haar vriendinnen het huis in vlucht - weet ik al hoe dronken de mannen zijn... Soms is het net een cafe hiernaast.
en heb hier en daar wat sprongen niet gedaan, maar verder ging het lekker. Ook een hindernis OP een heuvel (dus landing is iets lager) en die ging zomaar. 
Heppie daar nog foto's van?
maar ik heb nog geen foto's van die dag op internet gevonden. Er stonden wel veel mensen met camera en ik weet dat iemand mij op de foto heeft gezet met het water. Zij vond mijn paard zo stoer en maakte een foto toen ik stond te prutsen met de afsprong het water in.
Ik ging een emmertje water halen, kwam terug en er viel zo een ruiter *boef* op de hindernis omdat het paard weigerde. Het was even schrikken en brullen, maar daarna ging ze er heel dapper weer op en reed het rondje gewoon weer verder.