Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Twinklebel schreef:Ik heb vandaag de veearts laten komen, die had de mobiele scan bij zich, en er blijkt dus een klein scheurtje in Esmee haar spier te zitten, en een flinke bloeduitstorting. Ze moet nu twee weken op boxrust, stappen en koelen en gel smeren, als het goed is moet de bloeduitstorting dan een klein hard bolletje geworden zijn en gaan ze die aanprikken. Nu kan dat nog niet, want door de schade aan de spier zou die dan weer vol lopen. Gaat allemaal helemaal goed komen volgens veearts, maar heeft even wat tijd en rust nodig....Esmee is het nog niet helemaal met haar boxrust eens, hopelijk legt ze zich er bij neer, maar voor de zekerheid toch maar een tubetje tranquigel van veearts ontfutseld.
. Koud en regen, bleeehhh! Val staat goed ingepakt op het land en in stal. Wordt ook snel donker al
. Te snel voor mijn idee?

Wendeltje schreef:Nou, het is echt prutweer. Als het zo blijft, ga ik toch wel twijfelen of een gevoerde regendeken niet te koud is als ze geschoren het land op gaat.
En nou ik daar toch over begin... Heeft iemand tijd en zin om me zaterdag(ochtend) een handje te helpen met Naat scheren? Ik heb nl iemand nodig om de praam te hanteren als ik haar benen doe en om zo afentoe een beentje op te tillen. Is er iemand die zin heeft??
Oh, de haf van een vriendin van miij is goedgekeurd. Ze komt, als het goed is, volgende week naar ons toe
Ik ben er pas aan het eind van de middag Wendy dus zou je dan wel kunnen helpen.
.