Het is inderdaad een stuk kleiner dan je andere zadel,het is net of er wat ontbreekt. Wel lekker voor je Trec wedstrijden.
Splinter
Geplaatst: 08-10-10 08:09
gaaf zadel marlon, ziet er wel heel stoer uit, hij lijkt me erg lekker zitten,
taverno schreef:
Splinter schreef:
Goedemorgen, bijna weekend!!!!
Gaat iemand nog wat leuks doen vh weekend??
Werken!
ik vroeg of iemand iets LEUKS ging doen
Xantha
Geplaatst: 08-10-10 08:11
Mooi zadel Marlon, ik heb ook net een nieuw zadel voor Xantha! Een Strada En mijn oude zadel hou ik er gewoon bij (dat is een relvas=portugees zadel) Ik ga ook vanmiddag naar stal, ik krijg bezoek, er komt een vriendin kijken.
nikkielvis
Geplaatst: 08-10-10 08:26
Ik ga vandaag werken. Chips uitdelen aan mijn collega's. Gewoon voor de Fun. Omdat iedereen zo hard moet werken.
En dan weekend en lekker met mijn beestje rijden. Heb er zin in.
jarrah
Geplaatst: 08-10-10 08:52
Splinter schreef:
naar curacao
Und du?
taverno
Geplaatst: 08-10-10 20:01
Ik ben vandaag voor het eeerst van tence gevallen Beetje communicatie stoornis.Cathy dacht dat ik voor haar langs wilde in de galop maat ik wilde er juist achter langs.Cathy deed een stap naar achteren en toen was de botsing nabij Tence week uit en ik bleef niet zitten en belandde schijnbaar op mijn kont want die was nat. Verder niets aan de hand,alles leeft nog.
Splinter
Geplaatst: 08-10-10 20:18
naja jij bent lekker bezig Waarom gebeurde dit niet allemaal toen ik nog op stal stond
maar fijn dat je oke bent hoor
jarrah schreef:
Splinter schreef:
naar curacao
Und du?
tssssssssssss
wel veel plezier
Redlich
Geplaatst: 08-10-10 20:24
Ik ga morgen iets leuks doen. Naar een clinic van Christa Laarakkers gegeven op Hippisch centrum Krimpernerwaard. Ga samen met Evelien van Laptop. Rondleiding, demontraties en een leuke attentie. Een tijdje geleden heb ik bij Divoza een formulier ingevuld en ze hebben me uitgelood. Ben heel benieuwd?
taverno
Geplaatst: 08-10-10 20:26
O ja leuk zou ik helemaal vergeten zijn.Veel plezier morgen en doe Eef de groeten van mij hè.
Nee zondag vertrekken we Net even het weerbericht gekeken en het is gelukkig weer wat beter weer op de antillen! Vanaf vrijdag wordt het weer slechter voorspellen ze, maarja dat zien we dan wel! Hoop wel dat het de 20ste mooi weer is als die vrienden van mij gaan trouwen daar!!
Ik ben nu bij mijn vader, dus even 2 dagen geen Baxter.
Xantha
Geplaatst: 08-10-10 21:12
Jarrah, fijne vakantie alvast!
Taverno, gevallen!! Gelukkig heb je je geen pijn gedaan.
Vandaag lekker met Xantha gelongeerd met een paar cavaletti's erbij. Dat was heel lang geleden dat we dat hadden gedaan. Ze vond het heel leuk! Daarna twee vriendinnetjes op bezoek gehad, ze moesten even kijken hoe leuk we er nu bij staan!!
Splinter
Geplaatst: 09-10-10 12:36
zo hebben jullie dit vehaal gelezen? Het zou je overkomen zeg.. denk je een leuk nieuw paard te kopen
Wat een verhaal Tav! Hopelijk heb je dr niet te lang last van
_Noah
Geplaatst: 09-10-10 19:09
Jeetje Marion wat zijn jullie ruig aan het doen . Die koeien daar is ook heel vervelend, mij niet gezien dat ik daarheen ga met Noah zolang die koeien daar lopen. Gelukkig kon Tence de sloot uitkrabbelen. En dan ook nog gister eraf vallen, je hebt geluk bij een ongeluk . Met Angelique 2 super leuke dagen gehad in Dubai. De renbaan bekeken, die was echt gigantisch groot! In de hoogste wolkenkrabber geweest, op het palmeiland het was hardstikke leuk. Angelique heeft wel een sjeik gevonden, maar ze vond het klimaat iets te warm om daar te blijven . Jarrah als je het nog leest, veel plezier op Curacao!