_sandra schreef:doei xan, rockoo, mntj, liquita
doe san Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xan schreef:mntj schreef:zat al te denken gezelli geef rona daar ook op. zit het al helemaal vol.
hebben ze weer niets gezegd.
Het zat geloof ik al heel snel vol, ik denk eigenlijk dat alleen Kim daar start.
En Maayke dus.
Diana heeft a.s. donderdag en zondag ook ergens wedstrijd.
Die wordt ook helemaal fanatiek.
xan schreef:Tytje schreef:Heb het reuze naar mijn zin en Val des te meer, hij geniet al van het land. Maar....er is geen goede bak om te rijden en daar heb ik Val toch voor, dus ik kom weer terug en heb er ook zin in!!
Wel weer gezellig hoor.
Kunnen we weer eens samen op wedstrijd.
Had jij je nu ingeschreven voor de dinsdag van de molencompetitie ???
winnitou schreef:Shenavallie schreef:Ik had me vanmorgen verslapen en toen ik mijn bed uit wilde, zei Wesley: "U mag wel blijven liggen hoor!". "Nou," begon ik "ik ben al laat en wil er graag uit!". "Nee," zei Wesley "u moet blijven liggen!". "Hoezo?" vroeg ik oprecht verbaasd. "Het is moederdag en ik ga u verrassen!" riep hij enthousiast. oliebol, dat was ik helemaal vergeten, ha ha!
![]()
Wes had een super leuke kalender voor me gemaakt en heel mooi ingepakt, samen met een lief - zelf bedacht - gedichtje erbij!Daarna hebben we gezellig ontbeten met kleine broodjes, eitjes, en alles wat erbij hoort
. Lief hoor!
had hier ook zo'n hummel die me heel erg verwend heeft. mooi krijtbord (op school gemaakt) en via zijn vader kwam hij aanzetten met een super groot bos rode rozen en margrietjes en nog een boek, met oma had hij ook wat geregeld, die had ook een boek gekocht voor zijn mama. En vanmorgen op de camping heeft hij nog even chocoladebroodjes gehaald van zijn zakgeld. (daar is ie zelf gek op)
Maar vanavond zei hij voor dat hij in slaapviel in de auto, jahoor het blijft geen moederdag hoooooor! hij vond het lief zijn waarschijnlijk nu wel welletjes