Ook een man voor een beschuitjes moment, zij het niet dat hij in de nacht van 14 op 15 april is overleden: heartfaillure.
De man heet Peter Steele en was zanger van de band: Type O Negative.
I_Cee_Ebony
Geplaatst: 13-05-10 16:44
pups schreef:
henkie nou nog alleen die ene foto!!!!
Hahaha die staat in mijn Iphone deze is ook leuk
I_Cee_Ebony
Geplaatst: 13-05-10 16:47
en deze zo 80's...... whuhahahahaha volgens mij is het een chipendale of het nu met een op twee P's is weet ik niet meer maar als het goed is heeft hij er een!
Laatst bijgewerkt door I_Cee_Ebony op 13-05-10 17:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Haha, ik zit onder de droogkap bij de buurtkapster thuis tussen allemaal grijze bolletjes die de privé aan het lezen zijn en krijg rooie oortjes van al die foto's!
Dus toch, gisterenavond zag het er slecht uit, en ze zijn met spoed afgereisd naar Utrecht. Jiggy is ook Oma van Glory en Overgrootoma van Faith.
KimLittle
Geplaatst: 14-05-10 15:39
Oh getverdemme, dat is wel heel erg slecht nieuws...
Anoniem
Geplaatst: 14-05-10 15:39
Jiggy is inderdaad overleden, vind het ook echt heel erg. Zeker na Frosty en Maggy... Haar veulentje hebben ze vanmorgen opgehaald en staat nu in de wei bij de andere veulens en merries zag ik. Hopelijk krijgt ie een lieve pleegmamma...
Ze heeft idd koliek gehad, en ik had gehoord dat er is geopereerd maar dat het te laat was. Jiggy was het paardje waar ik mijn eerste westernles op heb gehad, en ik zal haar nooit vergeten.
amarilla
Geplaatst: 14-05-10 20:54
Hoi Starnmeer bokkers, ik kreeg vandaag een telefoontje van Eef dat Jigggy was overleden. Wij zijn er al de hele dag een beetje stil van.Zo'n lief paard, ons huis hangt nog steeds vol met fotoos van haar. Ik maak me grote zorgen om haar veulen, hoe gaat het met haar? Groetjes, Maria de Haas