Fira schreef:Nee
Dan heb ik nisk gezegt

iik zou gaan tennissen minste kans op verwondingen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nestle schreef:Goedemorge
pff zit al weer na te dneken wat ik mee moet naar poel
iemand niet nog een inpaklijstje wat jullie altijd mee nemen naar kamp?

_Lisanne schreef:Ik ben weer terug van poellll.
We mochten van Sandra een nachtje langer blijven zodat we gisteravond nog ff konden helpen met een spel voor het kamp.
Het was echt zoo super gezellig. En de strandrit reed ik op Wyoming en ze was zo suuuuper lief. Ze gaat best hard, alleen ze houdt het nog niet zo lang vol. Was ook pas weer de 3e keer dat ze mee ging naar het strand. Maar echt een lieffie.
En ik heb een heleboel Zodiac foto's hihi. Ik ging m gister losgooien, beest was helemaal gek!
Nu eerst even omkleden en dan naar Gipserd.

veertj96 schreef:Ik was vanochtend op buitenrit met een vriendin geweest![]()
Ik reed op Okke, dat is ook haar paard, en zij op haar andere paard.
Het was echt leuk de paardjes wisten telkens waar ze konden rennen en gingen dan ook echt hard![]()
Ik ging 'springen' over een takje en toen besloot mijn vriendin over een boomstam te gaan![]()
Daarna heb ik zelfs nog over een hoopje takken gesprongen en zij wou ook springen maar haar paard wou weer naar okke dus in volle galop over dat kleine sprongetje
xTralala schreef:Verry good, les van de week ging super. We konden eindelijk verder met andere oefeningen! Ze is nu M1 klaar

kitty_gomez schreef:Leuke foto's lisan. Ik heb je volgens mij gezien in de bus maandag. Je ging met 3 andere meiden richting alkmaarKan dat kloppen?