Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
MiltonB schreef:zo net terug van de manege wat een drukte zeg.
Jo je haar... super leuk nu moet je de mannen van je afslaan denk ik compliment voor de kapper.
niet heel lekker gereden milton was o zo vervelend ouderwets kop in de lucht maar nog hoger dan voorheen.
zie ik na het rijden bloed heeft dat stinkmodder nieuwe bit zijn lip/wang stuk gemaakt. arme milton en ik maar boos worden op hem.
heb het maar goed gemaakt met een extra wortel.
nu even bitringen kopen.

MiltonB schreef:zo net terug van de manege wat een drukte zeg.
Jo je haar... super leuk nu moet je de mannen van je afslaan denk ik compliment voor de kapper.
niet heel lekker gereden milton was o zo vervelend ouderwets kop in de lucht maar nog hoger dan voorheen.
zie ik na het rijden bloed heeft dat stinkmodder nieuwe bit zijn lip/wang stuk gemaakt. arme milton en ik maar boos worden op hem.
heb het maar goed gemaakt met een extra wortel.
nu even bitringen kopen.

xan schreef:MiltonB schreef:zo net terug van de manege wat een drukte zeg.
Maar dan wel dat vlas uit je haar halen hoor.
Krijgen mannen wellicht meteen "wilde" gedachten bij![]()
![]()

meelen schreef:Wordt er hier wel eens wat belangrijks gezegd dan?
winnitou schreef:meelen schreef:Wordt er hier wel eens wat belangrijks gezegd dan?
heel soms wel.....alleen weet ik niet meer wat,
oh ja Bianca gaat mij voor lezen en ik haar. (geloof ik)
Hoe laat moet ik aan treden?
En natuurlijk mijn oproepjes: .......
Wie oh wie heeft er tijd en zin om Napoleon in te vlechten..... (hoop natuurlijk dat xan uit schud gevoel gaat zzeggen dat zij het wel gaat doen overdag.......)
en verder is er toch weinig belangrijks!
MiltonB schreef:winnitou schreef:heel soms wel.....alleen weet ik niet meer wat,
oh ja Bianca gaat mij voor lezen en ik haar. (geloof ik)
Hoe laat moet ik aan treden?
En natuurlijk mijn oproepjes: .......
Wie oh wie heeft er tijd en zin om Napoleon in te vlechten..... (hoop natuurlijk dat xan uit schud gevoel gaat zzeggen dat zij het wel gaat doen overdag.......)
en verder is er toch weinig belangrijks!
graag, ik moet om half 9 jij om half 10 toch??
als je dan nog te druk bent gaat Remco mij voorlezen hoor geen probleem.