Broccoli schreef:Melanie ik schrik van je berichtje.
Je komt heel down over. Ik zou het niet verstandig vinden als je je terug trekt. Je mag er niet aan onderdoor gaan meisje, dat verdien je niet! En God wat herken ik veel van wat je schrijft. Ik voel me bijvoorbeeld op de manege ook niet meer zo thuis. Dat komt door meerdere voorvallen. Eigenlijk zou je daarover moeten praten met de mensen op de manege, maar ja, dat doe je niet zo snel. Melanie, heb jij er wel eens aan gedacht om naar de leerlingbegeleider te stappen? Je moet hier met iemand over praten! Die lichamelijke klachten komen vanuit je psyche namelijk. En om het fysiek beter te laten gaan, zul je je psychisch fijner moeten voelen. Je mag ook met mij praten als je dat wil. Ik word er momenteel voor opgeleid, dus de deur staat voor je open. Ik maak me zorgen om je, en dat al een langere tijd eigenlijk. Nogmaal Melanie: ik denk dat het belangrijk is dat je je niet terug trekt, dat je open blijft in contacten en dat je hulp gaat zoeken bij een leerlingbegeleider.
Liefs, Nadine
Precies Nadine! Mel, je weet al hoe ik erover denk, en ik blijf je altijd steunen! Hoe moeilijk het ook is! Je hebt mijn beschermengelkaart ! En die moet je altijd bij je dragen,zodat je weet dat ik altijd voor je ben,als je me nodig hebt!