Hop hop hop De RSVAbokkers in gálop! [DEEL 8!!]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nadine_S

Re: Hop hop hop De RSVAbokkers in gálop! [DEEL 8!!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:50

Jane_ schreef:
Broccoli schreef:
Ik weet nog helemaal niet of ik ga springen, dus jane, als jij gewoon even frans belt, mag je op mijn plaats!!

Nou der zal wel een reden zijn dat ik erniet op zit.. Verdrietig
Ik denk dat die is dat ik haar huur.
Bel gewoon even met Frans! Doen hoor! (K)

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:51

Goedenavond mensen.

Zo, tijdje niet meer geweest..
Heb het echt druk met school. Echt teveel huiswerk, daar is meergronden of een andere middelbare school niks bij. Tong uitsteken
Het heeft er ook wel mee te maken dat ik over 10 weken al stage ga lopen! Maar de opleiding is echt leuk! Ik krijg er telkens meer zin in! Haha!

En net lekker gesprongen met Troy! Haha! Ik heb echt zin in zondag! Lachen

Wel jammer dat sommige van jullie op Parade moeten..
Probeer er het beste van te maken, en gebruik de tips, die zijn echt wel goed! Ja En als het met inrijden niet goed voelt kan je altijd nog stoppen toch?!

Hoe gaat het verder hier..?

Ik spreek jullie wel weer over een tijdje!
LATUR.

Maaikeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:55

Heee Lisettee!

Mooi zo dat je opleiding wel leuk is Haha!!
Anders heb je ook geen motivatie voor al dat huiswerk natuurlijk! Tong uitsteken
En mooi dat je lekker hebt gesprongen Lachen!
Jij gaat ook weer lekker mee doen natuurlijk zondag?

xx

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:57

Maaikeee schreef:
Heee Lisettee!

Mooi zo dat je opleiding wel leuk is Haha!!
Anders heb je ook geen motivatie voor al dat huiswerk natuurlijk! Tong uitsteken
En mooi dat je lekker hebt gesprongen Lachen!
Jij gaat ook weer lekker mee doen natuurlijk zondag?

xx

Jaa! Haha!
Er zitten wel een paar meiden tussen, dat ik denk van waarom ben je hier?
Eentje die komt echt met tegen zin naar school enz.. Najah dan denk ik , misschien is dit wel niet de opleiding die je wil..
Maarja dat moeten ze zelf weten!

Jaah, tuurlijk doe ik mee! Wel je best doen hé zondag! Haha!

Maaikeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 22:00

Hmmz idd, met tegenzin naar iets komen wat je zelf hebt gekozen is niet de bedoeling!
Maar misschien komt het nog wel dat ze het leuker begint te vinden over een tijdje Knipoog

Haha jaa ik ga me best weer doen hoor!
Heb der zin in !

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 05:55

Whoo jullie praten weer veel Tong uitsteken !
Deze dag nog even tot half 4 zitten en dan heb ik weekend Haha! .

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 06:53

Emmaa_ schreef:
Jane & Melis; Ach gut

Ik ben er iig om foto's te maken Ja.
Heel veel foto's Lachen.
I promise!.

Jane; echt poedersuiker dat je het klassement niet hoog kan afronden met Dunnie Ach gut
Maar wel een lief aanbod van Nadine, en ik zou zeker even een belletje geven als Nadine indd besluit niet te gaan Lachen

Melis; de tips die hier gegeven worden zijn zeker goed!.
Véél overgangen rijden, echt op een lange zijde 4 keer stap draf stap draf.

Tja, ik zie wel anders gaik wel op parade...

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 06:53

Broccoli schreef:
Nou der zal wel een reden zijn dat ik erniet op zit.. Verdrietig
Ik denk dat die is dat ik haar huur.
Bel gewoon even met Frans! Doen hoor! (K)[/quote]

Jaa Knipoog
Snap ik!

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 07:08

Janiiee die stomme poedersuiker woordjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 07:54

Doei!

eerste 2 uur vrij Lovers

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 07:54

Goedemorgen Doei!

Dit is momenteel even 1 van mijn laatste berichtjes hier.
Ik zit er zelf namelijk helemaal doorheen en heb er geen energie meer voor.
Dit wordt moeilijk om op te schrijven.. Aangezien mijn manier van schrijven niet altijd zo bedoeld word als het er staat.

Verder verwacht ik er gewoon NORMAAL commentaar op, heb je iets te zeuren of waar je van denkt 'Dat is helemaal niet zo', denk dat liever in je hoofd graag Lachen

Zoals jullie weten (sommige) wordt ik al 4 jaar lang gepest. ([LZP] 4 jaar lang gepest worden..) en heb het daar behoorlijk moeilijk mee. Elke ochtend sta ik weer met buikkrampen op om naar school te gaan, en geloof me.. Das niet leuk. Op school stond/sta ik dan ook vaak alleen, en waarom? Omdat ik gewoon me zelf blijf ja, en sommige dat niet kunnen apcepteren en gewoon jaloers zijn. Je moet bij alles wat je doet gewoon nadenken van 'Goh, daar kunnen ze weer wat van zeggen,' en dat is zo vermoeiend!

Ook lichamelijk gaat het niet echt lekker met me, ik ben continu moe, als ik wakker wordt ben ik alweer gelijk moe, en eigenlijk gewoon de hele dag door.. Het zal vast met de hele situatie mee spelen de vermoeidheid maar het is gewoon zwaar klóte, en je merkt het echt aan je eigen gedrag daardoor, (sneller geiriteerd etc)

Op het paardengebied heb ik het ook niet naar me zin momenteel. En dit speelt alweer een tijdje, het is niet een aanleiding van gisteren. Ik voel me gewoon niet meer op mijn plek, en heb het daar elke keer weer moeilijk mee. Kom elke week weer jankend thuis. (Nou, daar heb je op een gegeven moment ook wel genoeg van..) Ik kan namelijk gewoon veel meer!! En dat komt niet op zijn recht op de manege. En natuurlijk zal dat weekend van Remco het nog wel moeilijker hebben gemaakt om dan weer terug te keren naar de manege. (En het is niets om de manege hoor, begrijp me niet verkeerd!! En de manegepaarden zijn ook niets minder, alleen ik mis gewoon iets.) Daarnaast vind ik het ook best moeilijk dat ik maar 1 keer per week mag 'hobbelen' en mijn broer gewoon elke dag 12 paarden kan rijden, soms wel meer. Het is natuurlijk allemaal wel leuk zo'n broer.. Haha! Maar het brengt ook een hoop emotionele waarden mee.. En misschien kan Maaike zich daar wel een beetje in vinden (Sander UP, en zij niets.) Ik heb het nu zelf bewezen bij mijn broer dat ik meer kan.. en dan kom je weer hier.. en dan tel je al bijna niet mee omdat je geen eigenpaard hebt, iig al een stuk minder.
En dat vind ik gewoon moeilijk. Ik kan mijn eigen sitiuatie zoals het nu is niet apcepteren.

Melissa en Jane, ik wens jullie beiden veel succes! Ik weet dat jullie (EN Parade) het kunnen, dus ik heb er volle vertrouwen in! Ik ben zondag ook aanwezig dus zal jullie supporten. Knipoog Gewoon veel overgangen rijden, stap-galop, galop-halt, halt- draf. En voor de sprong, op de afzet tik geven doet wonderen. Lachen Parade kan het écht wel, dat heb ik zelf mogen beleven, alleen 1 tip NOOIT naar beneden kijken.. hihi.

De rest ook allemaal succes. Knipoog Ik doe ook mee met Worlino in de 80. Lachen

Ik zal zo af en toe nog wel eens op Bokt komen, en misschien zelfs nog wat berichten posten.. Maar momenteel zit alles even te hoog bij mij, en heb het er écht moeilijk mee..

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 07:58

GOEDEMORGEEENNN Haha!
noortje is weer in tha houseee Tong uitsteken haha
gister lekker gesprongen op Bailey ! Haha! Lovers
lekkere vent is het toch ! Lovers
ging wel goed ! Haha! klein parcourtje gedaan, maar dan zit ik weer naar die hindernis te koekeloeren Schijnheilig
en dan gaat bailey langzamer, en dan denk ik je gaat erover heen ! dus dan spoor ik hem weer aan, en dan springt ie toch ! Haha! laatste parcourtje vloog ik echt man whaha
werd echt gelanceerd Bloos maar tis wel cool Haha!
en ik ga zondag gewoon me parcours proberen rond te komen Haha! ik hoef niet te winnen, gewoon dat het goed gaat Lachen
maar als het zondag goed gaat denk ik daar misschien weer heel anders over Tong uitsteken haha Knipoog
emma zou je zondag ook wat fotootjes van mij willen schieten? Bloos
ik heb gister melissa gesmst met een aantal mensen op wie ze zitten, volgens mij weten jullie dat nu....
echt s.hit dat melis en janie op parade zitten..
maar ik vind dat jullie het gewoon moeten proberen !
parade kan het, en jullie ook !
jullie zijn van die bikkels, van die aanpakkers, van die doorzetters, dat kunnen jullie makkelijk op parade !!
ik vind dat jullie het moeten proberen ! Lachen
ik ga meteen weer, want moet naar school.............
dooeeggg Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 08:07

Mel meis.
Ik heb een berichtje gepost in je topic.
En je een PM gestuurd.

Ik ben er voor je hé Ach gut

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 08:15

Melanie ik schrik van je berichtje.
Je komt heel down over. Ik zou het niet verstandig vinden als je je terug trekt. Je mag er niet aan onderdoor gaan meisje, dat verdien je niet! En God wat herken ik veel van wat je schrijft. Ik voel me bijvoorbeeld op de manege ook niet meer zo thuis. Dat komt door meerdere voorvallen. Eigenlijk zou je daarover moeten praten met de mensen op de manege, maar ja, dat doe je niet zo snel. Melanie, heb jij er wel eens aan gedacht om naar de leerlingbegeleider te stappen? Je moet hier met iemand over praten! Die lichamelijke klachten komen vanuit je psyche namelijk. En om het fysiek beter te laten gaan, zul je je psychisch fijner moeten voelen. Je mag ook met mij praten als je dat wil. Ik word er momenteel voor opgeleid, dus de deur staat voor je open. Ik maak me zorgen om je, en dat al een langere tijd eigenlijk. Nogmaal Melanie: ik denk dat het belangrijk is dat je je niet terug trekt, dat je open blijft in contacten en dat je hulp gaat zoeken bij een leerlingbegeleider.

Liefs, Nadine

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 08:16

Emma, hoe gaat het nu met jou?

Dj69

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 08:17

Nadine mooi neergezet.Melanie denk daar eens over na wat zij schrijft.Al begrijp ik heel veel van jou verhaal. Sterkte en hou je taai xxx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 08:18

Ik heb je zojuist een berichtje gestuurd.

Wel beter, denk ik.

Ik ga me aankleden en dan maar eens richting school Doei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 08:25

Nou ik ga maar weer eens even stoer doen op school Doei!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 10:39

Iriis_ schreef:
Kirsten_S schreef:
Omggg! Jongens! Dit is dus die ene jongen die maar niet weg te slaan was bij me Tong uitsteken
En hij heeft op me profiel gekeken! Zonder iets te zeggen Bloos!!

http://danny-k.almere4you.nl/

Hoe weet ie je naam?! Bloos!
Vind jij hem ook leuk? Tong uitsteken

Dat had ik verteld, maar ik vind hem niet zoo Tong uitsteken

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 10:45

Broccoli schreef:
Ik weet nog helemaal niet of ik ga springen, dus jane, als jij gewoon even frans belt, mag je op mijn plaats!!

Neeeee nadineee!! Je gaat gewoon! Klaar uit! Je kan het hartstikke goed! Niet twijfelen over jezelf!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 10:45

Maaikeee schreef:
Ojaa nadine gaat inderdaad op dunja!
Maar dan blijft er sowieso nog 1 plaatsje over..

Jolien zit er ook op.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 10:51

Broccoli schreef:
Melanie ik schrik van je berichtje.
Je komt heel down over. Ik zou het niet verstandig vinden als je je terug trekt. Je mag er niet aan onderdoor gaan meisje, dat verdien je niet! En God wat herken ik veel van wat je schrijft. Ik voel me bijvoorbeeld op de manege ook niet meer zo thuis. Dat komt door meerdere voorvallen. Eigenlijk zou je daarover moeten praten met de mensen op de manege, maar ja, dat doe je niet zo snel. Melanie, heb jij er wel eens aan gedacht om naar de leerlingbegeleider te stappen? Je moet hier met iemand over praten! Die lichamelijke klachten komen vanuit je psyche namelijk. En om het fysiek beter te laten gaan, zul je je psychisch fijner moeten voelen. Je mag ook met mij praten als je dat wil. Ik word er momenteel voor opgeleid, dus de deur staat voor je open. Ik maak me zorgen om je, en dat al een langere tijd eigenlijk. Nogmaal Melanie: ik denk dat het belangrijk is dat je je niet terug trekt, dat je open blijft in contacten en dat je hulp gaat zoeken bij een leerlingbegeleider.

Liefs, Nadine

Precies Nadine! Mel, je weet al hoe ik erover denk, en ik blijf je altijd steunen! Hoe moeilijk het ook is! Je hebt mijn beschermengelkaart ! En die moet je altijd bij je dragen,zodat je weet dat ik altijd voor je ben,als je me nodig hebt!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 10:53

Hooooo vandaag moet ik naar het preventiecentrum voor een echooo!! Omggg...
Ik hoop dat het niet te erg iss! Scheve mond

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 10:54

Jane en Melissa! Ik weet dat jullie het kunnen! Jullie twee zijn grote kanjers. Parade kan het echt wel, en met jullie steun is het echt een toppperr!! Kom op, het lukt echt wel!

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 11:01

Ik zit op Rox??? Echt? Zeker de weten? Ik was echt bang dat ze niet mee zou rijden vanwege der ruggetje! Ben wel benieuwd hoe ze is na dat stilstaan!

@ Nadine, je kan het op Dunja!

@ Mel, PB

@ Melis en Jane, oh balen van Parade maar ik weet zeker dat jullie het kunnen! Ik denk dat er een 'beginner' mee doet en dat Jane daarom niet op Dunja zit, hij heeft geen beginnerpaarden meer en van jou weet hij dat je kan springen! Maar ja, ik weet natuurlijk niet wie er wel op Dunja zit dus het is maar een gok.... Maar kan me heel goed voorstellen dat je baalt!

@ Kirsten, waar gaan ze precies een echo van maken? (weet dat je dat al een keer verteld hebt maar ben het ff kwijt!)

@ Emma, die foto van jou en touch is leuk! Maar die foto's die in je profiel stonden/staan vond ik ook erg leuk! (die waren wat lichter?)

@ Anna, balen dat je je theorie niet hebt gehaald!