Leuk Suus!
Eetsmakkelijk! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eetsmakkelijk!
Mocht je zijn eigenaresse nog tegenkomen, doe d'r de groeten!

Veel plezier!

Lisa, Tessa, Roos, Donna, ik, Xandra wie nog meer?
Beetje heeeel veel! Maarja niks aan te doen! Ik heb echt zoveelmogelijk gepropt! 

het was super! Echt lekker weer gehad, goede temperaturen en altijd een lekker windje erbij!
veel gezwommen en in de zon liggen bakken
ben best bruin voor mijn doen
Verder nog even wezen winkelen, 2 korte bjorn borg broekjes gekocht en 1 bjorn borg shirtje, het is eigenlijk voor het sporten maar kan het ook nog ergens anders voor gebruiken of voor gewoon, alles in 1 broekje
haha Ook hebben we nog een boottocht gedaan, hele dag met de boot weg geweest, zijn we langs allemaal mooie plekken gegaan, en de zee is echt zo mooi daar! Wist ik al wel, maar op de boot waar we ook even hebben gezwommen zag je gewoon de bodem toen het 8 a 9 meter diep was
Ook zijn we met de boot zoals vorig jaar langs camalbeach geweest, hebben debby en ik kameel gereden, ik had het vorig jaar al gedaan maar debby nog nooit, was ook nog nooit in turkije geweest en ook nog nooit gevlogen
maar ze vond het allemala heel leuk
en wij ook!
Er werkte ook een jongen op de boot, die ging met een camera heel veel van de boottocht filmen, en foto's maken, ook onder water, dus hebben we een heel leuk dvdtje gekocht daarvan! ook met informatie over turkije en het plaatsje turgutreis waar wij zatern erop. En de jongen die dat allemaal filmde vond mij en debby wel leuk, dus wij staan vaak op de dvd
alleen maar leuk
Top vakantie! Super hotel, aardig animatieteam en veel dingen werden er georaniseerd overdag en 's avonds meestal mini disco en een show, lekker en genoeg eten, ga zo maar door.. ook hebben we daar mensen ontmoet, die bleven dezelfde dagen als ons. Dus heel gezellig! En debby en ik hebben nog model gestaan voor de fotograaf daar
haha, die heeft altijd van die foto sessies, met zonsondergang maar ook overdag en hij maakt van alle activiteiten foto's enzovoort, daar verdient ie best goed aan want het is best wel duur
maar goed, wij hebben toen foto's gemaakt met de zee, met de rotsen en in de tuin zeg maar
met bloemen en palmbomen, zijn echt hele mooie foto's! mag ook wel voor die prijs! We hebben alle 209
foto's op een cdtje staan nu en alle twee 5 prints. en hij heeft dan de mooiste 100 foto's in het klein op een lang vel gemaakt, net zoals hij bij alle fotos doet die hij maakt zodat je kan kiezen welke je wilt enzo, en hoe de foto is. maar dan gaat hij die van ons als voorbeeld gebruiken en hangt m bij zijn balie op

manege grol, heb ik al vaker gedaan daar

haha. Het was ook leuk! 
wij zijn op de banaan geweest en wezen kanoen en waterfietsen
me vader heeft de banaan een stukje gefilmd. Toen hij weg vaarde gingen we gelijk kei hard, en wij zaten met allemaal nederlanders erop, 1 jongen en 5 vrouwen
Wij allemaal gillen in het begin! Whaha was echt grappig, toen bleven we er nog best lang op zitten, legde hij de boot stil in een bocht, hij zwaaide en gaf heel hard gas zodat we omkieperden
En in totaal zijn we er 2 keer afgevallen, ook nog aan het einde