Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

wonderworst_

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 12:37

jeetje wat een gedoe he!! nou maar hopen dat je er snel achter komt wat het is..

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 15:08

Wat balen Splinter van Alief, ze was id erg kort bekapt, ik hoop voor je dat je snel een oorzaak vind en ze ervan opknapt. sterkte.
Taverno, zou ik het zadel mogen passen op Noah, en kijken of ik het lekker vind zitten?

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 15:22

Citaat:
DISCUSSIE LOGICA
Een vrouw zal altijd het laatste woord hebben in een discussie.
Alles wat de man daarna nog zegt, is per definitie het begin van een nieuwe discussie.

Dit zag ik bij iemand in zijn onderschrift _O-

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 15:29

Hey Splin wat balen dat ze nog steeds niet lekker loopt joh!
En al helemaal doordat je niet weet waar het door komt, alleen al die onzekerheid is zwaar k*t!

Ik voel me nu ook bijna banketstaaf om mijn goede nieuws hier neer te zetten, maar Tiff haar been zag er super uit op de scan vanmorgen! Er lijkt nog een klein beetje littekenweefsel te zitten, maar we mogen weer rustig aan opbouwen!
De dierenarts stond versteld hoe snel ze hetsteld is, dat had hij niet vaak eerder gezien... we hoeven zelfs in principe niet eens meer terug te komen zo goed zag het eruit :D
De komende twee weken onder de man nog wel alleen stappen, maar daarna mogen we weer wat gaan draven!
Ik ben iig helemaal blij *\o/*

Taverno: mijn zadel is niet de definitie van 'zacht' dat zijn kieffers over het algemeen uberhaupt volgens mij niet, maar het is een zadel met een fijne ongedwongen zit (dus idd weinig wrong).
Ik zou zeggen; gooi hem er gewoon eens op en kijk wat je ervan vindt! :)

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 15:44

@ jarrah: *\o/* *\o/* *\o/* :):) :):) *\o/* :)ddd *\o/*

Wat een supernieuws, zeg! Fantastisch. Ga je nu ook nog met haar op vakantie? en mag ze de wei weer op?

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 15:48

Jup vakantie gaat door :D
Ik ga zaterdag even naar die camping toe en zoek dan een stal daar in de buurt waar ze snachts kan staan en dan haal ik haar overdag op naar de camping en kan ze daar op een afgezet stukje land bivakkeren :D
Ze mag nog even niet de wei op vanwege het littekenweefsel, maar met een klein maandje mag ze dat ook weer (zodra ze haar energie weer een beetje kwijt kan in werken, mag ze officieel het land weer op, maar dat heeft alleen te maken met een eventuele energieuitspatting, als ze rustig is mag ze ook eerder weer :) )
Ik doe dr nog even niet op de wei iig tot we terug zijn van vakantie, dat is over 2,5 week en dan kijken we even verder :)

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 15:52

jarrah schreef:
Jup vakantie gaat door :D
Ik ga zaterdag even naar die camping toe en zoek dan een stal daar in de buurt waar ze snachts kan staan en dan haal ik haar overdag op naar de camping en kan ze daar op een afgezet stukje land bivakkeren :D
Ze mag nog even niet de wei op vanwege het littekenweefsel, maar met een klein maandje mag ze dat ook weer (zodra ze haar energie weer een beetje kwijt kan in werken, mag ze officieel het land weer op, maar dat heeft alleen te maken met een eventuele energieuitspatting, als ze rustig is mag ze ook eerder weer :) )
Ik doe dr nog even niet op de wei iig tot we terug zijn van vakantie, dat is over 2,5 week en dan kijken we even verder :)

vriend is zeker ook weer blij met komende nachtrust. ;)

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 15:56

jarrah schreef:
Hey Splin wat balen dat ze nog steeds niet lekker loopt joh!
En al helemaal doordat je niet weet waar het door komt, alleen al die onzekerheid is zwaar k*t!

Ik voel me nu ook bijna banketstaaf om mijn goede nieuws hier neer te zetten, maar Tiff haar been zag er super uit op de scan vanmorgen! Er lijkt nog een klein beetje littekenweefsel te zitten, maar we mogen weer rustig aan opbouwen!
De dierenarts stond versteld hoe snel ze hetsteld is, dat had hij niet vaak eerder gezien... we hoeven zelfs in principe niet eens meer terug te komen zo goed zag het eruit :D
De komende twee weken onder de man nog wel alleen stappen, maar daarna mogen we weer wat gaan draven!
Ik ben iig helemaal blij *\o/*

gefeliciteerdd!! wat fijn voor je

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 16:25

Lekker zeg Jarrah dat jullie zo'n goed vooruitzicht hebben! Nu alleen nog maar genieten van de vakantie.
Kimbaie geniaal onderschrift is dat heheh :D

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 19:23

lekker jarrah!! gefeliciteerd!!! *\o/*

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 19:40

Jarrah, gefeliciteerd, super nieuws.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 20:38

Noah2006 schreef:
Taverno, zou ik het zadel mogen passen op Noah, en kijken of ik het lekker vind zitten?

Ja hoor,wanneer ben je er dan zal ik het meenemen.

Goed nieuws Jarrah,fijn dat je toch op vakantie kan.

Ik ben vanavond voor het eerst dit jaar weer in het westerpark geweest.Dat is toch wel een stukje rijden en dat ging eerst nog niet.
Maar Tence vond het geweldig,liep lekker te marcheren en vond de kont van tjelle heerlijk om achter te blijven hangen. :D

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 20:44

het Buytenpark moeten jullie de komende dagenn maar mijden,daar zijn de mountainbike kampioenschappen.
Alles afgezet,wapperende vlaggen en harde luidsprekers. :D

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 20:51

Super Taverno, is het een dressuurmodel trouwens? ik ben morgen eind vd dag op stal en anders ook zaterdag heel vroeg (8 uur ;) )

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 21:00

Nee het is een veelzijdigheidszadel,zal ik het morgen dan meenemen,of zoek je een dressuur?

bailey94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 21:34

top zeg, jarrah, en dat is zeker snel hoor, nou genoet van je eerste ritje weer,

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 09:51

goedemorgen,lekker buitje hier.Goed voor het gras zullen we maar zeggen!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 13:15

Middag! Taverno ik zoek een dressuur zadel helaas.. iig bedankt voor het aanbod. Lekker weertje id.. kan het gras weer even aangroeien ja ;)

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 10:34

hallo... goedemorgen..
weet iemand hier het nummer van nico die leest geeft bij ons op stal ??

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 14:14

taverno schreef:
het Buytenpark moeten jullie de komende dagenn maar mijden,daar zijn de mountainbike kampioenschappen.
Alles afgezet,wapperende vlaggen en harde luidsprekers. :D

Ik ben echt een muts hoor, maar ga voorlopig toch niet naar buiten, wegens dat Rhino gebeuren. Ik weet dat de kans op overdracht klein is bij een buitenrit, maar moet er niet aan denken dat hij het toch oploopt.

Het volgende bericht versterkt mijn gevoel:

Citaat:
FF gegoogeld uit interesse:

Breaking Pijnacker - "Ondanks het positieve bericht eerder deze dag moeten wij helaas het openstellen van manege het Blauw Gele Vendel tot nader order uitstellen", dat schrijft Bert van de Mosselaar namens het bestuur van manege vanavond aan de media.

"Vrijdagmiddag bleek een van de pony`s verkoudheidsverschijnselen te vertonen en heeft de dierenarts besloten om neusslijm af te nemen en op te sturen naar de gezondheidsdienst voor dieren in Deventer. Tot nader berichtgeving blijven de eerder afgekondigde maatregelen van kracht."

Het rhino virus, dat vorige maand werd geconstateerd bij de manege aan de Monnikenweg, is een zeldzaam virus dat alleen tussen de paarden zelf kan worden overgedragen via het slijm van het dier. Twee paarden zijn eind juni overleden op de manege.

Bron: http://www.telstar-online.nl/nieuws.php?id=17370

@ WW: Lisette, Lisanne hebben vast wel het nummer voor je. ;)

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 22:45

wonderworst_ schreef:
hallo... goedemorgen..
weet iemand hier het nummer van nico die leest geeft bij ons op stal ??

YESS die heb ik :)
Ik ga je een PB sturen..

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 11:20

oontvangen !! bedankt !!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:15

Ik ben vandaag voor het erst dit jaar alleen met Tence naar het park geweest.Moest toch vroeg op stal zijn voor de smid en besloot in een opwelling dat maar eens te doen.Vond het wel dapper en helemaal zonder onderbrekingen ging het niet .
Op dat ene stuk bij dat oude stalletje moest ik er 3x af omdat hij steeds omdraaide,achteruit lopen richting sloot.
Maar eenmaal voorbij het gemaaltje verliep de rit voorspoedig.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 12:43

Super taverno dat het zo lekker ging.

Vanvond naar buiten met Baco. ( sinds 1 1/2 jaar weer eens een buitenritje maken )

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 12:44

Ga je alleen Freya?