Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jarrah schreef:Jup vakantie gaat door
Ik ga zaterdag even naar die camping toe en zoek dan een stal daar in de buurt waar ze snachts kan staan en dan haal ik haar overdag op naar de camping en kan ze daar op een afgezet stukje land bivakkeren
Ze mag nog even niet de wei op vanwege het littekenweefsel, maar met een klein maandje mag ze dat ook weer (zodra ze haar energie weer een beetje kwijt kan in werken, mag ze officieel het land weer op, maar dat heeft alleen te maken met een eventuele energieuitspatting, als ze rustig is mag ze ook eerder weer)
Ik doe dr nog even niet op de wei iig tot we terug zijn van vakantie, dat is over 2,5 week en dan kijken we even verder
jarrah schreef:Hey Splin wat balen dat ze nog steeds niet lekker loopt joh!
En al helemaal doordat je niet weet waar het door komt, alleen al die onzekerheid is zwaar k*t!
Ik voel me nu ook bijna banketstaaf om mijn goede nieuws hier neer te zetten, maar Tiff haar been zag er super uit op de scan vanmorgen! Er lijkt nog een klein beetje littekenweefsel te zitten, maar we mogen weer rustig aan opbouwen!
De dierenarts stond versteld hoe snel ze hetsteld is, dat had hij niet vaak eerder gezien... we hoeven zelfs in principe niet eens meer terug te komen zo goed zag het eruit
De komende twee weken onder de man nog wel alleen stappen, maar daarna mogen we weer wat gaan draven!
Ik ben iig helemaal blij
Noah2006 schreef:Taverno, zou ik het zadel mogen passen op Noah, en kijken of ik het lekker vind zitten?
taverno schreef:het Buytenpark moeten jullie de komende dagenn maar mijden,daar zijn de mountainbike kampioenschappen.
Alles afgezet,wapperende vlaggen en harde luidsprekers.
Citaat:FF gegoogeld uit interesse:
Breaking Pijnacker - "Ondanks het positieve bericht eerder deze dag moeten wij helaas het openstellen van manege het Blauw Gele Vendel tot nader order uitstellen", dat schrijft Bert van de Mosselaar namens het bestuur van manege vanavond aan de media.
"Vrijdagmiddag bleek een van de pony`s verkoudheidsverschijnselen te vertonen en heeft de dierenarts besloten om neusslijm af te nemen en op te sturen naar de gezondheidsdienst voor dieren in Deventer. Tot nader berichtgeving blijven de eerder afgekondigde maatregelen van kracht."
Het rhino virus, dat vorige maand werd geconstateerd bij de manege aan de Monnikenweg, is een zeldzaam virus dat alleen tussen de paarden zelf kan worden overgedragen via het slijm van het dier. Twee paarden zijn eind juni overleden op de manege.
Bron: http://www.telstar-online.nl/nieuws.php?id=17370